Viitasaaren Kokoomus kirjoittelee Seutu-lehdessä Kirkkosaari- työryhmän perustamisesta. Kyseinen rahanreikä putkahtelee noin viiden vuoden välein otsikoihin.
Ei ole nuo Keitelejärven eteläpuolenkaan myytävät tontit suurta ryntäystä aiheuttaneet.
Pitäisikö suunnata katseet vaikka Suomen itänaapuriin, löytyisikö sieltä hyviä tontinostajia?
Sekoomus haikailee Kirkkosaareen!
4
191
Vastaukset
- Saarijärven.perukoilta
Tuttua porukkaa vilahtaa tarinassa ja jutut muistin virkistämiseksi.
Onneksi Saarijärvi selvisi tuosta rysästä kuivin jaloin.
Taisi käydä näihin aikoihin kiinnostuneita myös Kirkkosaaressakin
https://www.youtube.com/watch?v=IzWsl2pa7E0
https://www.youtube.com/watch?v=CCs88Ot_1LI - Idän.kauppaa
Näitä sinisilmäisiä kuntajohtajia ja hölmöjä kuntapäättäjiä on Keski-Suomi pullollaan. Ei tarvitse kuin salkku käteen ja lierihattu päähän. Sitten tärkeän näköisenä kunnanjohtajan puheille. Vielä hankesuunnitelmaan iso nippu paperia ja tekstiä kaikkea hölynpölyä maan ja taivaan väliltä. Läpi menee kuin häkä päähän. Hyvä esimerkki tästä on tuo leirintäalue- kauppa Saarijärveltä. Voi herran pieksut!
- Jep.jep
Nyt menee Viitasaarella lämpö ja vesiyhtiö Jyväskylään. On se kova kauppamies tuo Kinnunen.
- ViitasToverit
Natolle sopiva tukikohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703