Löytyykö rakastajatarta

Kainuusta1

Olen 47 v, huumorintajuinen, koulutettu, 184cm, 78kg urheileva siisti mies. Käyn Kajaanissa aika ajoin ja olisi kiva löytää vakiopano. Baareissa en jaksa ja viitsi juosta etsimässä. En polta ja juon hyvin harvoin. Olisiko sinulla siisti ja luotettava nainen samanlaisia toiveita? Voit olla varattu tai vapaa kunhan luottamus pelaa ja molemmat tietää mitä halutaan. Tarvittaessa mahdollisuus pieneen sponsorointiin. Jos kiinnostuit niin laita viestiä niin keksitään kuinka nähdään ja meneekö kaikki yksiin.

32

1359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuloluuri

      Omistatko mersun? Muuten turha uneksia.

    • Muodokasblondi

      Tule juna-aseman eteen tänään klo 18.

    • kkkkkkkkklmmnn

      Tervetuloa meidän junaan joka ke klo 19-20 Hotel Anus.

    • Kainuustako1

      Ihan vakavasti etsin.

      • KaalisoppaAntti

        Ethä sie vaa haasta leikkii tosissais.


    • Kainuustako1

      Nyt onnistuu yhteys salaisesti. Toivottavasti löytyy, sillä haluan tavata kyllä.

    • pervertti

      Unohdit sanoo että olet pervertti

      • käykato

        ei taija löötyy kun rantapuistostakin petäjät kaatettiin


    • mämissioon

      Täällä 55-vee vähän holisoitunut emäntä vailla ihanaa seuraa. Hampaat on risat ja suurin osa puuttuu suusta röökaamisen ja juomisen takia. Itseäni en kehtaa laittaa tällinkiin, tukka roikkuu harmaana ja suorana lettinä päätä myöten. Yskin ja ryin kun tupakkie oon ikäni vetäny. Pesulla käyn kaksi kertaa viikossa..eli alkkarit vaihtoon noin tiheästi. En harrasta mitään, en ulkoile, ei oo kavereita, en tee töitäkään, kun oon saeraseläkkeellä kaikkien vaivojen takia. Sinä voisit sponssata mulle rahhoa kalijaan, tupakkiin ja ruokaan. Olisinko ihqu rakastajatar? Olisin hyvä kyllä ;D Niin, koulutustakin löytyy, eli peruskoulu, ammattikoulu(jäi kesken), työkkärin pakkokurssit...ja töetähi oon tehny...siivonnu joskus raksalla...muuta ennoo kerenny.

      • mistävoitietää

        Silti kannattaa miettiä, jos se vetääkin käsiinsä mustat nahkahanskat.


    • Inkkaripudonnut

      Koulutettu jäbä etsii näiltä palstoilta seuraa. Tai siis oikeasti maksullista naista jonka peittää "sponsoroinniksi". Ei ole ihan kaikki inkkarit kanootissa tuolla tyypillä

      • Blondikakkonen

        Olet vaan kateellinen kainuulaisjuntti kun jollain on massia ja älliä mällätä miten lystää. Ei se ole sinulta pois, mutta voi tehdä monen blondin olon autaaksi pitkäksi aikaa.


      • Blondiasiantuntija

        Kainuulaisjuntti? Kumma oletus.
        Minä olen blondi, ja tällainen supertarjous on melkoisen oudon tyypin tekemä.


      • hullujakosolette
        Blondiasiantuntija kirjoitti:

        Kainuulaisjuntti? Kumma oletus.
        Minä olen blondi, ja tällainen supertarjous on melkoisen oudon tyypin tekemä.

        Niinpä ja mustat nahkahanskat saattaa olla käsissään kun naputtelee näitä " tarvitaan siivoojaa" ilmoituksia :)


    • HihVaiHiv

      Aika veikeä nimi tuo rakastajatar.
      Ei tässä rakkautta haeta vaan jotenkin mukiinmenevää vakipanoa. Mahdollisesti jopa hotellikulujen säästöä? . Sillä säästöllä voi sitten vähän jo "sponsoroidakin".

      Hih, Aika outo huumorintaju tällä hiv herralla.

      • hivietelästä

        ajaa bmw:llä ja omistaa hiv:een.taidat olla helvetin ruma kuin rullatuoli vielä kun etelästä et naista saa.muuta thaimaaseen ku massia on kyllä joku ladyboy sulle välttää.


    • tratsuitkavaritse

      Tule lauantaina Taneliin klo: 22.00. Olen korkokenkiin, pöyheään turkisjakkuun pukeutunut nainen, kotoisin ala'rjussia, punainen tukka, irjtoripseet, tekjokynnet ja pjeruukki...osaan olla nätti, mutta mitä kuojriutuukhjaan alta....se rupsahtanut nainen, haluutko mut silti? oih

      • tulethan

        pannaanko tekohampaat samaanlasiin ......


    • SitäSaatMitäTilasit

      Tällaita roskaako halusit lukea.
      Muuta oli tyhmää odottaa.

    • Kajaaniinenlähde

      Tänne riittäisi yksi tarkastajatar, kun olen ollut yksillä. Voitais keksiä mennäkö ja olla.

    • KolmeYhdenHinnalla

      Ota monta kerralla, miks tyytyisit vaan yhteen!

    • Vastamuuttanut

      Heippa! Samoin ajatuksin. Mites tavataan?

      • Kainuusta1

        Ke 3.9. Pääkirjastossa, hakusana Markiisi de Sade, klo 18


      • Kainuusta1
        Kainuusta1 kirjoitti:

        Ke 3.9. Pääkirjastossa, hakusana Markiisi de Sade, klo 18

        Siis 3.10.


      • Kainuusta1
        Kainuusta1 kirjoitti:

        Ke 3.9. Pääkirjastossa, hakusana Markiisi de Sade, klo 18

        Siis tänään. Muusta tuo vinkki hyllyväliin


      • kivapanos
        Kainuusta1 kirjoitti:

        Ke 3.9. Pääkirjastossa, hakusana Markiisi de Sade, klo 18

        No onko trehveilä kivaaa, joko ollaan päämäärässä?


    • Mantantaikaa

      Tule hani mantalle ja tarjoa minulle kebab ateria niin saat torttuu.Sovitaan perjantai klo 20.00 kun mieheni ei ole kotona ja itse olen lapsi vapaalla.

      • Alaikäinen

        "...itse olen lapsi vapaalla."
        Voi kauhistus!
        Tämä sanoo itse olevansa vapaalla oleva lapsi!
        Näpit irti tästä tytöstä, ettei tule syytettä lapseen ryhtymisestä.
        Polliisiasia!
        Tai sitten oikeinkirjoitusasia. Ja tästä huomataan, kuinka tärkeää on osata kirjoittaa. Tämä lapsi joko osaa, tai sitten hän on aikuinen, joka ei osaa. Valitse siitä kumpi.


    • PerverssiAloitus

      Laita nyt vaan tänne missä sulla on valintatilaisuus. Vaikka mustan ikkunan takaa katsastat kaikki panohaluiset kajaanin naiset ja siitä valkkaat.
      Aika pähkähullu paikka etsiä salasuhdetta. Ei ole tämä tyyppi järjissään.

    • warningwarning

      Varokaa tätä tyyppiä.
      Ihan oikeasti varokaa.

    • lahmanlenta

      Jo vaen, jos tykkeät moalaisemannasta, hih. Lehemie on parikymmentä ja paskoa saa luoda, en haese parhfyymille, voan paskalle! Jatsarit jalassa, kulahtanneet tiukat(hmmm)lekkinksit jalassa, teepaeta päällä(logo tee-paijjassa:Hankkija), yksinäenen oon, tarvihteisin miehen! Oi, tulisitko miun lemmenpessään moalle? Voesit aottaa lannanluomisessahi siinä välissä ku naejja napsutellaan..mitäpä oot mieltä, oi atonis?

    • puutteessaminäki

      Vuolijoellahhan sitä on tarjolla kaikille halukkaille nykyisi, kajaaniahan seki on ja reipas parikymmentä kilometrie keskustasta...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe