Tekeekö hän tällä mitään ?
https://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat-tietokoneet/ACNXGY9ED012/acer-aspire-3-15-6-kannettava-musta
Käyttö olisi lukio tason opiskelua, Netflix yms katselua, kevyttä pelailua ja niin ikään kevyehköä valokuva/video editointia.
Koneessa on vain 4gb ram, mutta jostain luin että sitä Saisi lisättyä vaikka Gigantin sivuilla muuta väitetäänkin. Jos saa, onko se hankalaa ?
Acer aspire 3 ,Ryzen 5
Ehrmann
2
547
Vastaukset
- Turbo-Urpo1
Aika houkutteleva paketti.
- muisti-vaihtoon
Koneessa on vain 1 muistipaikka. Eli jos tahtoo siihen 8 GB tai enemmän pitää vaihtaa muistikalikka. Kotimaasta ostettuna 8 GB DDR4 2400 MHz kannettavan muistikalikka maksaa hintaseurannan mukaan halvimmillaan reilusti yli 100 €, uutena siis. Käytettynä voi olla vaikea saada, huutonetissä kumminkin näytti olevan tällä hetkellä kaksikin tuommosta myytävänä 50 eurolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604576Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352099Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491494Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2591268Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 651028