Tanssii tähtien kanssa oli iloista menoa. Monet osasivat ja toiset inspiroivat. Tanssikilpailuita on moneen lähtöön. Oletteko olleet?
POUTA TANSSI SADETANSSIN.
34
569
Vastaukset
- Tuusulalainen
Nämä esitykset eivät ole oikeaa kilpatanssia,
vaan showtanssia, selvennyksenä vaan
Kiva seurata miten kilpa etenee - omaelämäni
En ole ollut enkä ole moneen vuoteen jaksanut katsoa kyseistä ohjelmaa eikä ole yli vuoteen ollut telkkariakaan.
- Bengalitikku
Harmittaa, kun ohjelma meni ohi. Tuleekohan uusintana ja milloin?
Yleensä olen katsonut.
- pahsia
Pouta on vähän kuin se formaatti, että viitsiikö tuota nyt seurata, mutta jos pitää sademies olla, niin olisivat ottaneet yleltä vaikka sen vaalean komean namupalan. Vaan Edis oli kokolailla nannaa.
- Sadanvuodentalo
Se vaalea on valmistunut.
- 00071
Moni käyttää titteliä, kun sitä ei kukaan pysty kieltämään.
- spagaatteja
Minäkin tykkäsin Ediksestä. Tuure oli minun mielestä liian "esittävä".
Tällä kertaa naisista kukaan ei säväyttänyt osaamisellaan. Vaan ensimmäinen kertahan tämä vasta oli. Ihanaa, kun on sunnuntaisin katsottavaa. En ole ikuna osallistunut tanssikilpailuun, vaikka olenkin toisi kilpailuhenkinen,
tykkään mitata rajojani. Kilpailu on hyvä areena tehdä se.
Tanssikilpailuista tulee mieleeni elokuva " Ammutaanhan hevosiakin".
tanssikilpailu voi olla tosi raadollista puuhaa, varsinkin pula-aikaan.- tanssin-kanssasi
maissii
En minäkään ollut missään julkisilla (kilpailuissa) areenoilla, mutta joillakin areenoilla kuitenkin, jossa sain olla estraadin ainoa parini kanssa ja toiset taputti.
Oli niitäkin, kun kaksi paria leikisti kilpaili, kuinka saa sen areenan käyttöönsä, koska meitä oli vain kaksi paria, jotka uskalsivat silloin tansiin. Sitä en muista, kuinka ilta päättyi? Tokihan minä muistan, kotiin tietenkin.
Minun tanssini ei ollut koskaan mitään tuonveroista salonkitanssia, mutta nuoruudesani olin oikein haluttu tanssikaveri, joten se riittäköön minulle., tanssin-kanssasi kirjoitti:
maissii
En minäkään ollut missään julkisilla (kilpailuissa) areenoilla, mutta joillakin areenoilla kuitenkin, jossa sain olla estraadin ainoa parini kanssa ja toiset taputti.
Oli niitäkin, kun kaksi paria leikisti kilpaili, kuinka saa sen areenan käyttöönsä, koska meitä oli vain kaksi paria, jotka uskalsivat silloin tansiin. Sitä en muista, kuinka ilta päättyi? Tokihan minä muistan, kotiin tietenkin.
Minun tanssini ei ollut koskaan mitään tuonveroista salonkitanssia, mutta nuoruudesani olin oikein haluttu tanssikaveri, joten se riittäköön minulle.,Se on varmaan hämmentävää kun kaikki muut parit ympäriltä kaikkoavat ja huomaa, että hei,
nyt tässä vallan kahdestaan tanssilattia vallattiin.-
Ikimuistoisen kerran on käynyt sillai, muinoin poikani häissä, bestman haki tanssiin ja kohta toinen nuorista miehistä jatkoi ja kohta kolmas ja kaikki poikani kaverit tanssittivat vuoron perään ja ringissä ja ketään muita ei ollut tanssilattialla ja orkesteri vain jatkoi soittamista ja pari kierrosta nuorten miesten kanssa siinä pyörittiin. Hauskaa oli ja pää pyörällä, kaikki nuoret olivat hyviä tanssijoita kaiken lisäksi.Leikkimielistä kisailu oli kohdallani. En harrasta juopottelua, joten kuluu aika tanssienkin. Onhan tanssi erinomaista liikuntaa.
- HatuttaTuleeVilu
arvo.e kirjoitti:
Leikkimielistä kisailu oli kohdallani. En harrasta juopottelua, joten kuluu aika tanssienkin. Onhan tanssi erinomaista liikuntaa.
Tykkään tanssia, mutta en enää myöhään syksyllä tykkää mennä lavalle.
- InkkarinRuh0
Kyllä siellä vielä tarkenee.
- Heikunkeikku
Harmillista, kun unohdin ohjelman. Ystäväni oli lähettänyt tekstiviestinä mulle muistutuksen, mutta missähän lie olleet korvani, kun en viestin tuloa ollut kuullut. Vasta 10 vaille kahdeksan huomasin viestin ja tuli sitten kiirus hurahuttaa kaupungista kotiin. Osa ohjelmasta jäi näkemättä, mutta onneksi sentäs näin suurimman osan esityksistä.
Tanssii Tähtien kanssa on maan mainio ohjelma. Tänä vuonna kaikki tanssijat vaikuttivat tosi hyviltä.
Ja tässä ohjelmassa on satasella satsattu esitysvaatteisiin. Aijee kun on upeita vaatteita.
Ohjelman positiivinen, iloinen tunnelma on myös asia, jonka vuoksi TTK:ta katsoo mielellään.
Ja tuomarit. Ne ne vasta mukavia on. Kaikki tykkänään ammattitaitoisia.- Bengalitikku
Uusinnat tulevat huomenna ja lauantaina.
Minusta tämä on myös katsottava ohjelma.
Arvohan olet muistini mukaan voittanut ainakin yhden kilpailun. Laivalla toki on pienet piirit ja siellä 3 jutut voitettiin. Paljon oli silloisen tanssitettavan ansiota. Kuitenkin kilpailu on hikistä puuhaa. Näkee hikisistä esiintyjistä.
- Bengalitikku
Ai, kun nätisti siirrät kiitoksen partnerillesi! Naisena sanoisin, et viejän ansiota, että sujuu!
- taso-oli-korkea
Hintikka oli heikoin tanssija,
kaikki muut näytti jokseenkin sujuvasti osaavan tanssia- sen-näkee-sitten
tuohon voi lisätä Hintikka oli kankea ja jokseenki kömpelö,
kovalla harjoittelulla ehkä on vielä kehityskelpoinen,
saanähdä, - kylläsesiitä
Helena arvosteli Hintikkaa hartioiden, niskan ja pään asennosta. Hintikalla näyttäisi olevan "rakennevika" eli siis "fileet" joko syntymästä saakka tai treenaamisesta (painonnostosta) niskassa. Voivat olla aika kireet ja vaikea saada muutamassa viikossa "sulamaan".
Hyväntuulista tanssinilottelua oli helppo katsoa. - eeroeilehti
Se kaveri jolla kiitoratapaistaa , en tiedä kuka on mutta jäykkyyttä löytyy.
- Bengalitikku
Minusta Hintikalla on liian pieni tanssittaja. Hän jotenkin joutuu käpertymään mieheen. Hänen pitäisi voida tillittää ylöspäin. Muutoin suht. hyvin tanssahtelee.
Valitettavasti Poudan numerosta tuli vähän pannari.
Nuorimmaisen tanssimista seuraan mielenkiinnolla. Niin intona.
Edelleen harmittaa säännöt. Pudotuspeli. Mitens hiihtäjä. Vieläkö kilpailee? joten, joko ladut kutsuvat? Tai rullasukset oikeammin. - bessie--
Bengalitikku kirjoitti:
Minusta Hintikalla on liian pieni tanssittaja. Hän jotenkin joutuu käpertymään mieheen. Hänen pitäisi voida tillittää ylöspäin. Muutoin suht. hyvin tanssahtelee.
Edelleen harmittaa säännöt. Pudotuspeli. Mitens hiihtäjä. Vieläkö kilpailee? joten, joko ladut kutsuvat? Tai rullasukset oikeammin.Yhteensopiva pari minun mielestäni, en muista saaneeni vaikutelmaa mistään 'ylimääräisestä', siis ei tangoon kuuluvasta, "käpertymisestä" tai haittaavasta kokoerosta? Jokainen näkee omalla tavallaan, myös tuomarit. Tanssiasennoista ja ryhdistä ym. huomauttaminen tietysti kuuluu asiaan, mutta mutta, onhan se niinkin ettei eteenpäin työntyneitä olkapäitä ja pyöristynyttä selkää pysty noin vain korjaamaan, kysymyshän on (lyhentyneistä, veltostuneista, jäykistyneistä jne.) lihaksista ja niiden kunnosta. Siitä olen samaa kanssasi mieltä, että Hintikka tanssii aika hyvin.
Pouta taisi saada paljon yleisöääniä juuri tuon monille entuudestaan tutun tanssiesityksen (Travolta ja Thurman elokuvassa Pulp fiction) takia, vaikka ei tietysti Travoltan veroinen tanssija tai esiintyjä olekaan.
Tottakai hän on esiintymistaitoinen ja näköjään aika heittäytyjäkin, mutta ei se taida kovin pitkälle riittää, tanssikilpailu tämä nyt lopulta kuitenkin taitaa yleisönkin mielestä olla.
Pudotuspelejä joissa kieroillaan, laskelmoidaan ja nolataan ellei peräti häpäistä, niistä en ole koskaan pitänyt, mutta tästä ohjelmasta pidän. Joskus kai on oikein huonokin tanssija päässyt yllättävän pitkälle, mutta eikö kuitenkin tämä kilpailu loppujen lopulta voiteta tanssimalla hyvin? - pituusero
Bengalitikku kirjoitti:
Edelleen harmittaa säännöt. Pudotuspeli. Mitens hiihtäjä. Vieläkö kilpailee? joten, joko ladut kutsuvat? Tai rullasukset oikeammin.Saman pistin merkille, mutta nyt he onnistuivat Sambassa hyvin ja hartiat eivät olleet kyyryssä.
Lyhyellä Taavitsainella oli liian pitkä pari ja Marjalla vain hiukan häntä pidempi.
- dfgchjfffds
harmi ku Aikku tippui. Se homo-penikka ois saanut tippua, ei sinne lapsia oo ennenkään otettu. Ja on niin olevinaan, ai niin, sehän onkin porist.... Ihme homoyhteiskunta tullu suomesta kun niitä niin palvotaan. Tasavertaisia toki kaikki, mutta tuntuu että kohta hetero on poikkeus.
- levottomat.jalat
Aikku, Aki, Pekka... yleisön valinta.
Heh, Jorma sanoi, että on aina halunnut nähdä hiihtäjän korkokengissä. Siihen Leppilampi;"Kaikenlaisia fantasioita niitä onkin".
Paras oli paras.- lollolol
Leppilampi ei muutoin aivan noin sanonut, koska mielestäni siinä ei ollut yhtään vähättelyn makua siten kuin tuossa pistepirkon referoinniksi merkityssä, vaan puhtaasti taidokasta ironiaa.
- pistepirkkona
lollolol kirjoitti:
Leppilampi ei muutoin aivan noin sanonut, koska mielestäni siinä ei ollut yhtään vähättelyn makua siten kuin tuossa pistepirkon referoinniksi merkityssä, vaan puhtaasti taidokasta ironiaa.
Kah, vitsiksihän se oli tarkoitettu. Haapalainen repesi. Luit tosikkona.
- MiehikkälänKomein
Jorma paljasti toimittajalle joka vieraili hänen kodissaan. " Silitän usein myös sukat".
Paras tanssija oli kaveri, joka näytteli Tuntemattomassa. - w456443322
Aikun pudotus oli persoonakysymys. Tanssit sujuivat 100x paremmin kun esim Akilta.
- minä.ja.muut
Yleisö jätti vaan äänestämättä. Persoonakysymyshän se, olet oikeassa.
Hannes oli paras tanssillisesti, että asenteellisesti ja myös persoonana symppis. - PaikkiHeesonen
minä.ja.muut kirjoitti:
Yleisö jätti vaan äänestämättä. Persoonakysymyshän se, olet oikeassa.
Hannes oli paras tanssillisesti, että asenteellisesti ja myös persoonana symppis.Täysin samaa mieltä "Vanhalasta". Vävypoika -ainesta.
- KeltaisetTakahampaat
Aikku ei ole kovin suosittu äänestäjien eikä ........... piireissä. Niin se vaan on. Tanssitaidosta ei äänestetty. Eihän Soinistakaan kuulemma äänestetty.
- seonniinihana
Huvittavia nämä muutamat arvostelut, kun koskevat henkilöä riippumatta tanssitaidosta tyyliin= kyllä mä niin tykkään tosta Pekka Poudasta ja mun puolesta se on paras ja voittakoon koko kisan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024772Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852969- 811727
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411500450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071322- 161039
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj106981Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29973Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971