Onko todella niin, ettei tähän laitteeseen saa bluetooth-kuulokkeita tai kaiutinta kiinni? On kyllä heikko esitys, jos niin on. Muutenkin könkkö laite ohjelmistojen runsauden ja asentamisten suhteen. Taitaa olla tämän merkin viimeinen laite tässä perheessä. Kertokaa jos olen väärässä! Ei ole siis sovellettua android-käyttöjärjestelmää. Kertokaa, pliis!
Sony bravia 55W905A
2
230
Vastaukset
- kylläpäkyllä
Kuulokelähtöön liität bluetooth-kuulokkeet(eli pitää olla erillinen lähetinasema jonka liität sinne) ja digitaaliseen äänilähtöön digikaiuttimet
- arcghhh
Mulla oli viikon samppa, josta sai äänet ulos vain optisena. Ei ollut johdollista kuulokeliitäntää tai bluetoothia. Telkkariin päin oli ääniliitäntä muttei telkkarista ulos.
On olemassa sovittimia, joilla äänet saa ulos hdmi-liitännästä jossa on ns. arc-toiminto (audio return channel). Jos sellaisella laitat aktiivikaiuttimet telkkariin kiinni niin voit säätää äänen voimakkuutta telkkarin kakella. Monet sound barit käyttävät arcia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723392Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211873Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281537- 841421
- 1371068
- 811014
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.66926Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86796Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51696