Kysyn jos muutkin käyttää stringejä? Niitä on ilmestynyt kauppojen hyllyille.
Stringit pojalla
6
1107
Vastaukset
No, sehän sinun asia mitä pidät jalassas. eihän nitä kukaan muu näe ku sä. mä homo ja haluaisin nähä sinus niis.
- Guy25
Käytän useasti stringejä ja ne sopii tiukempien housujen kanssa. Aluksi ovat hieman epämukavat mutta kunhan tottuu niin ei ole paluuta. Naiset ovat myös pitäneet ;)
- poika17v
Mulla on stringit jalassa.
- stringiboi
Kyl piä, ne puristää niin maan perkaleen hyvi tuolt persiistä ja tulee hyvä olo 24/7 ku pitää niit jalas. Kiihottaa ajatus et muilki ois ;)
- Penaltaterkkuii
Itse pidän stringejä. On kiva kun pallit saa ilmaa, varsinkin kun käyttää naisten stringejä. Lempparit löytyy Victorias secretiltä ja tulee usein ameriikan reissuilla niitä hankittua, suosittelen.
Pena, 47 - StadinHärkä
Meikä karbaasi pitää nallipyssyää stringeis joka päivä 24/7, mun stringit vaa döftää rutosti, mut oon oppinu nauttii siit. Suosittelen vidust.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2236593Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1114993Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1504762"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste483224Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1042873En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652319Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1361827- 691824
odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391714- 581565