Kysyn jos muutkin käyttää stringejä? Niitä on ilmestynyt kauppojen hyllyille.
Stringit pojalla
6
1118
Vastaukset
No, sehän sinun asia mitä pidät jalassas. eihän nitä kukaan muu näe ku sä. mä homo ja haluaisin nähä sinus niis.
- Guy25
Käytän useasti stringejä ja ne sopii tiukempien housujen kanssa. Aluksi ovat hieman epämukavat mutta kunhan tottuu niin ei ole paluuta. Naiset ovat myös pitäneet ;)
- poika17v
Mulla on stringit jalassa.
- stringiboi
Kyl piä, ne puristää niin maan perkaleen hyvi tuolt persiistä ja tulee hyvä olo 24/7 ku pitää niit jalas. Kiihottaa ajatus et muilki ois ;)
- Penaltaterkkuii
Itse pidän stringejä. On kiva kun pallit saa ilmaa, varsinkin kun käyttää naisten stringejä. Lempparit löytyy Victorias secretiltä ja tulee usein ameriikan reissuilla niitä hankittua, suosittelen.
Pena, 47 - StadinHärkä
Meikä karbaasi pitää nallipyssyää stringeis joka päivä 24/7, mun stringit vaa döftää rutosti, mut oon oppinu nauttii siit. Suosittelen vidust.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27110092K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2165799Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1695326PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *824959Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot113221Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe42608- 2122499
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122319Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3732125- 251991