Jos mieheni kuuntelee tietokoneeltaan bluetooth-kaiuttimen kautta musiikkia ja minä alan kuuntelemaan tabletitla bluetooth-kuulokkeiden kautta jotain niin minkä takia mieheni bluetooth-kaiutin lakkaa soimasta ja mieheni kuuntelema musikkki alkaa soimaan bluetooth-kuulokkeissani vaikka olisin jo yhdistänyt tabletin niihin? Onko mitään keinoa estää näin käymästä vai pitääkö vain lopettaa bluetooth-kuulokkeilla kuuntelu silloin kun mieheni kuuntelee blutooth-kaiuttimellaan musiikkia?
Bluetooth signaalit menevät sekaisin
3
129
Vastaukset
- vaihtamallaparanee
Vaihda miestä. Minulla häiritsee wlan-modeemi bluetooth hiirtä. Bluetooth-kuulokkeet kyllä soivat hyvin. Jotain on kuitenkin liikaa, koska hiiri välillä loikkii eikä kävele ohjaksien mukaan.
- poistalaite
Ne kuulokkeet on ilmeisesti paritettu miehesi tietokoneen kanssa. Riittäneekö että poistaa parituksen tietokoneen puolelta? Win10:ssä ne näyttäisi löytyvän kohdasta: "Asetukset - Laitteet - Bluetooth ja muut laitteet" ja muissakin varmaan suunnilleen saman tapaisesta paikasta. Sieltä valitse ne kuulokkeet ja klikkaa "Poista laite".
- Toivotontako
Mietin vain, että olisi varmaan työlästä yhdistää joka kerta kuulokkeet tietokoneeseen kun niillä haluaa kuunnella ja poistaa ne käytöstä kuuntelun jälkeen. Muutenkin miehelläni kesti kauan, että hän sai kuullokkeet edes yhdistettyä tietokoneeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984