tiedättekö yleisimmät nimimerkit henkilöillä

salakaatajaja

Kuinka hyvin tunnet palstan super aktiivit?

Kuka on henkilö, jolla kieltämättä menee nykyään ihan kivasti, itsensä mukaan ainakin. Alussa noin vuosi sitten, hänellä oli hiukan ongelmia seksuaalisuutensa määrittelemisessä, kertoi olevansa transvestiitti ja bi henkinen.

Lääkehoito tasapainon löytyessä, alkoi kuitenkin määrätietoisesti keräämään omaisuutta ja onnistumaan elämässään, mitä ikinä tekeekään se muuttuu kullaksi. Puolivuotta jankkasi hyvässä ammatissa toimivasta Thaimaalaisesta aviopuolisostaan, vaimonsa veljien kukkakauppa& puutarha busineksessä auttamisesta, jostain tatuointi studiosta ja kylpylästä jossain vuorella, jossa käy rakastelemassa vaimoansa kun rr- kisaa ajava ala-aste ikäinen poika on kaverillaan yökylässä.

Nykyään henkilö on keskittynyt kiertämään maapalloa busineksiensä takia kiireisesti, pullokaappien täyttö, jatkuva matkustaminen ja suomi24 matkailupalsta pitävät henkilön kiireisenä, vuorokaudesta pelkästään Suomi24 vie hänen aikaansa noin 20h, kun hänen suomi24 kello kilahtaa, merkiksi Maijan oksennuksesta, kaikki muut asiat saavat odottaa. Henkilö ei kertomansa mukaan tee lainkaan työtä, muuta kun huvikseen. Rahaa on ja paljon.

Henkilö kertoo varsin avoimesti, tosin nimettömänä ja kasvottomana. Omistuksistaan, veneistään, mökeistään ja pyöristään, on helposti havaittavissa, että henkilö tykkää kertoa tuntemattomille menestyksestään ja on näistä ylpeäkin? Jos joku tuntematon esittää henkilölle hänen mielestä kiusallisen kysymyksen hänen laskettamasta "menestys stoorista"..? Tämä tuntematon menestyvä henkilö, ei hätkähdä?... Hän tyhjentää kysymyksen heittämällä slouganin : "elä sinä tyylilläsi minäkin elän tyylilläni" Eli hänen kiivaasti tuntemattomille mainostama menestystarinansa ei hänen mukaansa sitten kuulukkaan kenellekkään muulle? Vaikka hän siitä itse joka päivä palstalaisille jankuttaa? KUKA TULEE MIELEENNE ENSIMMÄISENÄ?

Toinen henkilö on helpompi analisoida: Tämä henkilö on tehnyt elämänsä aikana kaikkea, ihan kaikkea mistä joku keksii puhua. Tämä henkilö on aina tehnyt kaikki paremmin, laajemmin, isommin, menestyvämmin, kalliimmin, kauniimmin, aiemmin ja useimmin, oli asia mikä tahansa, ihan mikä tahansa. Tämä henkilö myös tietää näistä tekemistään asioista kaiken.

Siinä pari menestyjää, jos ette tiedä henkilöitä...... Ette ole koskaan käyneet Pattayalla ettekä Thaimaassa... Tai ainakaan suomi24 virtuaalieliitin kohtaamispaikassa.

9

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuperAktiivi2010

      Rakkaat Huorittelevat Pattayan Virtuaalieliitti Machohöpöt Väkivallan Ammattilaiset Kikkareet.

    • näyttäähyvältä

      Jahans jahans, Siellä on onnellisella CM:n kunniakansalaisella taas viskikuksaa tyhjennetty aamusta asti? Onko mitään teollisuustiloja tai uusia prätkiä tänään osteltu? Vai onko vaan tyhjennetty niitä aamuöisin täyttämiäsi viinikaappeja, päissään, kotona, Jyväskylässä?

      • 24-7-2010

        Hyvin ajateltu.


    • TampereenVili

      Mulla ei tuu mieleen ku lerppa, ei voi olla toista samanlaista.

      • PieniMieliLaiffilla

        Ei pieneen mieleen pajoa mahdukkaan.


    • Sensei--

      Ajelkaa te googlettajat millä ajelette mutta sanonpahan vaan että tuplaturbot kun ujeltaa 2 x 9 litran V8 moottoreissa niin se on parasta musiikkia korvilleni täällä Atlantin aalloilla. Renaultia vähän kuksaan ja hanaa. Vaimo on ruorissa parempi kuin minä pikku stringeissään.

      • Oitti

        miksi käytät pikkuisia stringejä? ootko homo vai pervo?


      • savoukko

        Jos näen Saimaalla soutuveneessä miehen stringeissä tähän aikaan vuodesta huitomassa kiljupäissään ni soitan poliisille.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe