Nykynuoriso on maamme turmion pääsyy

Yst.terv.Antero

Nykynuoret ovat aivan kamalaa väkeä, eilenkin joku nykynuori nauroi minulle kun kompastuin omaan kävelykeppiini! Ei edes yrittänyt auttaa, nauroi, otti kuvan taskulaskimen näköisellä kännykällä ja käveli pois.Jouduin nousemaan omin avuin ja hankalaa se oli. Aivan sairasta touhua.Nykynuoriso turmelee armaan maamme.
Yst.terv.Antero

10

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä trolli on vanhentunut.

• LADYGAGA05

Ehhheehheeee!!! Se että joku toinen olisi sellainen, ei tarkoita että kaikki ovat sitten sellaisia!😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆!!!!!!!!!!!!!!!

• Fiksumpinuori

Vaikka tiedän, että kyseessä onkin trolli, on tässä kyllä hyvä totuus takana.
      Nykynuoriso on todistetusti vähemmän älykästä (äo), kuin 1980-luvun lopulla syntyneet, joissa ilmeisesti ihmiskunnan älykkyyden piikki koettiin. Nykyinen nuoriso on valtaosin kiinnostunut vain asioista, jotka tapahtuvat internetissä jne., ja ns. Google-sivistys on valloillaan.
      Nyt naureskellaan Trumpille, mutta pian on meillä samanlainen kaveri, kun ääliöt pääsevät äänestämään. Ei seuraa hyvää, sen arvaa.

-Nuorison edustaja

• On helppoa uskotella olevansa itse se fiksumpi.

Mutta kieltämättä olemme kiinnostuneempia netistä nyt, kuin silloin, kun sitä ei ollut.

• haluankualemaa

Niin. Kyllä se elämä oli parempaa silloin ennen! Kun nuoriso ihannoi alkoholia ja tupakkaa ja vandalismia, homofobiaa, yms. Ja sehän olikin parhainta kun vanhemmat masentuivat ja tappoivat itseään ja toisiaan ja sen kautta traumatisoivat nuoremman sukupolven. Ihastuttavia aikoja! Pääsisinpä takaisin!

• Lapis

Nuorisolta on perusasiat kateissa. Mistään ei olkein tiedetä mitään. Lapatossuja kaikki.

• Tasoton

20v ja asutaan mamman passattavana. Ei aikuistuta koskaan. Ala-arvoista.

• 13vpoika

oon 13.v ja voin sanoo että vähän vituttaa kun joidenkin vanhemmat ei laita lastaan edes omaa huonettaan sivoamaan ja vitun vässyköitä ja tyhmiä 30% tänikäsistä

• Sippeli

eikä ees olla, kun sipilä juha on syy turmioon....

• plärää

Löytyisikö se turmion syy ihan sieltä edellisistä sukupolvista,kun ovat ihan itse lintsanneet kasvatustyössään! Vastuu on vanhemmilla siitä mitä kasvateista tulee. Se mistä lähdetään on lisääntymiskumppanin valinta ja missä ympäristössä kasvatus tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      212
      5304
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      44
      4630
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      18
      3239
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      277
      3211
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      168
      3119
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      66
      2719
    7. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      63