Kysyn jos muutkin käyttää stringejä? Niitä on ilmestynyt kauppojen hyllyille.
Stringit pojalla
6
1156
Vastaukset
No, sehän sinun asia mitä pidät jalassas. eihän nitä kukaan muu näe ku sä. mä homo ja haluaisin nähä sinus niis.
- Guy25
Käytän useasti stringejä ja ne sopii tiukempien housujen kanssa. Aluksi ovat hieman epämukavat mutta kunhan tottuu niin ei ole paluuta. Naiset ovat myös pitäneet ;)
- poika17v
Mulla on stringit jalassa.
- stringiboi
Kyl piä, ne puristää niin maan perkaleen hyvi tuolt persiistä ja tulee hyvä olo 24/7 ku pitää niit jalas. Kiihottaa ajatus et muilki ois ;)
- Penaltaterkkuii
Itse pidän stringejä. On kiva kun pallit saa ilmaa, varsinkin kun käyttää naisten stringejä. Lempparit löytyy Victorias secretiltä ja tulee usein ameriikan reissuilla niitä hankittua, suosittelen.
Pena, 47 - StadinHärkä
Meikä karbaasi pitää nallipyssyää stringeis joka päivä 24/7, mun stringit vaa döftää rutosti, mut oon oppinu nauttii siit. Suosittelen vidust.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks315308Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si633916Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut313439Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933221Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää423177- 682641
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1242132En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri542119Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit261367- 1801237