Pitäisi uusi näppis saada kuluneen tilalle ja vanhasta muistista olisin poikennut PC-Superstoreen, mutta eipähän tuota enää ollut. Netistä hakemallakin tulee vain ulkomaisia sivustoja. Onko se lopettanut toimintansa vai muuttanut johonkin muualle?
Mihin PC-Superstore on kadonnut?
5
3185
Vastaukset
- Vuosia__sitten
Teki konkan jo vuosia sitten. Yksi syy oli, ettei firma hallinnut tietotekniikan käyttöä. Ostin itsekin sieltä markka-aikana yli 2000 markan läppärin pankkikortilla. Sitä ei koskaan minulta velotettu. Tällaisella taloudenpidolla konkurssi tulee nopeasti.
- näppistä.vailla
Ai jaa. No kai se on turvauduttava johonkin markettinäppäimistöön, vaikka niiden laatu tuskin on kovinkaan hyvä.
- Näppäimistöilijä
näppistä.vailla kirjoitti:
Ai jaa. No kai se on turvauduttava johonkin markettinäppäimistöön, vaikka niiden laatu tuskin on kovinkaan hyvä.
Ikävä kyllä marketit myyvät vain merkkituotteita kamalaan hintaan. Ks. vaikkapa Prisma.
- Nehänonhyviä
Näppäimistöilijä kirjoitti:
Ikävä kyllä marketit myyvät vain merkkituotteita kamalaan hintaan. Ks. vaikkapa Prisma.
Nehän ovat juuri hyviä siis Jimmsin ja muiden tietokonekauppojen testatut näppäimistöt.
- sdgbsdgv
Historian havinaa - https://yle.fi/uutiset/3-5219359
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857405- 965364
- 2534514
- 444445
- 623217
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 452208
- 412164