Tekeekö hän tällä mitään ?
https://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat-tietokoneet/ACNXGY9ED012/acer-aspire-3-15-6-kannettava-musta
Käyttö olisi lukio tason opiskelua, Netflix yms katselua, kevyttä pelailua ja niin ikään kevyehköä valokuva/video editointia.
Koneessa on vain 4gb ram, mutta jostain luin että sitä Saisi lisättyä vaikka Gigantin sivuilla muuta väitetäänkin. Jos saa, onko se hankalaa ?
Acer aspire 3 ,Ryzen 5
Ehrmann
2
511
Vastaukset
- Turbo-Urpo1
Aika houkutteleva paketti.
- muisti-vaihtoon
Koneessa on vain 1 muistipaikka. Eli jos tahtoo siihen 8 GB tai enemmän pitää vaihtaa muistikalikka. Kotimaasta ostettuna 8 GB DDR4 2400 MHz kannettavan muistikalikka maksaa hintaseurannan mukaan halvimmillaan reilusti yli 100 €, uutena siis. Käytettynä voi olla vaikea saada, huutonetissä kumminkin näytti olevan tällä hetkellä kaksikin tuommosta myytävänä 50 eurolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849