Pitäisi uusi näppis saada kuluneen tilalle ja vanhasta muistista olisin poikennut PC-Superstoreen, mutta eipähän tuota enää ollut. Netistä hakemallakin tulee vain ulkomaisia sivustoja. Onko se lopettanut toimintansa vai muuttanut johonkin muualle?
Mihin PC-Superstore on kadonnut?
5
3456
Vastaukset
- Vuosia__sitten
Teki konkan jo vuosia sitten. Yksi syy oli, ettei firma hallinnut tietotekniikan käyttöä. Ostin itsekin sieltä markka-aikana yli 2000 markan läppärin pankkikortilla. Sitä ei koskaan minulta velotettu. Tällaisella taloudenpidolla konkurssi tulee nopeasti.
- näppistä.vailla
Ai jaa. No kai se on turvauduttava johonkin markettinäppäimistöön, vaikka niiden laatu tuskin on kovinkaan hyvä.
- Näppäimistöilijä
näppistä.vailla kirjoitti:
Ai jaa. No kai se on turvauduttava johonkin markettinäppäimistöön, vaikka niiden laatu tuskin on kovinkaan hyvä.
Ikävä kyllä marketit myyvät vain merkkituotteita kamalaan hintaan. Ks. vaikkapa Prisma.
- Nehänonhyviä
Näppäimistöilijä kirjoitti:
Ikävä kyllä marketit myyvät vain merkkituotteita kamalaan hintaan. Ks. vaikkapa Prisma.
Nehän ovat juuri hyviä siis Jimmsin ja muiden tietokonekauppojen testatut näppäimistöt.
- sdgbsdgv
Historian havinaa - https://yle.fi/uutiset/3-5219359
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352236
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565