Perhe asunto Kuubassa
Olemme Suomalainen perhe vuokramme kahta huoneita Santiago de Kuubassa.
Talo sijaitsee keskustassa, alueella, josta voit kävellä missä tahansa kaupungissa.Meillä on kaikki täällä sinulle, joten sinun tarvitsee vain pakata henkilökohtaiset tavarat.
Tarjoamme 2 kahden hengen huonetta, joissa on kylpyhuone suurissa kylpyhuoneissa, seinäpuhallin, kuuma vesi, jääkaappi ja paljon luonnonvaloa. Talossa on myös miellyttävä terassi, jossa on ihastuttavia kasveja ympäri, missä voit nähdä suurimman osan kaupungista Santiago de Cubasta.
Valinnaisia palveluja tarjoavat aamiainen ja illallinen, jossa voit maistella tyypillisiä kuubalaisia ruokia. Espanjan kurssien lisäksi Salsa-oppitunteja hallitaan.
Takaamme turvallisuuden ja mukavuuden varmistamaan ikimuistoisen loman Santiago de Cubassa.
Hinta: 33 Euroa per yö aamiainen per henkilö. ( 3,00 Euroa per päivä ylimääräinen henkilö) Huonehintaan sisältyy säännöllinen huoneen siivous ja ysteistilojen käyttö.
Ota yhteyttä osoitteeseen [email protected], jos tarvitset lisätietoja.
Tervetuloa ystävälliseen kotiimme!
Perhe Ahonen
https://www.facebook.com/SanGerman539A
Olemme Suomalainen perhe vuokramme kahta huoneita
PerheAhonen
3
431
Vastaukset
- Anonyymi
Suomenkieli päässyt pahasti unohtumaan...
- Anonyymi
Helkkarin hyvä konekäännös.
Varmasti kusetusta.
Ei taida ulkomaalainen voida omistaa Cubassa mitään.
Varokaa näitä - Anonyymi
Suomalainen tuttuni omistaa Kuubassa talon. Mietin kyllä onko tuo niin hyvää kuin lupaa ....
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281946Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141202- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789