Kiira, Kiira, mitä olet mennyt tekemään.
Olen pitänyt sinua elovena, maitotyttönä.
Viattomana, eteerisen kauniina ja joka isän unelmaminiänä.
Mutta nyt putosin pilvilinnoista.
Oletkin rahaa kumartava, veli venäläisen sätkynukke.
Audi pihaan palkaksi, jutustelusta.
Loistohotelleja, superextra elämää miljardöörin leikkikaverina.
Ja vain hetken aikaa.
En tiedä, kumpi risoo enemmän, se että olet ollut oligarkin misukka, vai se, että kaikki paljastuu kirjassa.
Vanhempiensa ja aviomiehensä takia olisi kannattanut vaieta nuoruuden hurvittelusta.
Kirja kait myy tällaisella tirkistelyllä mutta viaton maitotyttö on menneen talven lumia.
Kiiran arvostus myös urheilijana romahti.
Kiiran jetset elämää
114
2290
Vastaukset
- Enpä-yllättyisi
Niih. Kirjasta on lyhyt matka, että paljastuisi piru-ettitaren käyttäneen myös dopinkeja muita ötsöjä ja huumeita.
Taitoluistelijoiden on oltava langanlaihoja, joten syöminen on täysin vääristynyttä.
Siihen voi auttaa tietyt lääkkeet, ettå pysyy anorektikon näköisenä.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Taitoluistelijoiden on oltava langanlaihoja, joten syöminen on täysin vääristynyttä.
Siihen voi auttaa tietyt lääkkeet, ettå pysyy anorektikon näköisenä.Juuu, taitolaustelija(kaan) ei liiku varmaan paljon yhtään. - Nm. Hah
- alottaja-häpeä
Alotuksentekijälle :
Mitä horiset,
hyvä vain kun Kiira sai arvokkaan auton,
olisi saanu antaa sen lisäksi miljoonan euroo puhtaana käteen,
sekää ei olisi ollu liikaa,
ihminen elää van kerran maailmassa,
jos onni potkii noin hän nauttikoon siitä täysin siemauksi,
se ny on vähintä mitä venäläinen miljardööri voi tehdä noin kauniin Kiiran hyväksi,
Kiira on fiksu nainen,
tommoset mollaus jutut pitää heti lopettaa,aloittaja
Kiira sai 300 000 Audin lahjaksi. Ongelma oli 130 000 vero, joka olisi saajan pitänyt kuitata.
No, antaja kuittasi senkin ja Kiira siskoineen kuittasi hyvät rahat myytyän auton.
Tottakai kauniin nuoren naisen elämään kuuluu jännittävä elämä ja rikkaat ihailijat.
Kiira nyt sattuu olemaan kuuluisan isän tytär, Suomen edustaja taitoluistelussa, Maitofirman kasvo.
Hänen elämäänsä on tullut seurattua lehdistä ja televisiosta ihaillen.
Miksi hänen piti kertoa episodista oligargin kanssa.
Näillä naisilla on nimikin.
Olisi jättänyt asian itselleen ja muistellut iäkkäänä kiikkustuolissa
Onko se ikuista huomionhakuisuutta, keinolla millä hyvänsä.- Bengalitikku
Jääprinsessa. Miellyttävä käytös.
Ehkä avoin kertominen on parempi vaihtoehto kuin, että joku kiristäisi tai kertoisi sivusta.
Ei hän varmaan ole ainut nätti suomalaistyttö, joka on saanut osakseen ihastumisia.
Olen huono ostamaan mitään julkkiskirjoja, tuskin tätäkään.
Onnea Kiiralle nykyelämässään. - 2leskel
Bengalitikku kirjoitti:
Jääprinsessa. Miellyttävä käytös.
Ehkä avoin kertominen on parempi vaihtoehto kuin, että joku kiristäisi tai kertoisi sivusta.
Ei hän varmaan ole ainut nätti suomalaistyttö, joka on saanut osakseen ihastumisia.
Olen huono ostamaan mitään julkkiskirjoja, tuskin tätäkään.
Onnea Kiiralle nykyelämässään.Bengal
Ehkä Kiiran ja hänen aviomiehensä mielestä se kuuluu normaaliin, kauniin naisen elämään.
Että miljardöörit haluavat nuoren kauniin naisen seuraa joksikin aikaa ja antavat kalliita lahjoja.
Vaimoainesta naisista ei vaan löydy.
Tarkoitus on kait vaan pitää hauskaa ja potkia misukka pellolle kun äveriäs seuralainen kyllästyy.
Luulisi naisen tuntevan kuitenkin itsensä halvaksi loppupeleissä.
2lesken - Bengalitikku
No, en oikein usko sun mielikuvitusta. Voisiko miljardööreillä olla hyviäkin puolia?
Emmehän me tiedä heistä mitään, joten meidän spekulointi on arvotonta. Bengalitikku kirjoitti:
No, en oikein usko sun mielikuvitusta. Voisiko miljardööreillä olla hyviäkin puolia?
Emmehän me tiedä heistä mitään, joten meidän spekulointi on arvotonta.Bengao
Ei se ole minun mielikuvitustani, se on kirjassa kerrottua.
Tottakai hyviä puolia on raha, raha ja raha.
Kirjan luettuaan tietää oligarkeista jotain.- LungNy
2lesken kirjoitti:
aloittaja
Kiira sai 300 000 Audin lahjaksi. Ongelma oli 130 000 vero, joka olisi saajan pitänyt kuitata.
No, antaja kuittasi senkin ja Kiira siskoineen kuittasi hyvät rahat myytyän auton.
Tottakai kauniin nuoren naisen elämään kuuluu jännittävä elämä ja rikkaat ihailijat.
Kiira nyt sattuu olemaan kuuluisan isän tytär, Suomen edustaja taitoluistelussa, Maitofirman kasvo.
Onko se ikuista huomionhakuisuutta, keinolla millä hyvänsä.Voi voi mummu kulta, kun mieltäsi nurin loukattu.
Tietäisitpä vaan millaista seksielämää nuoremmat naiset haluavat harrastaa yleisestikin vs ikäisesi naiset. On ryhmäseksiä, lesboilua ja tekopeniksen kokoelmat saisivat sulla sydämen rytmihäiriön. Seksikumppaneita kymmeniä tai nolla perään. Näin ei ollut ennen muinoin... - 2leskel
LungNy kirjoitti:
Voi voi mummu kulta, kun mieltäsi nurin loukattu.
Tietäisitpä vaan millaista seksielämää nuoremmat naiset haluavat harrastaa yleisestikin vs ikäisesi naiset. On ryhmäseksiä, lesboilua ja tekopeniksen kokoelmat saisivat sulla sydämen rytmihäiriön. Seksikumppaneita kymmeniä tai nolla perään. Näin ei ollut ennen muinoin...Lung
Ihan ensiksi. En ole äiti, enkä siis mikään säälittävä mummo.
Olet minun suhteeni täysin hakoteillä ja moneen muunkin ikäiseni.
Tiedän yhtä sun toista maailmanmenosta vietettyäni aikoinaan hyvinkin railakasta elämää.
Jos seuralainen halusi tarjota tanskalaiset lämpimät voileivät, hypättiin taksiin, mentiin Seutulaan ja lennettiin Köpikseen smörgadeita nauttimaan.
Jatkoista en kerro mitään, saattoipa olla huikeita sessioita.
Nyt vain sattuu olemaan kirjoitettu kirja jäätanssijasta nimeltään Kiira ja hänen edesottamuksistaan.
Hyvänä esimerkkinä tuleville huippuluistelijoille.
2lesken - olet-hirveen-kateellinen
2lesken kirjoitti:
aloittaja
Onko se ikuista huomionhakuisuutta, keinolla millä hyvänsä.HAH, " näillä naisilla on nimiki "
jos jollakulla on nimi, niin sinulla ,
omien juttujesi perusteella,
olet kateellinen nuorelle kauniillee älykkäälle fiksulle Kiira Korvelle,
koska sinä et ole onnistunu samoin omien touhujesi kanssa,
hän otti sen mikä oli oikein ja kohtuullista,
kuten joku tuolla jo sanoi
venäläinen orogantti olisi saanu antaa vielä miljoona euroa auton lisäksi Kiiran seurasta, - JepulisSentään
olet-hirveen-kateellinen kirjoitti:
HAH, " näillä naisilla on nimiki "
jos jollakulla on nimi, niin sinulla ,
omien juttujesi perusteella,
olet kateellinen nuorelle kauniillee älykkäälle fiksulle Kiira Korvelle,
koska sinä et ole onnistunu samoin omien touhujesi kanssa,
hän otti sen mikä oli oikein ja kohtuullista,
kuten joku tuolla jo sanoi
venäläinen orogantti olisi saanu antaa vielä miljoona euroa auton lisäksi Kiiran seurasta,Taisit osua oikeaan, tämä aloittaja on kateellinen, kun Kiira onnistui saamaan paremman tuoton "pankin" kanssa jonka päällä hän istuu.
- mikä.vääryys.tapahtui
JepulisSentään kirjoitti:
Taisit osua oikeaan, tämä aloittaja on kateellinen, kun Kiira onnistui saamaan paremman tuoton "pankin" kanssa jonka päällä hän istuu.
Kira sai Audin, mutta leski vain lämpöisen voileivän munan kanssa. Ottaa se pattiin tuollaisella juopolla huorahtavalla vaimoaineksella.
- jakorasian-kohtalo
mikä.vääryys.tapahtui kirjoitti:
Kira sai Audin, mutta leski vain lämpöisen voileivän munan kanssa. Ottaa se pattiin tuollaisella juopolla huorahtavalla vaimoaineksella.
juu ja kaikenlisäksi toisen naisen aviomiehen kamppasi,
rikkoi toisen avioliiton,
vanha sanonta,
" joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa "
2lesken saiki mätämunan,
ei oo ihme jos kiiraa kadehtiiki, 2leskel kirjoitti:
Lung
Ihan ensiksi. En ole äiti, enkä siis mikään säälittävä mummo.
Olet minun suhteeni täysin hakoteillä ja moneen muunkin ikäiseni.
Tiedän yhtä sun toista maailmanmenosta vietettyäni aikoinaan hyvinkin railakasta elämää.
Jos seuralainen halusi tarjota tanskalaiset lämpimät voileivät, hypättiin taksiin, mentiin Seutulaan ja lennettiin Köpikseen smörgadeita nauttimaan.
Jatkoista en kerro mitään, saattoipa olla huikeita sessioita.
Nyt vain sattuu olemaan kirjoitettu kirja jäätanssijasta nimeltään Kiira ja hänen edesottamuksistaan.
Hyvänä esimerkkinä tuleville huippuluistelijoille.
2leskenmikä vää
Tanskalaiseen voileipään ei kuulu muna.- Paljastuksia
Miksi kirjoittaa kirja, jos ei ole mitään kertomista? Ketään - tai vain hyvin harvoja - kiinnostaa urheilijan treenipäivien rutiinit. Ja kilpailutkin lienevät aina samanlaisia, etenevät saman kaavan mukaan. Niistä ei saa elämänkertaa, joka myy.
Nykyajan tavisihmiset vaativat kirjoilta ja medioilta paljastuksia asioista ja aiheista, joihin he eivät itse pysty ja kykene, eivät osaa eivätkä uskalla. Miksi syytellä sellaista, joka osaa ja uskaltaa ... elää.
- luulenma
taisi aloittajaa ottaa koville kun Kiira kertoo kirjassaan myös isänsä runsaasta alkoholin käytöstä ja sen seurauksista, joten aloitti Kiiran mustamaalauksen
- Tuskin.kirjaa.luen
No jos isä on antanut luvan alkoholin käytöstä kirjoittamiseen niin mikäs siinä. En kyllä tiedä onko isä hengissäkään. Jos ei ole lupaa niin inhottavaa on paljastella toisen asioita. Kyllä minäkin kun eilen lööppejä luin Kiiran omista kokemuksista, yllätyin, mutta omiaan ovat mokat ja käytöt, siitä vaan.
luule
Minkä ihmeen takia minua liikuttaisi jääkiekkovalmentajan kymmenen vuoden takainen juopottelu?
Minkä mustamaalaamisen?
Kiirahan ihan itse kertoo elämästään.Tuskin.kirjaa.luen kirjoitti:
No jos isä on antanut luvan alkoholin käytöstä kirjoittamiseen niin mikäs siinä. En kyllä tiedä onko isä hengissäkään. Jos ei ole lupaa niin inhottavaa on paljastella toisen asioita. Kyllä minäkin kun eilen lööppejä luin Kiiran omista kokemuksista, yllätyin, mutta omiaan ovat mokat ja käytöt, siitä vaan.
Tuskin
Isä on hengissä ja pistänyt korkin kiinni kymmenen vuotta sitten.
Onnekseni en ole moisia lööppejä lukenut, ja tuskin luenkaan.
Eli.
Kiiran on minulle ikuisesti taitava taitoluistelija,
ja erittäin kaunis viehättävästi hymyilevä jääprinsessa.
Muu on hänen omaa elämäänsä ja saa olla.2lesken kirjoitti:
maissi
Nyt on kysymys hänen kirjastaan, jota tässä nyt ruoditaan.No, voi hyssykän myssykät kun taas tökkäsin väärään paikkaan,
eihän toki kannata Kiirasta hiiskua sanaakaan,
jos ei osaa, pysty ja kykene samassa lauseessa kommentoi maan Kiiran kirjaa.
Tämä rouva olkoon siis hiiren hiljaa tässä seurakunnassa
kun ei ole Kiiran kirjaa lukenut ja tuskin lukeekaan.
- Ihmettelen.kovasti
Turhaa tästä keskustella kun Kiira on avoimesti kertonut.
- etjotainrotia
ja mitäpä hänen elämänsä muita liikuttaa JOS:ei käy suihkussa yöllä ja sattuu vielä kusemaan et pönttö lorisee ja vielä rappukäytävässä puhuu kovaäänisesti.sillon SUUTUN:!!!
Yksi ainoa lause joka minua jäi vaivaamaan tuossa Kiiran stoorissa oli se kohta missä hän sanoo ettei hän ollut rakastunut siihen mieheen, että kai hänellä jotain tunteita oli sittemmin kehittynyt, mutta siitä huolimatta hän oli ottanut vastaan audit ja sormukset ja kaikki muutkin lahjat….heh, sellaisia naisia usein nimitellään aika ilkeästikin….Olisi kai helpompi hyväksyä se että ottaa vanhemman venäläisen sedän rakastajakseen jos olisi itse hurahtanut korviaan myöten :)
O tempore o mores!- en-ole-lukenut
Kertoiko hän siinä kirjassa seksin kuuluneen myös suhteeseen?
en-ole-lukenut kirjoitti:
Kertoiko hän siinä kirjassa seksin kuuluneen myös suhteeseen?
en-ole
Kumpikaan ei ymmärtänyt toistensa kieltä, kun ympäri maailmaa lenneltiin yksityiskoneella.
Kiiralla oli aina esiliina mukana, siskonsa, joten tuskin ovat edes kädestä kiinni pitäneet.
Ehkä korkeintaan poskisuudelma on vaihdettu.
Tästä lahjaksi upouusi auto lahjakääreessä.
Ihmettelin miksi Kiiran äiti kovasti itki lahjan nähtyään ja halusi sen piiloon naapureilta.
Vai itkikö ilosta, kun tytär on noin suosittu ja ihailtu.- en-ole-lukenut
2lesken kirjoitti:
en-ole
Kumpikaan ei ymmärtänyt toistensa kieltä, kun ympäri maailmaa lenneltiin yksityiskoneella.
Kiiralla oli aina esiliina mukana, siskonsa, joten tuskin ovat edes kädestä kiinni pitäneet.
Ehkä korkeintaan poskisuudelma on vaihdettu.
Tästä lahjaksi upouusi auto lahjakääreessä.
Ihmettelin miksi Kiiran äiti kovasti itki lahjan nähtyään ja halusi sen piiloon naapureilta.
Vai itkikö ilosta, kun tytär on noin suosittu ja ihailtu.mitenkäs sitten hänestä tässä ketjussa on jo *uora tehty????? ymmärtääkseni sen nimen ansaitsemiseen tarvitaan muutakin kuin poskisuudelmia????
- OiAikojaOiTapoja
jahans, tässä se nähdään Palomankin todellinen luonto
OiAikojaOiTapoja kirjoitti:
jahans, tässä se nähdään Palomankin todellinen luonto
:))
Minun todellisesta luonnosta sinä et tiedä yhtään mitään. On tosin totta että olen "vanhanaikaisesti" pidättyväinen intiimielämän tietojen jakamisesta, edes lähimmille ystäville tai sisaruksille.
Lukematta kirjaa voin vain kommentoida lehtiartikkelin perusteella ja mitä aloittaja kertoo. Mutta nyt riittää minun osaltani.- malka.pois.simmustasi
Intiimielämän esimakua kuitenkin bikinikuvalla :)))
Hunksziko sanoi, että se oli hänelle osoitettu? Hyvin toimeentulevaksi H itseään kehuu, muttei kai ihan miljardööri. Vaan kai se vähän köyhempi kelpaa, kun tuota ikääkin on Palomalla jo yli 70. malka.pois.simmustasi kirjoitti:
Intiimielämän esimakua kuitenkin bikinikuvalla :)))
Hunksziko sanoi, että se oli hänelle osoitettu? Hyvin toimeentulevaksi H itseään kehuu, muttei kai ihan miljardööri. Vaan kai se vähän köyhempi kelpaa, kun tuota ikääkin on Palomalla jo yli 70.Lupasin jo poistua tästä ketjusta, mutta tarvii vielä selvittää tää asia: ai siitäkö kenkä puristaa, kun joku hunkszilainen oli sanonut jotain positiivista minun bikinikuvastani vuodelta '72 ? Eihän se ollut mitenkään erikoinen eikä poikkeava nuoren naisen kuva, ainoastaan välitti nostalgiaa ja sopi kansikuvaksi lukuun: "Kirjeitä kotoa".
En todellakaan ole koskaan ollut mikään erityisesti ulkonäköön tuijottaja ja uimapuku on normaali asuste. Toista se olisi ollut jos olisin poseerannut jossain babydollissa ... mutta mitä olentehnyt tai jättänyt tekemättä lakanoiden välissä, päällä tai alla on ja tulee olemaan vastaisuudessakin kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.
Mutta voit nyt lopettaa olemasta minulle mustis. En ole jahtaamassa sinun virtuaaliukkeliasi. Minulla on ihana oma lutunen legolas kotona ja en todellakaan kaipaa mitään muuta.- malka.pois.simmustasi
En tiedä onko hunksz sinua kehunut. Sanoi kuitenkin, että kuvasi oli hänelle osoitettu. Ei suurta eroa juonenkulussa. Niin, ehkä oli parempi laittaa se 70-luvun bikinikuva itsestäsi kuin bikinikuvasi vuodelta 2018 :)))
Ei ole minun virtuaaliukkeli. Sinun tekstejäsi luin, kun olet kirjaasi kaupitellut. Kuka sitä nyt ns. "sikaa säkissä" ostaisi. Oli siellä arkistossa joku muovisäkkikalajuttukin. Säkki kuin säkki.
- Audi-R8-V10
Venäinen miljardööri kysyy taitoluistelijalta, annatko miljoonasta? Luistelija vastaa kyllä. Miljardööri siihen, annatako satasella? Luistelija kysyy, että minä sä mua pidät? Miljardööri vastaa, että se on tullut selväksi, nyt vaan laitetaan hinta kohdilleen.
- Satkulla-ei-saa
:D
Toi oli paha :) Ja osui kohdilleen.
Audilla antoi, satasella ei.
- Mä.kirjan.luen
Kuinka kiitollisia saammekaan olla, että nyt, kun ei ole enää iloa hänen taituruudestaan jäällä, voimme setviä hänen elämäänsä ja kertoa yhä hurjempia juttuja, ostaa kirjan, lukea ja kertoa sitten työpaikan kahvitunnilla: "OOOTTAKO kuulleet, kuulkaa, se Kiira . . ."
Hänestä on meille iloa yhä, vaikka onkin siirtynyt siviiliin. Miten tyhjää elämämme olisikaan, jos Kiira olisi harjoitusten jälkeen vain illat pitkät istunut Tv:n edessä katsomassa Kauniita ja Rohkeita.
Nyt päästään kurkistamaan paheelliseen jetset-elämään, ihan Audilla ajaen. - kaunis.rikas.kiira
Tässä aloituksessa on joko kateus juottanut karvasta kalkkia tai sitten tämä on pelkkä provo . Halu päästä tuulettamaan sitä omaa pahaa oloaan, koska juurikaan kukaan tällä palstalla ei aloittajan kanssa suostu riitelemään.
kaunis.
Olen siis kateellinen ja minulla on paha olo.
Kateellinenko olen siitä, että keski-ikäinen mies tarjoaa ylellisyyttä ja loistoa luistelijallemme, hetken.
Luulenpa vaan, että ne huimaavat nautinnot voivat tulla vielä kalliiksi.
Siksi siis arvostelen julmasti Kiiran venäläistä episodia.
Siihen jäi suomalainen urheiljapoikaystävä, kun vaarallinen ja jännittävä tarjous otti tuulta alleen.
Miksi aloittajan kanssa pitäisi riidellä?
Tässähän arvostellaan uutta kirjaa.- Syyjaseuraus
2lesken kirjoitti:
kaunis.
Kateellinenko olen siitä, että keski-ikäinen mies tarjoaa ylellisyyttä ja loistoa luistelijallemme, hetken.
Siihen jäi suomalainen urheiljapoikaystävä, kun vaarallinen ja jännittävä tarjous otti tuulta alleen.
Tässähän arvostellaan uutta kirjaa.Ei tässä arvostella uutta kirjaa. Tässä arvostellaan Kiira Korpea.
- kaunis.rikas.kiira
Kyllähän se paistaa sinusta läpi. Teet yleensäkin vain pahansuopia aloituksia. Harmittaahan se, että vanhenee, rupsahtaa ja läskiintyy.
- Kirjoittajan.vapauksia
2lesken kirjoitti:
kaunis.
Tässähän arvostellaan uutta kirjaa.Mistä tiedät, kenestä kirja kertoo? Sanotaan, että kirjan henkilö on Kiira, mutta mistä olet saanut siihen vahvistuksen?
Oletko voinut tarkistaa kaikki väitteet. Kirja ei ole dokumentti. Vai onko?
Kirjoittaja on voinut lisätä ja korjailla tapahtumien yksityiskohtia, keksiä olemattomia, selostaa kuvitelmia, sillä kirja ei ole tieteellinen tutkielma. kaunis.rikas.kiira kirjoitti:
Kyllähän se paistaa sinusta läpi. Teet yleensäkin vain pahansuopia aloituksia. Harmittaahan se, että vanhenee, rupsahtaa ja läskiintyy.
kaunis
Ja sinä luet vain veemäisiä aloituksia.
Mistä sinä tiedät minun rupsahduksistani.
Kasvoissani ei ole rypyn ryppyä ja naama on ihan luomu.
Muutama ylimääräinen kilo vain lisää kurvikkuutta.
Rinnat on luomut.
On vain otettu ylimäärästä ihokudosta pois.
Olen ihan tyytyväinen 64- vuotiaaseen sinkkunaiseen, itseeni.
- kysynn
aika harvat mannekiinit, pelurit ja missit avoimesti kertoo viina ja huumeongelmistaan - kalliisti lunastettua vapautta ja halvalla myytyä ja saatua -yhtä kerettiläist' kiilausta kuin katolisuudessa yleensä
- mitä jäi puuttumaan ihmisyydestä jos elovena- maitotyttö -lookin tullut vähän säröä ja naapurivaltion miehetkin ihastuneet välillä kauniiseen ja taitavaan suomalaiseen urheilijatyttöön?
Mikä suurempi ongelma kansainvälisissä veroparatiiseissa ja rahainpesurikollisudessa eri maiden pankkimaailmoissa - omat tekijäns' lie joka elämänalueilla
- pikkupikkupirihuoraa tälläkin kylälla elokuvamaailmasta tutut hyypiöt vinguttelivat näyttävästi kansainvälisen ohella vaalien alla - ei silti lie pienten lasten vika jos huumaavia aineita yhteiskunnassa jokseenkin vapaasti saatavilla. Kierteleehän vanhustenkin kodeissa porukoita jotka varastavat paljon em. lääkkeitäkin - himoissaan. - staka
Onko siinä jotain vikaa että joku on taitava luistelija ja vielä niin kaunis ja ihana että jopa rikkaat venäläisetkin ovat lääpällään?
On Kiiralta rohkeaa kirjoittaa niinkuin asiat ovat. Ja jos ei näin tekisi, niin ennen pitkää joku kuulee jotain, vihjaisee tietyille tahoille ja pian jo keltainen lehdistö kaivelee ja saivartelee ja pistää Suuret Otsikot: Tätä Kiira ei kertonut :). Ja lehti myy hyvin. Näin se menee.
Eli mielestäni ootte todella pahantahtoisia. Onko oma pesä hyvinkin puhdas ja krinkula killuttaa pään päällä? Amen.Rohkeutta vai rahastusta?
Oma pesä on puhdas ja gloria kiiltelee ihan kivasti. Olen vain niin himskatin vanhanaikainen ja kuten poikanikin totesi, "romantikko hautaan saakka". Romantikon sielussa raha ja rakkaus ovat hyvin epäilyttävä kombinaatio, etenkin kun kysymyksessä on kaksi niin eri-ikäistä, toistensa puhetta ymmärtämätöntä henkilöä. Mutta raha puhuu omaa kieltään ja rakkauden kieli ei minun mielestäni tarvitsisi olla sama.
En ole synnistä vapaa ja olen tehnyt vääriä valintoja elämässäni. Mutta menisinkö kertomaan niistä oikein julkisesti tietäen, että vaikka asioista on mahdollisesti keskusteltu ja sovittu etukäteen, tulisin haavoittamaan kaikkein lähimpiäni, aviomiestäni, omia vanhempiani ja sisaruksiani ja että kirjaani suhtauduttaisiin kuin pahimpaan kioskiviihteeseen?
Missä on raja joka kulkee kirjailijan vastuun ja hänen läheistensä hyvinvoinnin välillä? Pyyhkiikö raha pois sen rajan?Paloma.se.co kirjoitti:
Rohkeutta vai rahastusta?
Oma pesä on puhdas ja gloria kiiltelee ihan kivasti. Olen vain niin himskatin vanhanaikainen ja kuten poikanikin totesi, "romantikko hautaan saakka". Romantikon sielussa raha ja rakkaus ovat hyvin epäilyttävä kombinaatio, etenkin kun kysymyksessä on kaksi niin eri-ikäistä, toistensa puhetta ymmärtämätöntä henkilöä. Mutta raha puhuu omaa kieltään ja rakkauden kieli ei minun mielestäni tarvitsisi olla sama.
En ole synnistä vapaa ja olen tehnyt vääriä valintoja elämässäni. Mutta menisinkö kertomaan niistä oikein julkisesti tietäen, että vaikka asioista on mahdollisesti keskusteltu ja sovittu etukäteen, tulisin haavoittamaan kaikkein lähimpiäni, aviomiestäni, omia vanhempiani ja sisaruksiani ja että kirjaani suhtauduttaisiin kuin pahimpaan kioskiviihteeseen?
Missä on raja joka kulkee kirjailijan vastuun ja hänen läheistensä hyvinvoinnin välillä? Pyyhkiikö raha pois sen rajan?Paloma@ jos haluaa omasta elämästään kertovan kirja myyvän sen on sisällettävä skandaalin aineksia. Tuskinpa Kiira on kirjoittanut suuria salaisuuksia tai mitä läheiset jo eivät tietäisi. Haiskahtaa markkinakikalta hänen paljastukset, jotka aivan varmasti eivät paljasta mitään. En tosin ole lukenut kirjaa, mutta aloittaja on. Hän voisi valaista meitä kertomalla mitä suuria salaisuuksia Kiira kertoo.
Upea lady, rikas aviomies, seurapiirien kaunotar. Kaunoluistelijana uransa luonut ja menestynyt.
Tosi viehättävä kokonaisuus, olen iloinen hänen puolestaan siitä, että on osannut kaikkien silmien tuijotukselta tehdä sellaista, jota ei hänestä kukaan olisi uskonut.
Olisipa nuori, kaunis ja menestyvä, huoks....korpikirjailija kirjoitti:
Paloma@ jos haluaa omasta elämästään kertovan kirja myyvän sen on sisällettävä skandaalin aineksia. Tuskinpa Kiira on kirjoittanut suuria salaisuuksia tai mitä läheiset jo eivät tietäisi. Haiskahtaa markkinakikalta hänen paljastukset, jotka aivan varmasti eivät paljasta mitään. En tosin ole lukenut kirjaa, mutta aloittaja on. Hän voisi valaista meitä kertomalla mitä suuria salaisuuksia Kiira kertoo.
Upea lady, rikas aviomies, seurapiirien kaunotar. Kaunoluistelijana uransa luonut ja menestynyt.
Tosi viehättävä kokonaisuus, olen iloinen hänen puolestaan siitä, että on osannut kaikkien silmien tuijotukselta tehdä sellaista, jota ei hänestä kukaan olisi uskonut.
Olisipa nuori, kaunis ja menestyvä, huoks...."Olisipa nuori, kaunis ja menestyvä, huoks.... " kirjoittelee korpikirjailija.
Niinpä :)
Tai edes yksi noista kolmesta.
Mutta sen Audin haluaisin ostaa itse, omilla rahoillani.
Russkilta en ottaisi edes vastaan. Karjala takaisin ja Airisto ja pidä pkle audisi.- lohdutusta
korpikirjailija kirjoitti:
Paloma@ jos haluaa omasta elämästään kertovan kirja myyvän sen on sisällettävä skandaalin aineksia. Tuskinpa Kiira on kirjoittanut suuria salaisuuksia tai mitä läheiset jo eivät tietäisi. Haiskahtaa markkinakikalta hänen paljastukset, jotka aivan varmasti eivät paljasta mitään. En tosin ole lukenut kirjaa, mutta aloittaja on. Hän voisi valaista meitä kertomalla mitä suuria salaisuuksia Kiira kertoo.
Olisipa nuori, kaunis ja menestyvä, huoks....Olethan sinäkin sentään nuori ollut !
Paloma.se.co kirjoitti:
"Olisipa nuori, kaunis ja menestyvä, huoks.... " kirjoittelee korpikirjailija.
Russkilta en ottaisi edes vastaan. Karjala takaisin ja Airisto ja pidä pkle audisi.Oletko ajatellut, että Kiiran romanssi oli nuoren naisen yhden kesän romanssi. Muistan monta yhden kesän romanssia. Yksi romanssi on jäänyt mieleen ja jos se olisi jatkunut voisi olla audi minunkin tallissani 🌞
- bessie--
Paloma.se.co kirjoitti:
"Olisipa nuori, kaunis ja menestyvä, huoks.... " kirjoittelee korpikirjailija.
Russkilta en ottaisi edes vastaan. Karjala takaisin ja Airisto ja pidä pkle audisi."Mutta sen Audin haluaisin ostaa itse, omilla rahoillani."
"Russkilta en ottaisi edes vastaan. Karjala takaisin ja Airisto ja pidä pkle audisi."
Ihanko totta kieltäytyisit ottamasta lahja-autoa vastaan? Kyllä minä vaan ottaisin melkein lahjan kuin lahjan. Audinkin, jos se on jo minulta kysymättä hankittu. Edes siperiantiikeriä en ihan suoralta kädeltä kieltäytyisi ottamasta, en osaa olla niin tyly ja epäkohtelias. korppis kirjoitti:
Oletko ajatellut, että Kiiran romanssi oli nuoren naisen yhden kesän romanssi. Muistan monta yhden kesän romanssia. Yksi romanssi on jäänyt mieleen ja jos se olisi jatkunut voisi olla audi minunkin tallissani 🌞
Onhan leski kirjoittanut täällä keski-ikäisen naisen hetkellisestä talviromanssista ukkomiehen kanssa jossain pohjoisessa. Ei saanut Audia palkaksi. Joutui vain haarukoitaan myöten kahlaamaan hangessa mökille, jonka ainut yleellisyys oli turkikset joitten päällä muhinoi.
Ja sitten tuo saakutin Kiira sai Audin!!!
- pidetään.pkle.ne.rajat
Kirjallisuus ja lukupiirit ovat erikseen. Niin kuin ikäryhmät.
- En-ehken-välitä
Korpi kuusen alla on Kiiran Audin kolo
siellä on peti, ja Kiiralla pesä, mut Audilla piiloinen olo. - RealistiN
Kiira, entinen huippu-urheilija ja edelleen kaunotar.
Kohu myy kirjoja, jopa tämän ketjun kirjoitukset ovat saattaneet saada aikaan kirjan ostopäätöksen.
Ihmettelen kuitenkin miten moni tämän ikäryhmän ihminen on valmis tuomitsemaan ja ja nimittelemään ihmistä muutaman asiayhteydestä irrotetun lauseen perusteella.- 2leskel
Rea
Jos sinä olet äiti tai mummo, haluaisitko lukea tyttärestäsi lööppejä, että hän on ollut venäläisen miljardöörin ystävätär.
Ja vastaanottanut mm.timanttisormuksen ja Audin.
Et kai ole niin naiivi, että uskot miesten lahjoittelevan kalliita esineitä ihan vain huvikseen.
2lesken 2leskel kirjoitti:
Rea
Jos sinä olet äiti tai mummo, haluaisitko lukea tyttärestäsi lööppejä, että hän on ollut venäläisen miljardöörin ystävätär.
Et kai ole niin naiivi, että uskot miesten lahjoittelevan kalliita esineitä ihan vain huvikseen.
2leskenOle realisti. Jos sinulla ei riitä raha eläkkeen maksusta toiseen maksupäivään se on sinun ongelma.
Yhdelläkään miljardoorillä ei tuota ongelmaa ole.korppis kirjoitti:
Ole realisti. Jos sinulla ei riitä raha eläkkeen maksusta toiseen maksupäivään se on sinun ongelma.
Yhdelläkään miljardoorillä ei tuota ongelmaa ole.korppi
Mitä tekemistä on minun rahattomuudellani ja jääprinsessa Kiiran maksumiehen miljoonilla?- älä-houraa-lopeta-
2leskel kirjoitti:
Rea
2lesken2leskel
taas höpiset tyhmiä,,, olet armottoman kateellinen Kiiralle,
etkö itse onnistunu nappamaan mijonääriä mieheksesi, siitäkö kenkä puristaa, petyit kun sait köyhän toisen naisen aviomiehen ja rikoit niitten avioliiton, vaikka et tunnusta tekoasi, hah,
kyllä äitinä voisin lukea tommosen uutisen, sehän on kihlaus, siis avioliittolupaus, eikä lahjojen antaminen ole rikos,
eikä kihlauksen purkaminen ole rikos,
lopeta houraaminen ja nimittely, paljasttat oman ällö peroonasi " jolla on nimiki "
omien sanojesi mukaan, itse olet tommonen, ollu jos et peräti vieläki,
lopeta mollaus juttusi
sinulle nauraa jo viron susiki, 2lesken kirjoitti:
korppi
Mitä tekemistä on minun rahattomuudellani ja jääprinsessa Kiiran maksumiehen miljoonilla?On sillä yhteys.
Sinulla ei ole ylimääräistä rahan paskaa jota voi heitellä.
Miljardöörillä on mitä heitellä eikä lopu loppukuusta.- kylmätotuus
2leskel kirjoitti:
Rea
2leskenKyllä miehet voivat antaa kalliitakin lahjoja " naisystävilleen" ilman mitään taka-ajatuksia.
Olen sen itse kokenut, joskin useimmat lahjat olen saanut jo vuosia sitten.
Mutta vielä nykyisinkin, joku miespuolinen ystäväni on halunnut ilahduttaa minua antamalla korun yllätyslahjaksi.
Minulla ei ole tytärtä, joten kirjoitan ainoastaan omista kokemuksistani.
Upein koru, jonka olen miespuoliselta ystävältäni saanut on koru, jonka kullan hän oli itse kaivanut Lapista ja sitten hän teetätti siitä kultasepällä minulle kaulakorun. Ei se miljoonia maksanut, mutta oli osoitus siitä, että hän arvosti ystävyyttämme valtavasti. älä-houraa-lopeta- kirjoitti:
2leskel
taas höpiset tyhmiä,,, olet armottoman kateellinen Kiiralle,
etkö itse onnistunu nappamaan mijonääriä mieheksesi, siitäkö kenkä puristaa, petyit kun sait köyhän toisen naisen aviomiehen ja rikoit niitten avioliiton, vaikka et tunnusta tekoasi, hah,
kyllä äitinä voisin lukea tommosen uutisen, sehän on kihlaus, siis avioliittolupaus, eikä lahjojen antaminen ole rikos,
eikä kihlauksen purkaminen ole rikos,
lopeta houraaminen ja nimittely, paljasttat oman ällö peroonasi " jolla on nimiki "
omien sanojesi mukaan, itse olet tommonen, ollu jos et peräti vieläki,
lopeta mollaus juttusi
sinulle nauraa jo viron susiki,älä-hour
Edesmennyt mieheni antoi minulle kultaakin kalleimman ja arvokkaamman lahjan .
Tekemällä minusta hänen vaimonsa.- kaks-vai-kolme
2lesken kirjoitti:
älä-hour
Tekemällä minusta hänen vaimonsa.montaas vuotta olit naimisissa ?????
sinäkö kosit ja painostit avioon ???? 2leskel kirjoitti:
Rea
2leskenOnpa leskenenistä nyt tullut moraalinen. Oletko tullut hengelliseen herätykseen?
Ainakin minä lukisin mieluummin, että tyttäreni "on ollut venäläisen miljardöörin ystävätär.
Ja vastaanottanut mm.timanttisormuksen ja Audin." Paljon mieluummin kuin että hän olisi kännissä nainut ukkomiehen kanssa turkisten seassa ...
Eläähän äitisi vielä? Ja varmasti ylpeä tyttärestään?- on-muistoja-ainakin
Tellukka kirjoitti:
Onpa leskenenistä nyt tullut moraalinen. Oletko tullut hengelliseen herätykseen?
Ainakin minä lukisin mieluummin, että tyttäreni "on ollut venäläisen miljardöörin ystävätär.
Ja vastaanottanut mm.timanttisormuksen ja Audin." Paljon mieluummin kuin että hän olisi kännissä nainut ukkomiehen kanssa turkisten seassa ...
Eläähän äitisi vielä? Ja varmasti ylpeä tyttärestään?Toista se onkin meillä, joilla on lapsia ja kaikenlaiseen on saanut tottua, kuten myös hyväksyä. Lapista tyttäreni myös löysi puolison, mutta toinen ei löytänyt mistään sitä vakituista!D
Olisihan se muka kivaa moralisoida lapsiaan, mutta kun muistelen, mitä itse tein, niin oli viisainta pitää suukkisupusa, koska hyvin siinä aina käy kuitenkin, tai on ainakin käynnyt omille lapsilleni, kuten minullekin.
Tuo oli "hyväveto", kun muistit sen turkisten alla naimishomman, josta leski kirjoitti, mutta kerrankos noita sattuu itse kullekin, joskus ilman turkiksiakin! on-muistoja-ainakin kirjoitti:
Toista se onkin meillä, joilla on lapsia ja kaikenlaiseen on saanut tottua, kuten myös hyväksyä. Lapista tyttäreni myös löysi puolison, mutta toinen ei löytänyt mistään sitä vakituista!D
Olisihan se muka kivaa moralisoida lapsiaan, mutta kun muistelen, mitä itse tein, niin oli viisainta pitää suukkisupusa, koska hyvin siinä aina käy kuitenkin, tai on ainakin käynnyt omille lapsilleni, kuten minullekin.
Tuo oli "hyväveto", kun muistit sen turkisten alla naimishomman, josta leski kirjoitti, mutta kerrankos noita sattuu itse kullekin, joskus ilman turkiksiakin!Ymmärrän minä tuon leskenenin katkeruuden, kun huomasi jonkun muunkin "eläneen" kuin hän itse, jolla hän on suorastaan ylpeillyt ja halveksuen katsellut alaspäin "pullantuoksuisia" äitejä ja naisia, jollaisina hän on muita naisia pitäny kuvitellen, että vain hänellä itsellään on ollut "elämä".
Ja voihan nyt! Kun tuo Kiirakin ...- staka
2leskel kirjoitti:
Rea
2leskenMinäpäs olen ihan varma, että eivät äiti ja sulho tai keitänesukulaisetnytonkaan noista asioista lukeneet vasta Kiiran kirjasta. Ihan varmasti tiesivät etukäteen nuo kuviot. Ei hemmetissä Kiira niin tyhmä ole, että kirjoittaisi kirjaansa jotakin sellaista, minkä olisi pitänyt salassa ja mikä olisi shokki lähipiirille. Ehei!
On teillä pahkainen mielikuvitus. - avion-rikkoja-on-sika
2lesken kirjoitti:
älä-hour
Tekemällä minusta hänen vaimonsa.se mies varmasti katuu tekoaan, haudastaanki,
- Älä_Lue
Miksi menet lukemaan kirjan jostain tunnetusta ihmisestä, jos et voi hyväksyä sitä, että ihmiset ovat ihmisiä, eivätkä mitään mielikuvituksesi "maitotyttöjä"?
- Mitäsesullekuuluu
Vaikka tavisten piirit ovat pieniä, niin ei kai nyt kukaan nykyihminen luule ja kuvittele, että ympäri maailmaa kiertävillä julkuilla, olkoon urheilijoita, artisteja, näyttelijöitä tai ihan ketä vain, on yhtä ahtaat karsinan laidat ja tavisten tavat.
Ja jos luulee, niin mitä muuta elämässä on jäänyt väliin ? - Kiireinen
Teillä istuu aika tiukassa perinteiset roolimallit. Kyllä nykyään sekä miehet, että naiset voi elää aivan miten vaan. Aivan typerää enää ajatella, että nainen odottaisi kiltisti kotona kosijaa. Ei ole enää naisille sopivaa käytöstä, sen enempää kuin on miehille sopivaa käytöstä. Eikä pidä enää avottaa ihmisiä jonkun perinteisen kaavan mukaan. Ei kohta ole sukupuoliakaan. Monissa vastauksissa selkeästi paheksutaan naisen vastaanottamia lahjoa. Eihän se edes teille kuulu millaiset välit näillä ihmisillä on olleet. Ja kyllä joku miljonääri aivan vapaasti saa lahjoittaa auton jos näin haluaa. Ei tajua mikä siinä närästää. Myös miehille on vapauttavaa saada luopua vahvan perinteisen miehen mallista. Heille se onkin vaikeampaa. Sosiaalinen kotrolli on niin voimakasta.
Hyvä Kiira, kun avoimesti puhut luisteluun liittyvistä odotuksista ja vaatimuksista.- Enneneipruukattu
Juuri näin. "Närästys" johtuu osittain kateudesta ja osittain siitä ajatuksesta, että tuollaisia - tai ylipäätään millaisiakaan - lahjoja ei anneta 'ilmaiseksi' ja pelkästä sydämen hyvyydestä ja kyllyydestä.
- ketäkiinnostaa
En ymmärrä miksi elämäkertoja kirjoitetaan nuorista kolmekymppisistä, ja välillä nuoremmistakin eivät he ole vielä edes elämää nähneetkään...
- nestor44
Tähän saattaa vaikuttaa nykyinen asenneilmapiiri: Monet nuoret ihmiset elävät kuin viimeistä päivää, aivan kuin tulevaisuutta ei olisi olemassakaan. Suomessa on tehty tutkimus teineille siitä, mitä he haluavat tehdä isona: puolet vastaajista ilmoitti toiveammatikseen julkkiksen. Kuulostaa aika kamalalta, mutta nykyinen tosi-tv on tuottanut mallin elämisestä, jossa nuorena pitää saada kaikki mahdollinen ('kuten julkkiksilla'), vaikkei mitään edellytyksiä (esim. koulutusta) olisikaan tällaiseen elämään (- mitä tällä julkkiksen elämällä nyt sitten tarkoitetaankaan).
Tästä syystä varmaan myös nuoret kirjoittavat elämäkertoja, koska yleisesti ajatellaan, että nuori ihminen on jo kokenut, koska on "julkkis". Se ikään kuin riittää elämänkokemukseksi.
P.S. Tällä en halua vähätellä huippu-urheilijoiden ym. menestyneiden ihmisten kirjoittamia kirjoja itsestään, päinvastoin; nuorikin huippu-urheilija voi mielestäni hyvin kirjoittaa elämäkerran, kuten Kiira Korpi nyt kirjoitti. Nuoret ihmiset voivat saada tällaisista positiivisia roolimalleja. - EtsinVaanEnLöytänyt
nestor44 kirjoitti:
Tähän saattaa vaikuttaa nykyinen asenneilmapiiri: Monet nuoret ihmiset elävät kuin viimeistä päivää, aivan kuin tulevaisuutta ei olisi olemassakaan. Suomessa on tehty tutkimus teineille siitä, mitä he haluavat tehdä isona: puolet vastaajista ilmoitti toiveammatikseen julkkiksen. Kuulostaa aika kamalalta, mutta nykyinen tosi-tv on tuottanut mallin elämisestä, jossa nuorena pitää saada kaikki mahdollinen ('kuten julkkiksilla'), vaikkei mitään edellytyksiä (esim. koulutusta) olisikaan tällaiseen elämään (- mitä tällä julkkiksen elämällä nyt sitten tarkoitetaankaan).
Tästä syystä varmaan myös nuoret kirjoittavat elämäkertoja, koska yleisesti ajatellaan, että nuori ihminen on jo kokenut, koska on "julkkis". Se ikään kuin riittää elämänkokemukseksi.
P.S. Tällä en halua vähätellä huippu-urheilijoiden ym. menestyneiden ihmisten kirjoittamia kirjoja itsestään, päinvastoin; nuorikin huippu-urheilija voi mielestäni hyvin kirjoittaa elämäkerran, kuten Kiira Korpi nyt kirjoitti. Nuoret ihmiset voivat saada tällaisista positiivisia roolimalleja.mistäköhän kyseisen tutkimuksen voisi käydä lukemassa?
- täältä
EtsinVaanEnLöytänyt kirjoitti:
mistäköhän kyseisen tutkimuksen voisi käydä lukemassa?
Tiede-lehdestä löytyy:
https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/nuoret_tahtovat_julkkiksiksi_varjopuolista_vahat_
Minäkin peruutan hieman juttuani Kiirasta, siis mitä hän on tehnyt ja mitä seikkaillut 20-vuotiaana ei sinänänsä aiheuta minussa mitään moraalista närkästystä, ainoastaan epäily siitä että ne lahjat ja matkat eivät huvipurret Kiiralle ja hänen seurueelleen eivät olleet aivan niin pyyteettömiä ja ilman vastapalveluksia tulee mieleen, jää itämään ja kasvattaa myrkyllisiä kukkia.
Toisaalta edellinen kirjoittaja on myös aivan oikeassa siinä että nykyajan noret elävät erilaisten roolimallien mukaan ja laittavat asioita erilaiseen arvojärjestykseen. Mahdollisesti terveemmät ja realistisemmat arvot kuin mitä meillä oli (on).
Temperamentti ja kropan malli sama hautaan saakka, sanoo vanha sananlasku. Tulen kuolemaan köyhänä ja ilman audiakin, mutta kunniani tahrattomana :))- KiiralleBointsit
Jengi on lukenut vain keltaisen lehdistön lööpit, tuskin yksikään ketjuun osallistuneista on lukenut kirjaa, silti on kovasti mielipidettä ja tuomiopasuunan toitotusta.
Ollaan olevinaan niin humaania että, vaan heti nurkantakana kalautetaan pesäpallomailalla.- pirunetit
Kyllä KIiran kirja oli ihan yhtä oikeutettu kuin Kimin, Teemun ja ketä niitä nyt onkaan urheilijajulkkisnuorukaisia.
Kiira nyt sattuu olemaan nainen. Toki hänellä oli munaa kirjassaan tuoda esille asioita mummojen ja pappojen pähkäiltäviksi.
On totta että Kiira on ollut esimerkki maito-tai Eloveenatytöstä.
En kovin paheksuisi että on kauneudestaan jotain hyötynytkin.
Itse en olisi osannut käyttää hyväkseni jos joku olisi tarjonnut vaikkapa kallista autoa, nuoruudessa varsinkin olin niin ehdoton rakkaudessani. Eipä silti että kukaan olisi mitään kalliarvoista edes tarjonnut.
Nyt kyllä auto kelpaisi mutta olen varma että itse on ostettava jos entinen hajoaa :)- 204
Nyt kaikki kateelliset ja kateettomat aamuteeveetä katsomaan.
Minä nukun.- Parastanukkuma-aikaa
Kyllä meitsikin nukkuu aamu-tv:n aikaan pajon mieluummin. Ja silloin kun ei voi nukkua, en silti milloinkaan katsele töllöä ekaksi aamulla.
- Nryi
Miksi naisen nykyaikana pitäisi käyttäytyä eritavalla kuin mies? Sitä voisivat palstalaiset miettiä. Näkee, että on synnytty joskus 40-50 luvulla. Eihän ennen vanhaan nainen saanut käydä kodin ulkopuolella edes töissä. Hän on ollut miehen omaisuutta. Nasikuva on pitkälle miesten muokkaamaa. Miksi jokin eloveenatyttö olisi moraalisesti parempi kuin bilettäjä? Vain siksi että näin on meille sanottu. Ja uskonnot paasaavat samasta asiaista. Pitkälle miesten johtamasta maailmasta käsin. Onneksi nykynuoret kyseenalaistaa koko p***n.
- 2leskel
ohoh.
Kylläpä on tullut mummuilta tekstiä.
Kirjoitin Kiirasta lehdistön luoman kuvan perusteella.
Takaa paljastui, ahdistunut, syömishäiriöinen nuori nainen.
Kiiltokuvamaisuus katosi ja tilalle tulee kolmekymppinen, luistelu uransa lopettanut, jotensakin katkera kaunotar.
Vähän niinkuin että syyt ovat muualla, kun hän epäonnistui tärkeissä kilpailuissa.
Häneltä nyt sattuu puuuttumaan paineensietokyä ja fyysistä voimaa korkeisiin hyppyihin.
Minut sotkettiin tähän kuvioon ja pistettiin ihan kuus-nolla.
Kun mummuille itselle ei ole ikinä tapahahtunut mitään repäisevää, ollaan niin helkatin katkeria, jos ei muulle niin Köpiksen voileiville.
Ihan käy sääliksi t2uollaisia mummuja, joilla eläm on jäänyt elämättä
2leskem - 2044
2leskel kirjoitti:
ohoh.
Kylläpä on tullut mummuilta tekstiä.
Kirjoitin Kiirasta lehdistön luoman kuvan perusteella.
Takaa paljastui, ahdistunut, syömishäiriöinen nuori nainen.
Kiiltokuvamaisuus katosi ja tilalle tulee kolmekymppinen, luistelu uransa lopettanut, jotensakin katkera kaunotar.
Vähän niinkuin että syyt ovat muualla, kun hän epäonnistui tärkeissä kilpailuissa.
Häneltä nyt sattuu puuuttumaan paineensietokyä ja fyysistä voimaa korkeisiin hyppyihin.
Minut sotkettiin tähän kuvioon ja pistettiin ihan kuus-nolla.
Kun mummuille itselle ei ole ikinä tapahahtunut mitään repäisevää, ollaan niin helkatin katkeria, jos ei muulle niin Köpiksen voileiville.
Ihan käy sääliksi t2uollaisia mummuja, joilla eläm on jäänyt elämättä
2leskemJoo näin!
Siinä sitä ollaan puhtaan kaulan kanssa. Yök.
"Onneksi nykynuoret kyseenalaistaa koko p***n. " kirjoittaa ylläoleva anonyymi nryi.
Näinhän mekin tehtiin, jo kuusikymmentäluvun lopulla. Olitko sinä edes syntynyt vielä silloin? Olitko mukana barrikaadeilla, naisasiataistelussa, kamppailussa naisen oikeudesta määrätä omasta elämästään, omasta kropastaan? (Minä olin, tai ainakin aatteessa mukana) ja se on muovannut minun käsitykseni naisesta olemisesta, ja vaikutusvaltainen . rikas mies joka "ostaa" nuoren, kauniin naisen ystävyyden on takaisku naisasia-aatteelle, erittäin vanhoillinen, mieshegemonian klassinen keino hoitaa miehen ja naisen välisiä suhteita. Siinä ei todellakaan ole mitään ihailtavaa.
Me taitoimme peistä naisen oikeudesta päättää itse, ottaa kontrolli omasta elämästään, juridisesta, taloudellisesta ja kulttuurillisesta tasa-arvoisuudesta ja siihen kuuluu myös määritellä ja päättää itse mitä naisen oleminen itselle merkitsee. Koska se muuttui apinoimaan miesten käyttäytymistä? Hyvä esimerkki ovat naiset johtavissa asemissa suurissa konserneissa jotka pukeutuvat kuin miehet, (power dressing). Vasta sinä päivänä kun nainen johtaa suuryhtiötä ja pukeutuu niinkuin häntä itseään miellyttää, ei miesten määräämän kaavan mukaan olemme tulleet askeleen eteenpäin tasa-arvoisuudessa.
Ei naisen tarvitse pukeutua, käyttäytyä, ajatella samalla tavalla kuin mies. Nainen SAA tehdä niin, mutta ei se ole mikään NORMI. Nainen pukeutuu, käyttäytyy, ajattelee niin kuin ITSE haluaa.Aion muuten lukea Kiiran kirjan, mutta aivan eri syystä: minua kiinnostaa nuo nuorten ja lasten syömishäiriöt ja eliittiurheilun asettamat vaatimukset etenkin naisurheilijoille, mitä tulee esim. painoon, vaatetukseen ja ulkonäköön. Mieshegemonian ehdoilla taidetaan mennä, vaikka kuinka olisi naisvalmentajia jne.
- Kysynmyös
""Onneksi nykynuoret kyseenalaistaa koko p***n. " kirjoittaa ylläoleva anonyymi nryi.
Näinhän mekin tehtiin, jo kuusikymmentäluvun lopulla."
Olen kanssasi vähän samaa mieltä. Minulle tulee mieleen kysyä, kyseenalaistavatko nykynuoret oikeasti jotain, ja jos kyseenalaistavat, niin mitä? Kun katsoo tosi-tv -ohjelmia, musiikkivideoita ym. niin tulee mieleen, että ollaan taannuttu ajassa taaksepäin, eikä kyseenalaisteta mitään. Naisen tulee taas vain miellyttää.
Olen itse sukupolvea, joka vietti nuoruutensa 80-luvulla. Koen, että silloin oltiin vapaampia oikeastaan joka suhteessa verrattuna nykyiseen. Nainen sai olla nainen tai olla olematta. Sai olla kaunis, tai persoonallisen näköinen (tänä aikaa edustavat sellaiset laulajat kuin esim. Madonna ja Cindy Lauper). Ihmiset olivat myös rennompia. Paloma:
"""ja vaikutusvaltainen . rikas mies joka "ostaa" nuoren, kauniin naisen ystävyyden on takaisku naisasia-aatteelle, erittäin vanhoillinen, mieshegemonian klassinen keino hoitaa miehen ja naisen välisiä suhteita. Siinä ei todellakaan ole mitään ihailtavaa."""
En pääse sisälle ajatusmaailmaasi.
Mistä tuon käsityksen sait, että Kiira olisi jotenkin myynyt itseään? Tuostako leskenenin höpinästä aloituksessa. Annatko sinä koskaan pyyteettömästi mitään lahjoja rakastamillesi ihmisille, vai silläkö mielellä annat, että he sitten tykkäisivät sinusta enemmän?
Entä miesystäväsi? Antaako hän sinulle koskaan lahjoja? Otatko vastaan ne, vai tuleeko sinulle paskanmaku suuhun, että hänellä on joku taka-ajatus vain ostaa ystävyyttäsi ja yrittää lahjoa sinua?Tellukka kirjoitti:
Paloma:
"""ja vaikutusvaltainen . rikas mies joka "ostaa" nuoren, kauniin naisen ystävyyden on takaisku naisasia-aatteelle, erittäin vanhoillinen, mieshegemonian klassinen keino hoitaa miehen ja naisen välisiä suhteita. Siinä ei todellakaan ole mitään ihailtavaa."""
Mistä tuon käsityksen sait, että Kiira olisi jotenkin myynyt itseään? Tuostako leskenenin höpinästä aloituksessa. Annatko sinä koskaan pyyteettömästi mitään lahjoja rakastamillesi ihmisille, vai silläkö mielellä annat, että he sitten tykkäisivät sinusta enemmän?
Entä miesystäväsi? Antaako hän sinulle koskaan lahjoja? Otatko vastaan ne, vai tuleeko sinulle paskanmaku suuhun, että hänellä on joku taka-ajatus vain ostaa ystävyyttäsi ja yrittää lahjoa sinua?"Tell-Pal"
Ettekö te todellakaan saa siellä tosi-vanhusten puolella riitaa aikaiseksi?
Miksi se tuntuu täällä ihanammalta?
H.hunksz kirjoitti:
"Tell-Pal"
H.Enhän minä Palomalle voi vastata siellä, jos hän kirjoittaa täällä.
Miksi ihmeessä haluaisit meidän riitelevän niinkuin (te) kakarat?Tellukka kirjoitti:
Enhän minä Palomalle voi vastata siellä, jos hän kirjoittaa täällä.
Miksi ihmeessä haluaisit meidän riitelevän niinkuin (te) kakarat?Minä seuraan myös 70 -palstaa.
EOC
H.- alleseitsemänkymmenen
Tellukka kirjoitti:
Enhän minä Palomalle voi vastata siellä, jos hän kirjoittaa täällä.
Miksi ihmeessä haluaisit meidän riitelevän niinkuin (te) kakarat?Noin kovaako on olla yli 70v että pitää vuotta paria nuorempia kakaroiksi nimitellä 😟
alleseitsemänkymmenen kirjoitti:
Noin kovaako on olla yli 70v että pitää vuotta paria nuorempia kakaroiksi nimitellä 😟
No älkää sitten käyttäytykö kuin kakarat; Byääähhhh! Mitä te aikuiset meidän hiekkalaatikolle tuutte, byäääähhh!!!
Tellukka kirjoitti:
No älkää sitten käyttäytykö kuin kakarat; Byääähhhh! Mitä te aikuiset meidän hiekkalaatikolle tuutte, byäääähhh!!!
Noh.
Miksi?
H.hunksz kirjoitti:
"Tell-Pal"
H.Voisitko ystävällisesti lopettaa tuo komenteleminen ja ohjeistaminen?
Minä kirjoitan niihin aloituksiin mitkä minua kiinnostavat ikäsuosituksista riippumatta ja en tarvitse siihen sinun lupaasi.
EOCTellukka kirjoitti:
Paloma:
Entä miesystäväsi? Antaako hän sinulle koskaan lahjoja? Otatko vastaan ne, vai tuleeko sinulle paskanmaku suuhun, että hänellä on joku taka-ajatus vain ostaa ystävyyttäsi ja yrittää lahjoa sinua?Joopa.
Lahjoja annetaan ja otetaan vastaan perheen, suvun, ystävien, tuttujen kesken. Ihmisten jotka yleensä tuntevat toisensa. Älä turhaan hämmennä, ei se siitä enää sekavammaksi tule. Nainen joka ottaa vastaan kalliita lahjoja tuntemattomilta miehiltä uskomatta että siihen ei liity mitään taka-ajatuksia on joko naivi tai tyhmä. Tai hyvin nuori ja sinisilmäinen. Aivan toinen asia on antaa ja ottaa vastaan lahjoja esim. omalta rakkaalta kuin tuntemattomalta venäläiseltä miljardööriltä, joka ei puhu edes samaa kieltä kanssasi.
(There's no such thing as free lunch)- luteena.linssissäsi
hunksz kirjoitti:
Noh.
Miksi?
H.No mutta. Sinähän vastasit aiemmin jo tavallaan tähän omaan kysymykseesi. He eivät vaan ehkä tienneet, että luet heidän (kin) tekstejään 70 palstalla.
Siis vastaus on, että he haluavat, että sinä luet heidän tekstejään. Tulevat ihollesi. - Bank
Paloma.se.co kirjoitti:
Joopa.
Lahjoja annetaan ja otetaan vastaan perheen, suvun, ystävien, tuttujen kesken. Ihmisten jotka yleensä tuntevat toisensa. Älä turhaan hämmennä, ei se siitä enää sekavammaksi tule. Nainen joka ottaa vastaan kalliita lahjoja tuntemattomilta miehiltä uskomatta että siihen ei liity mitään taka-ajatuksia on joko naivi tai tyhmä. Tai hyvin nuori ja sinisilmäinen. Aivan toinen asia on antaa ja ottaa vastaan lahjoja esim. omalta rakkaalta kuin tuntemattomalta venäläiseltä miljardööriltä, joka ei puhu edes samaa kieltä kanssasi.
(There's no such thing as free lunch)Tyhmä ei ota vastaan Ferraria tai vastaavaa. Fiksu ottaa vastaan ja laittaa rahoiksi. Moraalisointi kuuluu tosiaan mummoille. Tyhmähän sellainen on nykyaikana joka miettii sisältyykö asiaan jokin vaade jota ei voi täyttää. Fiksu painaa kaasujalkaa ja viis veisaa vaateista. Urheilijat saavat muutenkin rahaa sponsoreilta. Ei kannata moraalisoida asiaa. Vai olisiko ollut parempi että lahja olisi ollut potkulauta tai vain kelkka. Nykyään ei ole ns moraalia niikuin se oli kun me olimme nuoria. Ihmisiltä jotka sotkevat asioihin moraalin jää paljon elämättä moraalin nimissä. Yks hailee.
Bank kirjoitti:
Tyhmä ei ota vastaan Ferraria tai vastaavaa. Fiksu ottaa vastaan ja laittaa rahoiksi. Moraalisointi kuuluu tosiaan mummoille. Tyhmähän sellainen on nykyaikana joka miettii sisältyykö asiaan jokin vaade jota ei voi täyttää. Fiksu painaa kaasujalkaa ja viis veisaa vaateista. Urheilijat saavat muutenkin rahaa sponsoreilta. Ei kannata moraalisoida asiaa. Vai olisiko ollut parempi että lahja olisi ollut potkulauta tai vain kelkka. Nykyään ei ole ns moraalia niikuin se oli kun me olimme nuoria. Ihmisiltä jotka sotkevat asioihin moraalin jää paljon elämättä moraalin nimissä. Yks hailee.
Olen todellakin eri mieltä kanssasi siitä mikä on fiksua ja mikä ei.
Jos sinä pystyt tinkimään itsekunnioituksesi periaatteista niin ei kaikki, edes nuoret, pysty siihen samaan.
Minä palauttaisin Ferrarin ja sormuksen jne. ellen olisi valmis satsaamaan siihen ihmissuhteeseen ja alkuvaiheessa joka tapauksessa. En tunne että mitään on minulta jäänyt elämättä sen vuoksi että olen säilyttänyt itsekunnioitukseni ja elänyt omilla ehdoillani. Moraalilla siinä mielessä kuin sinä tarkoitat ei ole asian kanssa tekemistä.- wpoewp
Bank kirjoitti:
Tyhmä ei ota vastaan Ferraria tai vastaavaa. Fiksu ottaa vastaan ja laittaa rahoiksi. Moraalisointi kuuluu tosiaan mummoille. Tyhmähän sellainen on nykyaikana joka miettii sisältyykö asiaan jokin vaade jota ei voi täyttää. Fiksu painaa kaasujalkaa ja viis veisaa vaateista. Urheilijat saavat muutenkin rahaa sponsoreilta. Ei kannata moraalisoida asiaa. Vai olisiko ollut parempi että lahja olisi ollut potkulauta tai vain kelkka. Nykyään ei ole ns moraalia niikuin se oli kun me olimme nuoria. Ihmisiltä jotka sotkevat asioihin moraalin jää paljon elämättä moraalin nimissä. Yks hailee.
"Nykyään ei ole ns moraalia niikuin se oli kun me olimme nuoria. Ihmisiltä jotka sotkevat asioihin moraalin jää paljon elämättä moraalin nimissä. Yks hailee."
Eihän kyse ole moraalista, jos ei ota autoa vastaan. Kyse on periaatteesta. Toisilla on periaatteita, toisilla ei.
P.S. Älytöntä sotkea tähän "moraali", ja vielä väittää, että nykynuorilla ei olisi moraalia.... - Bank
Paloma.se.co kirjoitti:
Olen todellakin eri mieltä kanssasi siitä mikä on fiksua ja mikä ei.
Jos sinä pystyt tinkimään itsekunnioituksesi periaatteista niin ei kaikki, edes nuoret, pysty siihen samaan.
Minä palauttaisin Ferrarin ja sormuksen jne. ellen olisi valmis satsaamaan siihen ihmissuhteeseen ja alkuvaiheessa joka tapauksessa. En tunne että mitään on minulta jäänyt elämättä sen vuoksi että olen säilyttänyt itsekunnioitukseni ja elänyt omilla ehdoillani. Moraalilla siinä mielessä kuin sinä tarkoitat ei ole asian kanssa tekemistä.Paitsi ettet tiedä millaisia keavereita he ovat olleet. Putkiasentajille pitää palauttaa kallis sormus, jos hän on tosissaan kosimassa. Mutta miksi pitäisi palauttaa auto miljonäärille jos hän haluaa törsätä rahojaan. Vaatii enemmän ihmiseltä pystyä vastaanottamaan lahja, kuin palauttaa se itsekunnioitukseen vedoten. Täytyy pystyä valitsemaan myös vaikeita asioita. Niitä joissa kasvaa enemmän. Moraali on vain tekosyy olla kasvamatta ihmisenä. Siinä mennään piiloon vanhojen perinteisten arvojen taakse eikä kyseenlaisteta niitä. Korvesta löytyy munaa jos asian voi ilmaista lyhyesti.
- sivullinen
Bank kirjoitti:
Paitsi ettet tiedä millaisia keavereita he ovat olleet. Putkiasentajille pitää palauttaa kallis sormus, jos hän on tosissaan kosimassa. Mutta miksi pitäisi palauttaa auto miljonäärille jos hän haluaa törsätä rahojaan. Vaatii enemmän ihmiseltä pystyä vastaanottamaan lahja, kuin palauttaa se itsekunnioitukseen vedoten. Täytyy pystyä valitsemaan myös vaikeita asioita. Niitä joissa kasvaa enemmän. Moraali on vain tekosyy olla kasvamatta ihmisenä. Siinä mennään piiloon vanhojen perinteisten arvojen taakse eikä kyseenlaisteta niitä. Korvesta löytyy munaa jos asian voi ilmaista lyhyesti.
"Täytyy pystyä valitsemaan myös vaikeita asioita. "
Eipä nyt liioitella, kovin "vaikeasta" asiasta tuskin on kyse, jos valitsee ottaa lahjan vastaan. Paloma.se.co kirjoitti:
Joopa.
(There's no such thing as free lunch)Kyllä he varmaan kumpikin osasivat englantia. Ei sinullakana ensimmäisen miehesi (sen kolumpialaisen, jos se ny ensimmäisesi oli mistä minätiedän)) kanssa ollut ainakaan aluksi muuta yhteistä kieltä.
Mistä sen käsityksen sait, että mies olisi ollut Kiiralle vielä tuntematon siinä vaiheessa, kun hän sen auton sai?
"Korpi kertoo elämäkerrassaan myös rakkauselämästään ja eräästä ”salaiseksi seikkailuksi” tituleeraamastaan suhteesta venäläismiljardööriin. 20-vuotias Korpi kertoo tutustuneensa nelikymppiseen mieheen, kun tämä oli iskenyt silmänsä vaaleaan taitoluistelijaan EM-kisojen aikana vuonna 2009."
Ja sen lahjan kalleus? Olen samaa mieltä kuin korppisko se oli joka siitä kirjoitti, että tuollainen Audi ei sen miehen rahoissa ollut mitään, ei sen enempää kuin jos sinä köyhä eläkeläinen ostaisit rakkaallesi Reinotossut.- Bank
Haukaa, juuri näin. Paloma kokee moraalista närköstystä Reinotossuista.
- pirremiinapas
Mielikuvamme on vain mielikuvituksen tuotetta, mutta fakta on ihmiselämää ja siitähän me emme tiedä oikeasti mitään, ja mikä tärkeintä - kenenkään yksityiselämä ei kuulu syrjäisille.
- yksityinen.julkinen
Näin on - mutta vain siinä tapauksessa, että haluaa pitää yksityisen yksityisenä. Jos kirjoittaa kirjan yksityiselämästään, niin silloin yksityiselämä kuuluu myös muille. Muutenhan koko kirjaa ei olisi kirjoitettu.
- pirremiinapas
yksityinen.julkinen kirjoitti:
Näin on - mutta vain siinä tapauksessa, että haluaa pitää yksityisen yksityisenä. Jos kirjoittaa kirjan yksityiselämästään, niin silloin yksityiselämä kuuluu myös muille. Muutenhan koko kirjaa ei olisi kirjoitettu.
Vaikka olisi kirjoittanutkin, niin silti omahyväisen moralisoinnin voi jättää tekemättä.
- hytinäx1
Täytyyhän sitä jotakin kohua saada jotta kirja menisi kaupaksi. Mistäpä me tiedämme vaikka auto oli hieman peiteltyä tuloa taitoluistelijan valmentajana olleen palkkavaatimuksien maksamiseen.
Minkähänlaisen kohun tuo Paloma järjestää kirjansa julkaisemisen yhteydessä ;) - e.lä.mä
Hyvä tyttö en ole lukenut kirjoituksia.
- Anonyymi
Siis hetkonen
Luistelija on luistellut itsensä suoraan aviossa olevan venäläisen oligargin syliin.
Tämän päivän valossa se Audi ja kallis timanttisormus taitaisi kelvata rahattomalle oligargille.
Kiirahan voisi ne nyt palauttaa köyhälle liikemiehelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623