Mistä johtuu kun vien kuvan Bridgestä One Driveen niin kuvan sävy muuttuu täysin? Sävystä tulee kylmempi, sekä väri haalistuu?? Mitä asialle tehdä??
Helppiä!!!!
8
269
Vastaukset
- ketrkhewt
Kalibroit laitteesi tuon One Driven mukaan, johon et itse voi vaikuttaa.
Mitä väriprofiilia käytät?
Katso, mitä One Drive suosittelee. - Voiapuva
Adobe rgb 1998 ja nyt ei oo kyllä kalibrointilaitetta tähän hätään..
- Voiapuva
Enkä saa muuttaa värimaailmaa, miten tää voi olla mahdollista kun samalla näytöllä kuitenkin katson.. Yhyy..:(((
- kokkeile
siirrä kuvat srgb muodossa niin pitäisi toimia
- Voiapuva
Mutta kun en saa, tähän on tarkat säännöt:(((
- Jep_jep
Kuvien säilytys pilvessä ei ole monessakaan mielessä kovin järkevää.
- Voiapuva
Niin mutta kun nää tietyt kuvat täytyy nyt ohjeiden mukaan sinne laittaa, eikä muuta vaihtoehtoa ole
- nokaipa
No kaipa se, joka on nuo säännöt määrännyt, osaa sitten katsoa/käsitellä/tms. ne kuvat sellaisella softalla joka tukee adobe rgb:tä, jolloin niissä ei sitten taas olekaan mitään vikaa. Ei se tallennus niitä riko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389