Nykynuoret ovat aivan kamalaa väkeä, eilenkin joku nykynuori nauroi minulle kun kompastuin omaan kävelykeppiini! Ei edes yrittänyt auttaa, nauroi, otti kuvan taskulaskimen näköisellä kännykällä ja käveli pois.Jouduin nousemaan omin avuin ja hankalaa se oli. Aivan sairasta touhua.Nykynuoriso turmelee armaan maamme.
Yst.terv.Antero
Nykynuoriso on maamme turmion pääsyy
10
452
Vastaukset
Tämä trolli on vanhentunut.
- LADYGAGA05
Ehhheehheeee!!! Se että joku toinen olisi sellainen, ei tarkoita että kaikki ovat sitten sellaisia!😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆!!!!!!!!!!!!!!!
- Fiksumpinuori
Vaikka tiedän, että kyseessä onkin trolli, on tässä kyllä hyvä totuus takana.
Nykynuoriso on todistetusti vähemmän älykästä (äo), kuin 1980-luvun lopulla syntyneet, joissa ilmeisesti ihmiskunnan älykkyyden piikki koettiin. Nykyinen nuoriso on valtaosin kiinnostunut vain asioista, jotka tapahtuvat internetissä jne., ja ns. Google-sivistys on valloillaan.
Nyt naureskellaan Trumpille, mutta pian on meillä samanlainen kaveri, kun ääliöt pääsevät äänestämään. Ei seuraa hyvää, sen arvaa.
-Nuorison edustajaOn helppoa uskotella olevansa itse se fiksumpi.
Mutta kieltämättä olemme kiinnostuneempia netistä nyt, kuin silloin, kun sitä ei ollut.
- haluankualemaa
Niin. Kyllä se elämä oli parempaa silloin ennen! Kun nuoriso ihannoi alkoholia ja tupakkaa ja vandalismia, homofobiaa, yms. Ja sehän olikin parhainta kun vanhemmat masentuivat ja tappoivat itseään ja toisiaan ja sen kautta traumatisoivat nuoremman sukupolven. Ihastuttavia aikoja! Pääsisinpä takaisin!
- Lapis
Nuorisolta on perusasiat kateissa. Mistään ei olkein tiedetä mitään. Lapatossuja kaikki.
- Tasoton
20v ja asutaan mamman passattavana. Ei aikuistuta koskaan. Ala-arvoista.
- 13vpoika
oon 13.v ja voin sanoo että vähän vituttaa kun joidenkin vanhemmat ei laita lastaan edes omaa huonettaan sivoamaan ja vitun vässyköitä ja tyhmiä 30% tänikäsistä
- Sippeli
eikä ees olla, kun sipilä juha on syy turmioon....
- plärää
Löytyisikö se turmion syy ihan sieltä edellisistä sukupolvista,kun ovat ihan itse lintsanneet kasvatustyössään! Vastuu on vanhemmilla siitä mitä kasvateista tulee. Se mistä lähdetään on lisääntymiskumppanin valinta ja missä ympäristössä kasvatus tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056