Eli oon 15vuotias ja mun muna levossa on 3-4cm ja erektiossa luusta 8cm. Millon tää millimuna rupee kasvaa, eikä oo karvoi.
Oon 15vuotias ja mulla on millimuna.
10
2010
Vastaukset
- 120mm
Onhan se 80mm ja kyllä se varmaan kasvaa vielä. Eikä se haittaa vaikka ei kasvaisi, pääasia et seisoo ja siementä toimittaa ;)
- normimitta
Mulla oli samanlainen sun ikäsenä sitte vajaasa 2 vuodessa kavo 5cm ny siis 13cm erektios.
- montapimpsuanähyt
Ei se koko ole tärkee) Opit vaan tekniikan. Jätkät vaan vertailee, ei pimut siitä välitä.
(ehkä jotkut) - Tietäjä17
en tiiä kannattaako täällä kysyä edes miiloin se alkaa kasvamaan, kun me ei olla mitään asiantuntijoita.
Nuortenelämä.fi ja sexpo.fi ovat hyviä sivustoja kysyä tuollaisia asioita. - Empuli
Mikä on milli muna?
- Anonyymi
pieni muna
- turhaamittailla
höpö höpö, ihan normaalin kokoinen. Nuoret olette liian kriittisiä joka asiassa, rennompi asenne itseänne ja muita kohtaan, niin olette onnellisempiakin.
- Anonyymi
Olen just täyttänyt 14 ja ihan vähä karvoi kalu levossa 6cm ja kovana 9,5cm mutta ihan ohut jotain peukalon paksunen.
Onko se millimuna? Kaverilla ihan samanlainen ilman karvoi.- Anonyymi
Ei ole. Ja kasvaa aikanaan.
- Anonyymi
Mulla on kovana 19cm ja oon 15v.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221