Kyllä noissa on hinnat aivan persillään.
Tuo 1. kohde 8 km täysin metsässä, vesistöä ei lähimaillakaan. 89 000e pyynti taitaa myyjän olla pasmat jonkin verran sekaisin.
https://www.tori.fi/vi/46944228.htm
Kuivanmaan mökit
12
402
Vastaukset
- Tottottt
Tuossa kohde 2. Paikkakunta sama. Mökki aivan eri luokkaa, lisäksi kuuluvat 3 muuta rakennusta. Sijainti hyvä 400m matka laajaan Kuloveteen ja 4 km valtatielle. Hinta 35000e.
https://www.etuovi.com/kohde/9723908 - niinsevaanmeneehei
Mökeissä maksaa yleensä se tontti ja niin lienee tuossakin tapauksessa.
- Tottttttot
Tuossa ei ensimmäisessä tontti tosiaan maksa mitään kilometrejä metsää ympärillä, toisessa 400m isoon Kokemäenjoen vesistöön jossa mökkitontit arvokkaita. Että näinpäin.
- bvcvf
Tottttttot kirjoitti:
Tuossa ei ensimmäisessä tontti tosiaan maksa mitään kilometrejä metsää ympärillä, toisessa 400m isoon Kokemäenjoen vesistöön jossa mökkitontit arvokkaita. Että näinpäin.
Onhan metsäiset tontit aina arvokkaampia kuin keskellä peltoa olevat.
Sillä joella ei ole mitään merkitystä. - joopajoohei
Tottttttot kirjoitti:
Hah upea rinnetontti fantastisilla peltomaisemilla. Hinta ei ihan sattumalta ole halpa, koska ostajakunta on varsin rajallinen. Eli lähinnä vähävaraisia kiinnostaa tuollainen mökki.
Varmaan sitten lohduttaa, että jossakin puolen kilometrin päässä on joki. - Tottottt
Eli lähinnä vähävaraisia kiinnostaa tuollainen mökki.
Varmaan sitten lohduttaa, että jossakin puolen kilometrin päässä on joki.
Hurraa, älyn väläys, tyhmä, idiootti.
Näkee että maksat kaikesta liikaa, sinua vedätetään ja kusetetaan 10-0.
Sinä ostaisit sen rantatontin jossa heikompi mökki ja maksaisit 100 000e.
Tuossa mökki hyvä mutta ainoa ero ettei siinä ole mitään haisevaa vesistöä vieressä missä kosteus, kylmyys ja tuuli koko ajan. Minä pidän huomattavasti enemmän sijainnista johon aurinko paistaa, rauhaisassa ja suojaisassa metsäsaarekkeen reunassa missä vielä runsaasti mäntyä että on mahdollisimman raikas ja puhdas ilma. Siinä on se ero että on vielä 70 000e halvempi.
Ja tärkeintä mitä minä sillä 70 000e voin ostaa. 15 the matkailuauto, 10 000 the pärrä, 40 000 the euron sijoitusasunto mistä saan vuokratulot ja mitä muuta.
Ja kaiken A - O kun ostan tuon mökin, missä piha ja maisema työt tekemättä.
Teen sinne isot terassit, nurmikot, laitan rakennukset hyvään kuntoon ja myyn sen sitten joskus 50 000e.
Eli kaiken A-O on se että siinä voittaa, on ilmaista ja saa olla mökillä. Siinä on vain 30 the kiinni ja itse teen paikat kuntoon niin saan rahalle voittoa.
Ja saman teen asuntoautossa, sijoitus asunnossa. Ostan matkailuauton 30 % alle markkina hinnan, käytän sitä 5 v. ja myyn pois sillä millä ostin tai kalliimmalla ja samaten sijoitus asunnolla teen voittoa sekä vuokra tuloissa että itse kaupalla.
Mutta minä sitä mietin että kannattaako tuohon mökkiin sijoittaa. Ostan halvalla tontin, rakennan siihen 20 neliön n. 3000e maksavan hirsikehikon ja teen kaiken itse ja se tullee maksamaan kaikkineen n. 10 the jonka sitten myyn joskus 30 - 40 the. - joopajoohei
Tekstistä päätellen olet kyllä melkoinen sijoittaja ja muutenkin suuri viisas. Ainakin omasta mielestäsi.
- Tottottt
Ei sillä tontilla metsää ole ympärillä kyllä ja se on syrjässä, tontin arvo 0.
Pellolla aivan eri hinta jos hehtaarin ostat niin se on 10 000e luokkaa.
Tuo jälkimmäinen metsäsaarekkeessa pellon reunalla ja sillä vesistöllä on merkitys vaikkei se rannalla olekaan. Veneen rantaan, pääsee uimaan ja ennenkaikkea maisemat, peltomaisemat ja kulovesi siintää, josta ei minkään näköistä rantamökkiä alle 100 000e saa. Toisessa et näe minnekään saat vahrata puiden runkoja.- Osa-aikaeläkeläinen
Minä sain lähellä rantaa olevasta mökistä tarpeekseni, kun sattui olemaan häirikkönaapuri. Muutin kotitalooni, joka on riittävän kaukana tuosta häiriköstä. Mökkini on lähes koko ajan tyhjillään.
- UkkiOliTorppari
Jos asuisin sellaisella seudulla, että tuon ensimmäisen mökin hankinta olisi sitä ajatellen käypä juttu niin tekisin siitä tarjouksen ja kenties pääsisimme myyjän kanssa kauppoihin. Tuo olisi minulle ja vaimolleni aivan ihanteellinen paikka. Tämä nyt on vain teoriaa, sillä asumme toisella puolella maata (400 km), joten se siitä, mutta siis jos jne... niin kyllä tuo kelpaisi.
- kaupankäyntiä
Vanhan kauppatavan mukaan ei se ole hullu, joka pyytää, vaan...
- jätän-väliin
Enintään 20tonnia hinta, ei centtiäkään yli. Alkaa olemaan jo aika murju....tod.näköisesti tulee pullanhaju kun oven avaa ettei hometta haistaisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029