Aihe

Stringit pojalla

Poika18

Kysyn jos muutkin käyttää stringejä? Niitä on ilmestynyt kauppojen hyllyille.

6

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, sehän sinun asia mitä pidät jalassas. eihän nitä kukaan muu näe ku sä. mä homo ja haluaisin nähä sinus niis.

• Guy25

Käytän useasti stringejä ja ne sopii tiukempien housujen kanssa. Aluksi ovat hieman epämukavat mutta kunhan tottuu niin ei ole paluuta. Naiset ovat myös pitäneet ;)

• poika17v

Mulla on stringit jalassa.

• stringiboi

Kyl piä, ne puristää niin maan perkaleen hyvi tuolt persiistä ja tulee hyvä olo 24/7 ku pitää niit jalas. Kiihottaa ajatus et muilki ois ;)

• Penaltaterkkuii

Itse pidän stringejä. On kiva kun pallit saa ilmaa, varsinkin kun käyttää naisten stringejä. Lempparit löytyy Victorias secretiltä ja tulee usein ameriikan reissuilla niitä hankittua, suosittelen.

Pena, 47

• StadinHärkä

Meikä karbaasi pitää nallipyssyää stringeis joka päivä 24/7, mun stringit vaa döftää rutosti, mut oon oppinu nauttii siit. Suosittelen vidust.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      13655
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3548
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2309