Onko noloo käyttää pipoa poikana

Siy

Oon miettiny ku alkaa pikkuhiljaa tulee nää kylmät kelit nii onko se noloo käyttää pipoa nykyään kouluis yläasteella? Ainakin kun ite en miltää mahtavalta näytä sellanen päässä nii vähä kiinnostaa et mitä muut sanoo. Enintään että onko pojan noloa käyttää sitä siis.

19

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole noloa. Kylmällä säällä pipon pitäminen päässä on normaalia ja kertoo myös järjestä ja terveyden merkityksen ymmärtämisestä. Muuthan voi nyt sanoo mitä vaan, mut pääsi on sinun. Sen pitäisi olla lopulta sinun päätös.

    • fcgbncgfng
    • jokuihme

      no ei todellakaa oo noloo

    • tääonturhaa

      ei ole noloa, näyttää järkevältä kylmällä kelillä

      • edfsweggfsre

        On se kylmällä säälläkin kiva


    • Nik1

      Ei, tosin riippuu kaveripiiristäsi ja ympäristöstä miten muut sen ajattelee . Itse tunnen monta 7lk skeittaaja joilla on pipo koko ajan päässä, (semmonen skeittipipo).

    • hmmmmmmmmmmm

      Joskus tyyliin v.2003 pojat piti pipoa päässä keskellä kesääkin.

      • Jonskuna

        Nykyään pitävät sisälläkin.


    • Moi, ei ole mitenkään noloa käyttää pipoa kylmillä säillä. Pipon käyttö osoittaa sitä, että välität omasta terveydestäsi. Esimerkiksi kylmällä säällä korvat voivat paleltua. Ja mikäli pipo ei näytä hyvältä, voisitko harkita huppua?
      t. Lotta / Helsingin NettiSaapas

      • Saapas.Evp

        Kannattaa funtsaa, et kuin sbuli se pipo on. Mulla snadina ne synfas mua skolessa isopääks ton pipon takii. Mä rupesin sliibaa ja menin himaa. Mutsi froogas, et miks mä sliibaan? Mä sanoin sille, et ne synfas mua skolessa isopääks. Mutsi rauhotteli ja sano. Ei sun kaali mikää sbuli oo ja käski mun menee Hagiksen torille tsöbää 5 kappaa perunoita. Mä sanoin, et joo ja anna kassi. Mutsi vastas. Ai nii se meni rikki, mutta voithan laittaa ne pipoosi.


      • Saapas.Evp

        Moi Lotta!
        Hittasit sä itelles sukunimeltään Svärd nimisen puolison, jota sä silloin aikoinaan etsit? Onks sun nimi todellakin Lotta Svärd niin kuin huhu kertoo?


    • fledaseivaa

      Minä en käytä pipoa, mutta minulla onkin aivan helvetin paksut hiukset joten se ei ole mikään ongelma.
      Aika moni käyttää yläasteella pipoa, ainakin täällä päin, Espoossa.

    • helppo.ratkaisu

      Tee sukupuolenvaihdosleikkaus niin muutut tytöksi ja kehtaat käyttää pipoa

    • pipook

      No eipä ole noloa. Toisilla musa hemmoilla on pipo päässä myös tv-ohjelmissa, keikoilla varmasti. oon lukenut, että päästä haihtuu eniten lämpöä ja saattaa aivot kärsiä pakkasilla, et käytä pipoa, mulla huppari nykyään se suojaa jotenkin, mut pipo oli mulla päässä nuorempana ja se suojaa aivoja paremmin pakkasilla, et pipojakin on erilaisia. Laita musta pipo päähän, kuhan se suojaa sun päätäsi...

    • Gray.cp

      On aika vitu noloo xDd

      Porkkalanlukios oli yx harmaavammanen se käytti kesälläki pipoo

    • nolojentilanteidenmies

      Nolompaa olisi jos käyttäisit huivia .

    • Ei ole noloa.
      Ei tarvitse kopioida muiden tyyliä!
      Jos pidät jonkun tyylistä, katso merkki ja valitse oman mielesi mukaan vaatteet.
      Tiedän, että tästä tulee sanomista, tyyliin FUBU ja BOSS tai eri sarjaan kuuluvat Hilfigerin huppari ja verkkarit ja kuuluu käyttää ilman pipoa.
      Käytä miten haluat ja yhdistele miten itse haluat. Vain kaksi asiaa ratkaisee:
      Näyttää omassa silmässä hyvältä
      Tuntuu itsesi päällä hyvältä
      Mä kuljen kesät talvet puolikengissä tai sandaaleissa ja shortseissa, eikä mulla ole kylmä.
      Lähes joka päivä käyn kuuman suihkun lisäksi kylmässä ja otan 10 minuutin kylvyn 4 asteisessa ammeessa. Johtuu hormoneistani ja niiden lisäksi muut ed.main viilentävät pitävät terveenä ja nuorekkaana.
      Olen tsekannut terveyteni lääkärillä ja kahteen vuoteen ei ole ollut edes flunssaa tms. myrkytystä.

    • Ai niin, mäkin käytän kesät talvet pipoa, suurin osa lämmöstä karkaa päästä ja kesällä tuo pipotekniikka kiihdyttää aineenvaihduntaa. Oonks mäkin nolo harmalanvammainen? Olen myös mensan jäsen.

    • Pipopipsa

      Nykyään pipon käytöstä on tullut muotia ja toiset pitävät niitä sisälläkin. Kerran olen nähnyt kuntojumpassakin jollakin pipon. Osta joku tyylikäs muotipipo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe