kauheeta kun säihkähdin

mommosekaisin

olin kiinnostunut vanhasta nissan sunnysta ja katsastus olis edessä auto oli muuten tosi siisti ja vähän ajettu mutta kun soitin mummolle joka asuu juvalla tästä autosta niin mummo sanoi hinnaksi 3000tuhatta sanoin mummolle että ette tule ikinä saamaan mitä oiken mummot kuvittelevat tunteeko ne edes minkä arvoinen vanha auto on vai olikohan niin että mummo sanoikin markka määrästä mutta tässä on kuva siistä https://www.nettiauto.com/nissan/sunny/9968591 mummo oli eri planeetalta kuka haluaa maksaa 3000 tuhatta ?

6

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasansunni

      Olisit ottanut mummon, kun abortistakaan ei olisi takeita.

    • kovin-on-kallis

      87 malli on jo museoajoneuvo, joten varmaan siksi pitää kovaa hintaa. Pitäisi kyllä tuohon 3 tonniin olla jo täydellisessä kunnossa, muuten paljon korjaamista. Jos käyttöön laittaa, niin ehkä 500 € käypä hinta.

    • Munnuanainu

      Mummoa olisin nainut pakariin ja jättänyt sunnyn sinne lahoamaan.

    • Nettiauton mukaan olisi Jämsässä kolme vuotta nuorempi ja vielä vähemmän ajettu samanlainen kolmella tonnilla mummonmarkkoja, eli viidelläsataa.

    • Mummot_kunniaan

      Turha sitä on räkänokan täällä valittaa jos teillä ei kauppoja syntynyt. Taisi tilanne mennä vähän niinku tunteisiin. Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä. Euroopassa tuosta Nissanista saattaisi muuten saadakin kolme tonnia.

    • Enikinäotasunnua

      Naisin mieluummin pappaa kun ottaisin nissan sunnu. Olen kerran joutunut naimaan mummua kun olisi muuten pitänyt ottaa nissan almera.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe