Kun etsin pientä asuntoa itselleni, yhdelle ihmiselle, asuntoesittely on täynnä pariskuntia. Miksi?
Monesti olen todennut 40m^2 asunnon itselleni liian pieneksi ja samalla siinä vieressä joku nuoripari hihkuu kuinka "tässä on niin paljon tilaa verrattuna niihin Helsingin asuntoihin!"
Pariskunnat, miksi tungette yksinasuvien asuntomarkkinoille? Voisitteko ystävällisesti katsella niitä kolmioita kun teillä on yhdessä kuitenkin niin paljon rahaa että voitte niissä asua?
Ilmeisesti pareilla on kova tarve päästä asumaan napit vastakkain ja eroamaan sitten vuoden sisällä kun kummallakaan ei ole omaa tilaa.
Kaikista hulppeinta on nähdä 20-vuotiaat nuoretparit katsomassa yhteistä yksiötä. Tervemenoa vaan.
Pariskunnat asuntoesittelyissä
3
101
Vastaukset
Ihminen tarvitsee asunnossa vain muutaman asian, paikan missä nukkua, paikan missä laittaa ruokaa ja syödä sekä vessan suihkuineen, kaikki muu on ylimääräistä. Olen itse aikoinaan välittänyt 18 neliöisen yksiön, jossa tosin oli parvi. Omistajat olivat aikuinen pariskunta, jotka asuivat siellä 12 vuotiaan poikansa kanssa. Ostivat sitten tilalle 40 neliöisen kaksion, halusivat avaruutta asumiseen.
Eli en ymmärrä aloittajan ongelmaa...- oisvuokralla
Mulla on 18 neliöinen parveke jossa on teltta mutta eipä ole perheet kyselleet tuota. Köysitikkaat alas töihinlähtöä varten eli oma sisäänkäynti ja vessa ämpärijärjestelmällä.
- niinturha
Kyseessä taas palstan aktivointialoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171958
- 1541880
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h221255- 49941
- 85909
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To21829- 112771
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45720Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32715- 74696