YIT ei saanut valtiontukea Peuralinnan tuulivoimaloille. YIT joutuu maksamaan ihan itse hankkeensa. Tässä se on nähty, kun keskusta (Vanhanen) hallitus keksi tuulivoimatuen, niin rahaa suorastaan öysätiin turhiin tuulivoimaloihin. Myytiin ulkomaille.
Yhtäkkiä kuitenkin joku onkin laskenut että tuulivoimalat ovatkin kannattavia????????????????
Näin YIT sitten joskus alkaa rakentaa ihan omin kätösin. Ihmetyttää, miksi yitä kiinnostaa noin pieni projekti, ei silti YIT:n tulos ei ollut kovin hyvä.
Kun tuulivoimalat on myyty ne eivät olekaan kannattavia ja yhtiö menee konkurssiin. Myllyt jäävät maanomistajien vastuulle, joten maanomistajat olkaa tarkkoina mihin nimenne laitatte.
in
YIT ei saanut valtiontukea tuulivoimaloille
eirahhoo
1
207
Vastaukset
- Yököttaaniinidiootit
Ei tietenkään. Kannattamattomia laitoksia. Yit rakentaa ne kuitenkin piruuttaan, vaikka tappiolle menisi. Kyyjärven tyhmät päättäjät lupasivat yit lle. Itse pääsivät yitn kustantamalle matkoille. Kivijärvellä on fiksuja päättäjiä kun tänne ei tuulivoimaloita tule, mutta kyyjärveläiset idiootit rakentavat omat kumpulan tuulivoimalamyllyt aivan meidän rJalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452388
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1531613Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311598Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451289- 641287
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121155Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2491070- 156956
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58869Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20859