Toyota valloittaa maailman hybrideillään

Valloittaja

Toyotan hybridien ostaminen on kohonnut kaikkialla maailmassa todella rajusti. Nousuprosentit ovat todella hurjia. Toyota valtaa alaa hybrideillään ja kasvaa valtavaksi automaailman merkkitekijäksi.
Sen vetyautot menevät kaikki, jotka Toyota ehtii valmistaa.

Monet merkit kärsivät menekin puutteesta ja konkurssin uhka on käsinkosketeltava kuten Nissan, Mitsubisi, Renault -allianssilla.

37

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HolistillaOnTehtäväHihii

      Höpö juttu taas kerran. Nissan-Renault myy autoja enemmän kuin Toyota. Toyotalta ne rahat on lopussa kun joutuvat keksimään lisää säästöjä ihan seitsemän uuden johtajan avulla. Ei Toyota myynti ole kasvanut, vaan vaihtunut niihin halpishybridin kun muuta ei ole tarjota. Prosentit ei kerro mitään, vaan määrät.

      • Anonyymi

        Nissan eikä Renault myy enemmän. Toyota myy selvästi enemmän, jopa 50% enemmän 2019 alkuvuoden aikana.


      • Anonyymi

        Tarkasta maailman ja varsinkin Euroopan tilanne. Suomen men myynti ei kiinnosta kuin Teroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkasta maailman ja varsinkin Euroopan tilanne. Suomen men myynti ei kiinnosta kuin Teroa.

        Korjaan Toyota myynyt alkuvuonna 67% enemmän kuin Nissan ja Renault yhteensä.


    • Skodia

      Kolhoosin parkkipaikalla ole yhtään sellasta ja tuskin tulee tällä vuosituhannella.

    • hänOnLahjamme

      Jos tuijottaa prosentteja eikä niitä ymmärrä, niin voi mennä metsään kuten Holisti, tuo jumalallinen aloittaja viisauksineen.

      • Jardema

        Menneiden vuosien pienet proset ovat muuttuneet tänä vuonna jumalattomiksi määriksi.


    • dsfdsfdsfdsf

      Vai on se vuosittain 11 miljoonaa autoa myyvä valmistaja väistyvä automerkki. Lisäksi kaikkein innovatiivisin ja modernein autonvalmistaja. Trollin lapsellisia juttuja.

      • munattomille.ostajille

        Ei yhtään oikeaa ajajan autoa. pelkkiä tuhnuja rikkaimureita ja sepelimyllyjä, kuten koeajajat ovat niitä nimittäneet.


      • Anonyymi
        munattomille.ostajille kirjoitti:

        Ei yhtään oikeaa ajajan autoa. pelkkiä tuhnuja rikkaimureita ja sepelimyllyjä, kuten koeajajat ovat niitä nimittäneet.

        TM juuri kehui uusimmassa numerossaan että Toyota Supra olis ajajan auto, tiedä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TM juuri kehui uusimmassa numerossaan että Toyota Supra olis ajajan auto, tiedä sitten.

        Kyllä se varmaan on kun Supran on suunnitellut BMW ja se tehdään samassa tehtaassa BMW:n kanssa. Japseja ei ole päästetty pilaamaan hyvää autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se varmaan on kun Supran on suunnitellut BMW ja se tehdään samassa tehtaassa BMW:n kanssa. Japseja ei ole päästetty pilaamaan hyvää autoa.

        TM:n mukaan nimenomaan Toyota on Supran suunnitteluvastuussa perustuen BMW komponentteihin. Tiedä sitten. Pitää kysyä Tommi Mäkiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TM:n mukaan nimenomaan Toyota on Supran suunnitteluvastuussa perustuen BMW komponentteihin. Tiedä sitten. Pitää kysyä Tommi Mäkiseltä.

        Mitenkä Mäkinen asiaan liittyy??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä Mäkinen asiaan liittyy??

        Yx hullu kysyy enemmän kuin 10 viisasta osaa vastata. Supra desing by Toyota Gazoo Racing.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yx hullu kysyy enemmän kuin 10 viisasta osaa vastata. Supra desing by Toyota Gazoo Racing.

        Toyota Gazoo Racing - Japanista vain raha, ei muuta! Kaikki osaaminen Euroopasta.


    • VainToyotaKestää

      Hybridien räjähdysmäinen suosio vain kasvaa ja ostajat tietävät, että vain Toyotan hybridit kestävät. Tietävät, että ne ovat kaikkein kestävimmät autot.

    • Anonyymi

      Aloituksen totuus on tällä hetkellä konkreettisempi kuin koskaan.

      • Anonyymi

        Totuus ei löydy nimettömästä nettiväitteestä ilman mitään todisteita. Katso tuosta katsastustilastoa. Se on faktaa, ei pelkkää höpötystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus ei löydy nimettömästä nettiväitteestä ilman mitään todisteita. Katso tuosta katsastustilastoa. Se on faktaa, ei pelkkää höpötystä.

        Totuus olikin näin: vuoden katsastusten vikatilastot julki: TOYOTA vähävikaisin kaikissa ikäluokissa!
        Määräaikaiskatsastuksen hylkäysprosenttitilastoja voi tarkastella Trafin nettisivulta löytyvien interaktiivisten graafien avulla, joissa näkyy muun muassa viime vuoden määräaikaiskatsastukset, hylkäykset ja keskimäärin ajetut kilometrit eri käyttöönottovuosien suosituimpien mallin mukaan.

        Tilastoissa on mukana automallit, joita on esitetty katsastukseen vähintään 100 kappaletta. Hylkäykseen johtaneissa syissä on mukana vain ne viat, joita on esiintynyt vähintään kymmenessä kyseessä olevassa automallissa tai joiden osuus on vähintään yksi prosentti.

        Trafin laatimassa grafiikassa huomioitiin vain kunkin käyttöönottovuoden 30 eniten katsastettua mallia.

        Vuosimallien 2002–2014 autoista kaikkein pienin hylkäysprosentti oli viime vuonna Toyota Corollalla tai Auriksella, mutta vuosimallien 2002, 2004, 2005, 2006, 2007, 2010 ja 2011 osalta Toyotat täyttivät uskomattomasti koko kolmen kärjen.
        Jälleen : TOYOTA YLIVOIMAA!

        Lähde: Trafi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus olikin näin: vuoden katsastusten vikatilastot julki: TOYOTA vähävikaisin kaikissa ikäluokissa!
        Määräaikaiskatsastuksen hylkäysprosenttitilastoja voi tarkastella Trafin nettisivulta löytyvien interaktiivisten graafien avulla, joissa näkyy muun muassa viime vuoden määräaikaiskatsastukset, hylkäykset ja keskimäärin ajetut kilometrit eri käyttöönottovuosien suosituimpien mallin mukaan.

        Tilastoissa on mukana automallit, joita on esitetty katsastukseen vähintään 100 kappaletta. Hylkäykseen johtaneissa syissä on mukana vain ne viat, joita on esiintynyt vähintään kymmenessä kyseessä olevassa automallissa tai joiden osuus on vähintään yksi prosentti.

        Trafin laatimassa grafiikassa huomioitiin vain kunkin käyttöönottovuoden 30 eniten katsastettua mallia.

        Vuosimallien 2002–2014 autoista kaikkein pienin hylkäysprosentti oli viime vuonna Toyota Corollalla tai Auriksella, mutta vuosimallien 2002, 2004, 2005, 2006, 2007, 2010 ja 2011 osalta Toyotat täyttivät uskomattomasti koko kolmen kärjen.
        Jälleen : TOYOTA YLIVOIMAA!

        Lähde: Trafi

        Oikeassa maailmassa Toyota on alle keskiarvon vikatilastoissa Euroopassa ja siellä on vähän enemmän autoja kuin täällä Valittujen Palojen ja Toyotan luvatussa maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus olikin näin: vuoden katsastusten vikatilastot julki: TOYOTA vähävikaisin kaikissa ikäluokissa!
        Määräaikaiskatsastuksen hylkäysprosenttitilastoja voi tarkastella Trafin nettisivulta löytyvien interaktiivisten graafien avulla, joissa näkyy muun muassa viime vuoden määräaikaiskatsastukset, hylkäykset ja keskimäärin ajetut kilometrit eri käyttöönottovuosien suosituimpien mallin mukaan.

        Tilastoissa on mukana automallit, joita on esitetty katsastukseen vähintään 100 kappaletta. Hylkäykseen johtaneissa syissä on mukana vain ne viat, joita on esiintynyt vähintään kymmenessä kyseessä olevassa automallissa tai joiden osuus on vähintään yksi prosentti.

        Trafin laatimassa grafiikassa huomioitiin vain kunkin käyttöönottovuoden 30 eniten katsastettua mallia.

        Vuosimallien 2002–2014 autoista kaikkein pienin hylkäysprosentti oli viime vuonna Toyota Corollalla tai Auriksella, mutta vuosimallien 2002, 2004, 2005, 2006, 2007, 2010 ja 2011 osalta Toyotat täyttivät uskomattomasti koko kolmen kärjen.
        Jälleen : TOYOTA YLIVOIMAA!

        Lähde: Trafi

        Ja sitten kun samaa tilastoa katsotaan todellisen käytön, eli ajettujen kilometrien mukaan koska mikä tahansa auto kestää pihassa seisottamista:

        Octavia 180 tkm ajettuna hylkäysprosentti 9,9%.
        Corolla 182 tkm ajettuna hylkäysprosentti 14,7%.

        Octavia 102 tkm ajettuna 3,6% hylätty
        Auris 96 tkm ajettuna 4,6% hylätty


    • Anonyymi

      Mukahybridit eivät tule valloittamaan yhtään mitään.

    • Anonyymi

      No jopas nyt!


      Saksan Autokatsastuslaitoksen (TÜV) uusin raportti, jossa tutkitaan autojen laatua ja kestävyyttä, on jälleen kerran mieluisaa luettavaa Toyota-autoilijoille. Autoja vertailtiin viidessä eri ikäryhmässä ja jokaisessa ikäryhmässä Toyota menestyi automerkeistä parhaiten.

      Kaiken kaikkiaan Toyota sai 20 automalliaan TOP 10 joukkoon, kun seuraavaksi paras automerkki sai mukaan 7 mallia. Toyota on siis tutkimuksen mukaan edelleen ylivoimaisesti vähävikaisin automerkki. TÜVin raportissa käytiin läpi yhteensä 8,1 miljoonaa autoa ja 244 eri automallia.

      • Anonyymi

        Eihän metrin ratakiskoon paljon vikoja mahdu.


      • Anonyymi

        Ja mallien määrä ratkaisee. Mitä noilla on oikeasti merkitystä?? Minulle merkitsee auton ominaisuudet, eikä minulla ole koskaan ollut missään autossani vikoja, jotain pientä mitä on takuuna paikattu, ei muuta. Toyotasetä kärsii joka kilometri ja yrittää lohduttaa itseään ettei tähän Toyotaan tule vikoja ja itkee itsensä uneen selkä kipeänä ja ärtyisänä kun taas takana yksi paska päivä surkean auton ratissa ja korvat soi taas.


    • Jos pannaan joku muu hattu päähän, ja toistetaan skodan ilmoitus parin päivän takaa, kun skoda ilmoitti että heillä suuria ongelmia moottoriensa kanssa, kun yksikään nykyinen skodan moottori ei täytä tulevia päästönormeja ja skoda joutuu pika vauhtia suunnittelemaan uudet moottorit.

      • Anonyymi

        Pientä rajaa valehteluun holisti-zkoda!


      • Anonyymi

        Myös Skoda neuvottelee Toyotan kanssa hybridimoottoreiden lisenssivalmistuksesta. BMW xDrive hybrid on mainio esimerkki hyvästä yhteistyöstä Toyotan kanssa.


    • Anonyymi

      Skoda on ikävästi joutunut vw konsernin kommarikatiskaksi, mikä se itseasiassa onkin kun valmistetaan entisessä kommunistisessa, varsovanliiton maassa itäeuroopan markkinoille kuten tänne autoverottajan paratiisiin ja entiseen itäblokkiin joissa rehellisyyttä ei juurikaan ole arvostettu. Konsernihan on tullut kuuluisaksi juurikin kyseisestä ominaisuudesta. Vilppiä ja ongelmalaatua kun on myyty ja vastuun kantajaa oikeudessa etsitty eikä linnatuomioiltakaan konsernitasolla ole vältytty. Rahaa on poltettu jo kymmeniä miljardeja eikä kokonaissummaa tiedä vielä kukaan

    • Anonyymi

      Jos mukahybridin paastöt ovat normin mukaan jo 110-120 g/km CO2, niin paljonkohan sitä saastaa tulee, kun kone käy koko ajan?

      • Anonyymi

        Valitettavasti konetta ei saa käymään koko aikaa. Se käy kerrallaan minuutin pari ja sitten ajellaan sähköllä 5-6 minuuttia ja sitten taas ladataan, se on hybridi nääs .


    • Anonyymi

      Pian nähdään Toyotan hurjia myyntilukuja tämän vuoden ensimmäiseltä puoliskolta.

    • Anonyymi

      Näköjään hybridien myynnin nousuprosentit ovat sekä Euroopassa että Suomessa hurjia. Noista muista aloituksista asia on luettavissa.

      • Anonyymi

        Euroopassa Tojo on vasta sijalla 10. Valloitukseen menee niin kauan, että mukahybridit ovat kaikki jo paalissa.


    • Anonyymi

      Tammikuussa lyödään tältä vuodelta kaikkialla maailmassa jäätävän kylmät ja vapisuttavan kovat Toyotan ja sen hybridien myyntilukemat pöytään.

      Kai sinä vähitellen alat uskoa tämän. Uusi aika alkoi vuonna 2015. Vanhoihin valheisiisi ei ole enää paluuta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe