tää päivä jotenkin

täältä_vain

hieman erilainen muihin päiviin verrattuna enkä tarkoita tätä pahalla vain outo...

20

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyskiatri

      Eihän tätä vuorokautta ole kestänyt kuin vajaat 2 tuntia. Nukkuminen voi korjata perusolotilaan.

    • tuultensuuntavaihtui

      jep, tänää kaikki muuttui..

      • samattuuletmeillä

        Eikä! Uskon, että vielä samaan suuntaan mennään. Ehkö nyt hetkeksi tuultensuunta vaihtui, mutta en halua uskoa, että lopullisesti:) Vai tapahtuiko mielestäsi jotain peruuttematonta?


      • tuultensuuntavaihtui
        samattuuletmeillä kirjoitti:

        Eikä! Uskon, että vielä samaan suuntaan mennään. Ehkö nyt hetkeksi tuultensuunta vaihtui, mutta en halua uskoa, että lopullisesti:) Vai tapahtuiko mielestäsi jotain peruuttematonta?

        No ei nyt mitään peruuttamatonta, mutta paattia täytys luovia, kun alkaa tuulee eri suunnasta.. eli tilanne vaatis käytännön toimia


    • Päivä vasta alkamassa. :)

      • kunhan_kyselen

        24/7 vai ?


      • kunhan_kyselen kirjoitti:

        24/7 vai ?

        Vaikkapa niin ;D


      • täältä_vain
        AinaNorsu kirjoitti:

        Vaikkapa niin ;D

        kkaan ei ota olutta eh :(


      • AvainJekku
        AinaNorsu kirjoitti:

        Vaikkapa niin ;D

        Luepa Ilta-Satus uudestaan. Ja uudestaan. Ja uudestaan.
        Hyppää Boxereihin, ja poistu paikalta. Mieluummin jonnekki Timbuktuun, äläkä vahingossaka muista tulla takasin. ;)


      • AvainJekku kirjoitti:

        Luepa Ilta-Satus uudestaan. Ja uudestaan. Ja uudestaan.
        Hyppää Boxereihin, ja poistu paikalta. Mieluummin jonnekki Timbuktuun, äläkä vahingossaka muista tulla takasin. ;)

        Laita sä ne boxerit jalkaan :D


      • AvainJekku
        AinaNorsu kirjoitti:

        Laita sä ne boxerit jalkaan :D

        Sun 48" kalsongit ei todellakaan ole mulle tehty ja sähän et mahu ku Boxeriin (niinä Päivinä ku se sun roskapirssis ei ajele). Ja mopoautoonhan sua ei saa ku kat olle. Niin, ja älä unoha polarisoidakaan ittees. Moi moi! ;)


      • AvainJekku kirjoitti:

        Sun 48" kalsongit ei todellakaan ole mulle tehty ja sähän et mahu ku Boxeriin (niinä Päivinä ku se sun roskapirssis ei ajele). Ja mopoautoonhan sua ei saa ku kat olle. Niin, ja älä unoha polarisoidakaan ittees. Moi moi! ;)

        Mä en ees menis mopoautoon kirveelläkään. Miksikäs sinne ees menisin :D


      • AvainJekku

        Jep. Ku et mahtus siihen suurimpaankaan mopoautoon. Edes kirveellä. Kulmahiomakone siinä pitäis olla, että kattoon sais sopivan reiän. Toisaalta, eipä ole enää Siwaakaan, jonka ympärillä sä voisit pörräillä. Vaikka ois tiikeriraidalliset leggingsitki jaloissa. ;)
        Ps.läski on kaunista. Mut susta ei sais kaunista, vaikka kokoikäs makaisit, siel toisten maksamassa, rasvaimussa.
        Sä olet NIIN. ruma. Sisäiseti. ;)


      • AvainJekku kirjoitti:

        Jep. Ku et mahtus siihen suurimpaankaan mopoautoon. Edes kirveellä. Kulmahiomakone siinä pitäis olla, että kattoon sais sopivan reiän. Toisaalta, eipä ole enää Siwaakaan, jonka ympärillä sä voisit pörräillä. Vaikka ois tiikeriraidalliset leggingsitki jaloissa. ;)
        Ps.läski on kaunista. Mut susta ei sais kaunista, vaikka kokoikäs makaisit, siel toisten maksamassa, rasvaimussa.
        Sä olet NIIN. ruma. Sisäiseti. ;)

        Säkin vain trollailet ;]


      • lukenutsunjuttuja

        AinaNorsu on nätti ulkoa kuin sisältä. Älä välitä tuosta pierun polttamasta huutelijasta.


      • AvainJekku
        AinaNorsu kirjoitti:

        Säkin vain trollailet ;]

        En todellakaan. Sä siinä trollailet, mutta mun osotteella.
        Ja tiedoks sulleki, että sen ryhmän pitäjät, joissa sä roikut mukana, on tietosia, että sä oot tunkeutunu niittenki tileille. ;)


      • Jepjep.jep
        AvainJekku kirjoitti:

        Jep. Ku et mahtus siihen suurimpaankaan mopoautoon. Edes kirveellä. Kulmahiomakone siinä pitäis olla, että kattoon sais sopivan reiän. Toisaalta, eipä ole enää Siwaakaan, jonka ympärillä sä voisit pörräillä. Vaikka ois tiikeriraidalliset leggingsitki jaloissa. ;)
        Ps.läski on kaunista. Mut susta ei sais kaunista, vaikka kokoikäs makaisit, siel toisten maksamassa, rasvaimussa.
        Sä olet NIIN. ruma. Sisäiseti. ;)

        Onpas erikoista huumoria...
        Tästä tuli vaan mieleen sellainen hetki, kun joku mainitsi mun vanhassa kommentissa että joku muu käyttää myös sanaa Jep.
        Hauska tutustua ilkimys... 😯
        Siis kiva nähdä joku jepittelijä. Jepittely on kivaa.


      • Jepjep.jep
        Jepjep.jep kirjoitti:

        Onpas erikoista huumoria...
        Tästä tuli vaan mieleen sellainen hetki, kun joku mainitsi mun vanhassa kommentissa että joku muu käyttää myös sanaa Jep.
        Hauska tutustua ilkimys... 😯
        Siis kiva nähdä joku jepittelijä. Jepittely on kivaa.

        Jepittely taisi olla ainoa asia mitä pidin mukavana tuossa kommentissa.


      • Jepjep.jep kirjoitti:

        Onpas erikoista huumoria...
        Tästä tuli vaan mieleen sellainen hetki, kun joku mainitsi mun vanhassa kommentissa että joku muu käyttää myös sanaa Jep.
        Hauska tutustua ilkimys... 😯
        Siis kiva nähdä joku jepittelijä. Jepittely on kivaa.

        On kyl vähän erikoinen huumori mutta se on hyvä :D
        Niinhän sitä pitää ollakki.


    • SatuPaloPoski

      Riittää, ku painaa päänsä tyynyliinaan. Krööh puu-uh. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe