Poijat Teidän Pattayan tietämys on mennyt sen sil

Sileän tien on menny Pattayan tietämys ja kohta sanotaan, että äitin ja
veljen kanssa on suunniteltu säästää phuketin aurinkomatkaa... !
Aikaisemmat kokemukset Tallinnan laivalla vanhan äidin kanssa ja sitä
ennen Mallorcalla äidin mukana jätettynä yksin yöksi ja mamma oli
väsynyt aamulla ja kiukutteli, että ei ole rahaa enään... !

Poijat poijat ... Mitä teillä päässä liikkuu ?
Pattayalle matkustaa Miehet pääsääntöisesti. Pattayalla myös vähän ryypätään.
Tyttöjäkin siellä on ja välistä ajellaan yksin vaikka lavataksilla ja välistä tyttö
on siinä vieressä ja välistä ei. Pitää kuitenkin osata yksin takaisin ja sen vuoksi
on hyvä katsoa mihin ajelee ... No näin se menee...

Kenellä se lentolippu on nyt sitten Pattayalle ?

36

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MM-kisatMenossa

Pyöräilijälle Mallorca on kevään ja syksyn paratiisi, mutta uskaliaimmat harrastavat talvipoljentaa Ihanalla Pattayalla...myös polkupyörällä..

• No missä on nyt ne Herrat ja matkaajat, jotka tietää ja tuntee Pattayan ?

• Oi missä oli ne Tietorikkaat Pattayan ja panettelijat Pattayajan ?

• Hanskihki

Jos et ole huomannut tänne ei Pattayan matkailijat kirjoittele.

• soisoiman

Ei moni Pattayan matkaaja viitsi kirjoittaa tänne, kun yksi mielipuoli täyttää koko palstan haaveillaan vaimoista, jahdeista ja rikkauksista, eikä hänellä ole aikomustakaan eikä mahdollisuutta matkustaa Pattayalle. Sepä vasta kumma otus.
        https://aijaa.com/KUdkM7
        Tapsa. Jos olet käynyt muualla kuin suomibaareissa, niin kerro minulle mistä tämä kuva on otettu?

• KysynVainKiinnostuksesta
        soisoiman kirjoitti:

Ei moni Pattayan matkaaja viitsi kirjoittaa tänne, kun yksi mielipuoli täyttää koko palstan haaveillaan vaimoista, jahdeista ja rikkauksista, eikä hänellä ole aikomustakaan eikä mahdollisuutta matkustaa Pattayalle. Sepä vasta kumma otus.
        https://aijaa.com/KUdkM7
        Tapsa. Jos olet käynyt muualla kuin suomibaareissa, niin kerro minulle mistä tämä kuva on otettu?

Oletko sinä se joka kertoo miljoona verojen maksuista ja hoitolaitoksen omistamisesta, miljoonien Savon huvilasta, sekä laatii näkemyksiensä mukaisista mielipuolista potilaskertomuksia ollen itse mielipuoli.
        Kysyn vain koska minusta hän on mielipuoli.
        Et taida olla koska hän jota tarkoitan, asuu Pattayalla jossa kello on jo yö, nimimerkkinään hänellä vuosiluku 2010 joka lienee syntymäaika.

No sinähän olet järkevä, mitä mieltä olet tuosta lerpattajasta ?

• Toisten valokuvien käyttö on rikos !
      Niissä seuraa yleensä metadata... ja jäät kiinni, vaikka muokkasit !
      Nyt jos kuvan tekijä hakee julkaisuja ... Niin se ei hae kuvaa, vaan Dataa.

• soisoiman

Tapsukkaa...? Huhuu? Kerro jo! Äläkä ryyppää lomarahojas. 90% Patilan talviasukeista on jo saapuneet. Olikos sulla 2 viikon vai peräti kuukauden matka?
        https://aijaa.com/rGkXOl

• tapsaonkingi

Tapsakin on esittänyt kysymyksen, johon hän itse jo asiantuntevasti vastasi. "Mitä lukee Bamboo-baarin pisuaarin alla stanssattuna, kun sitä katsoo lattian rajasta pää kiinni seinässä??" -Stala.
        Vain Tapsa voi tietää tuon vastauksen.

• Sensei--
        soisoiman kirjoitti:

Tapsukkaa...? Huhuu? Kerro jo! Äläkä ryyppää lomarahojas. 90% Patilan talviasukeista on jo saapuneet. Olikos sulla 2 viikon vai peräti kuukauden matka?
        https://aijaa.com/rGkXOl

Noi kuvat on kauniita 2010, voisit toki myös siniselläs kirjoittaa.

Kerro jo mistä, tuo kohde täytyy kokea kun tulemme seudulle seuraavan kerran.

Selväksihänon käynyt että kukaan ei tiedä, ei edes lerpattaja.

• Sensei-- kirjoitti:

Noi kuvat on kauniita 2010, voisit toki myös siniselläs kirjoittaa.

Kerro jo mistä, tuo kohde täytyy kokea kun tulemme seudulle seuraavan kerran.

Selväksihänon käynyt että kukaan ei tiedä, ei edes lerpattaja.

Yhtenä yksityiskohtana vielä että edes nauloja ei ole käytetty vaan poria ja puutappeja. Tuota säänkestävyytä mietin noissa ulkoveistoksissa. Saneerausta tiedossa. Vasarat ja taltat paukkuu 7 päivää viikossa vielä 32 vuotta perustöissä. 5-8 timpuria ja veistäjää jatkuvasti hommissa.

• Sensei--
        vuodesta20l0 kirjoitti:

Yhtenä yksityiskohtana vielä että edes nauloja ei ole käytetty vaan poria ja puutappeja. Tuota säänkestävyytä mietin noissa ulkoveistoksissa. Saneerausta tiedossa. Vasarat ja taltat paukkuu 7 päivää viikossa vielä 32 vuotta perustöissä. 5-8 timpuria ja veistäjää jatkuvasti hommissa.

Kiitos ystävällisestä vastauksestasi.

Arvostan todella paljon että joku kykenee tuon kaltaiseen käsityöhön.

Venemiehenä mua taas harmittaa toki monen käsityöammatin katoaminen Suomesta mutta puuveneenrakentajat varsinkin.
        Ei löydy montaa ja nekin jotka rakentelee, niin enemmän soutupaatteja.

Vaasassa muuten sen aikaisen tekun kupeessa oli finnlaysonin tyhjillejääneet teollisuusrakennukset joissa tänä päivänä yliopiston tiloja, oli yksi halli missä minä ja parikymmentä muuta talvisin puuhailtiin paattiemme kanssa.

Oli yks eläkkeellä oleva ammattikoulun puusepänpuolen opettaja joka teki tikusta lähtien jonkun noin 15 metrisen paatin höyryttäen rimoja jne.
        Siitä tuli yksi kauneimmista veneistä mitä ainakin Suomessa on tehty kaikilla sen aikaisilla herkuilla.
        Monta asiaa tuli opittua.

No miten ne sun laivurin paperis ja isoako olet ohjastanut yksin ollessasi ja mistä mihin ?

• Sensei--
        vuodesta20l0 kirjoitti:

Harmi että mode poistaa palstan parhaimmat kuvat, mikähän nyt on ongelma kun ne poistuu mutta tuo yx idiootti saa ladata idioottitekstejään joka saatanan väliin.

• Sensei-- kirjoitti:

Kiitos ystävällisestä vastauksestasi.

Arvostan todella paljon että joku kykenee tuon kaltaiseen käsityöhön.

Venemiehenä mua taas harmittaa toki monen käsityöammatin katoaminen Suomesta mutta puuveneenrakentajat varsinkin.
        Ei löydy montaa ja nekin jotka rakentelee, niin enemmän soutupaatteja.

Vaasassa muuten sen aikaisen tekun kupeessa oli finnlaysonin tyhjillejääneet teollisuusrakennukset joissa tänä päivänä yliopiston tiloja, oli yksi halli missä minä ja parikymmentä muuta talvisin puuhailtiin paattiemme kanssa.

Oli yks eläkkeellä oleva ammattikoulun puusepänpuolen opettaja joka teki tikusta lähtien jonkun noin 15 metrisen paatin höyryttäen rimoja jne.
        Siitä tuli yksi kauneimmista veneistä mitä ainakin Suomessa on tehty kaikilla sen aikaisilla herkuilla.
        Monta asiaa tuli opittua.

No miten ne sun laivurin paperis ja isoako olet ohjastanut yksin ollessasi ja mistä mihin ?

Ei ole koskaan ollut aikomus laivurin papereita hommata. Jätän kokeneemmille kyyditykseni. Se oli aika spontaani juttu kun exän kanssa päätettiin että nyt merelle vuonna 2007 keväällä. Ei mitään kokemusta koko hommasta.

Halpa purkki alle Haminasta, ja jo yksinajeluni sieltä Helsinkiin oli päättyä onnettomuuteen. Sitten opiskeltiin omatoimisesti merimerkit ja merikortit. Hommattin Suomenlahden karttaohjelmisto läppäriin.

2,5 kesää, muutama Tallinnan ja pari Ahvenanmaan reissua. Yhteensä noin 14 viikkoa merellä. Siinä kaikki. Sattui loistosäitä ja monia hienoja kokemuksia. Yksi syysmyrskykin. Lapsetkin oli mukana monet kerrat. Nykyinen tyttöystävä pelkää pienveneilyä.

Olisi se komiaa liikkua omatoimisesti täälläkin merellä, opetella se ja hankkia kalusto, mutta se voisi jäädä hyvin vähän käytetyksi harrastukseksi, jos ei morsiantakaan kyytiin saa.

Peruskoulun opettajani ja kaverin faija oli aikoinaan varsinainen pelle peloton. Rakenteli purjekoneita ja puuveneitä muun muassa ja opetti niiden rakentamista. Rakensi Spedellekin muutaman laitteen, joista pari on esiintynyt Uuno- elokuvissakin.

Käsillä olisi mukava tehdä kaikenlaista, kun olisi tilat ja vehkeet. Helppohan ne olisi tuolta vähän syrjemmältä löytää. Taitavia hitsareita ja muita löytyy kyllä heti Sukhumvitin toiselta puolen avuksi tarvittaessa. Jokin projekti tässä on kehitettävä, kun aikaa tuppaa olemaan liikaa.

• vuodesta20l0 kirjoitti:

Niin jos tuosta aikaisemmasta kuvasta kyse, niin oletusarvollisesti taitaa olla Sanctuary Of Truthista (ei sieltä jokaista yksityiskohtaa voi muistaa).
        Käytiin naisystävän kanssa viime Toukokuussa, mielenkiintoinen paikka, vaikka "historiallista" arvoa paikalle ei olekkaan.

• Sensei--
        vuodesta20l0 kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut aikomus laivurin papereita hommata. Jätän kokeneemmille kyyditykseni. Se oli aika spontaani juttu kun exän kanssa päätettiin että nyt merelle vuonna 2007 keväällä. Ei mitään kokemusta koko hommasta.

Halpa purkki alle Haminasta, ja jo yksinajeluni sieltä Helsinkiin oli päättyä onnettomuuteen. Sitten opiskeltiin omatoimisesti merimerkit ja merikortit. Hommattin Suomenlahden karttaohjelmisto läppäriin.

2,5 kesää, muutama Tallinnan ja pari Ahvenanmaan reissua. Yhteensä noin 14 viikkoa merellä. Siinä kaikki. Sattui loistosäitä ja monia hienoja kokemuksia. Yksi syysmyrskykin. Lapsetkin oli mukana monet kerrat. Nykyinen tyttöystävä pelkää pienveneilyä.

Olisi se komiaa liikkua omatoimisesti täälläkin merellä, opetella se ja hankkia kalusto, mutta se voisi jäädä hyvin vähän käytetyksi harrastukseksi, jos ei morsiantakaan kyytiin saa.

Peruskoulun opettajani ja kaverin faija oli aikoinaan varsinainen pelle peloton. Rakenteli purjekoneita ja puuveneitä muun muassa ja opetti niiden rakentamista. Rakensi Spedellekin muutaman laitteen, joista pari on esiintynyt Uuno- elokuvissakin.

Käsillä olisi mukava tehdä kaikenlaista, kun olisi tilat ja vehkeet. Helppohan ne olisi tuolta vähän syrjemmältä löytää. Taitavia hitsareita ja muita löytyy kyllä heti Sukhumvitin toiselta puolen avuksi tarvittaessa. Jokin projekti tässä on kehitettävä, kun aikaa tuppaa olemaan liikaa.

Kiitos veneilytiedoista, aika poika olet ollut.

En voi vastustaa kiusausta lerpattajan kiusaksi antaen taas aiheen.

Ostin muuten kuorma-autollisen aikoinaan spedesurffeja, tai oikeastaan niiden osia sisältäen ison ja pienen ponttoonin, alumiinipalkkeja ja vastakappaleholkit ponttoonien päälle.

Niistä rakenneltiin eri versioita rantaleluiksi isoimman ollessa katamaraanityyppinen jossa, taisi olla joku 9 heppainen perämoottori mutta hyvin plaanas.

Muut myin edelleen yhteen rantavuokraamoon Suomessa, joka niistä väsäs myös polkuveneen vai miksi niitä nimitetäänkään.

No lerpattaja tästä jatkanee.

• Sensei--
        Sensei-- kirjoitti:

Kiitos veneilytiedoista, aika poika olet ollut.

En voi vastustaa kiusausta lerpattajan kiusaksi antaen taas aiheen.

Ostin muuten kuorma-autollisen aikoinaan spedesurffeja, tai oikeastaan niiden osia sisältäen ison ja pienen ponttoonin, alumiinipalkkeja ja vastakappaleholkit ponttoonien päälle.

Niistä rakenneltiin eri versioita rantaleluiksi isoimman ollessa katamaraanityyppinen jossa, taisi olla joku 9 heppainen perämoottori mutta hyvin plaanas.

Muut myin edelleen yhteen rantavuokraamoon Suomessa, joka niistä väsäs myös polkuveneen vai miksi niitä nimitetäänkään.

No lerpattaja tästä jatkanee.

Jatkan vielä 2010.
        Vie tyttös sopivan kokoisella päiväplaanaajalla pläkän aikaan sinne koralleille niin kyllä veneenostolupaa alkaa tulemaan, suosittelen.

• 63NumBall64
        santtu_1975X kirjoitti:

Niin jos tuosta aikaisemmasta kuvasta kyse, niin oletusarvollisesti taitaa olla Sanctuary Of Truthista (ei sieltä jokaista yksityiskohtaa voi muistaa).
        Käytiin naisystävän kanssa viime Toukokuussa, mielenkiintoinen paikka, vaikka "historiallista" arvoa paikalle ei olekkaan.

Olen käynyt joskus vuosia sitten tuollaisessa samassa paikassa, lähellä bangkokkia tai korkeintaan 100 kilsan säteellä pohjoiseen tai itään, iso alue, paljon puisia rakennuksia, ei ollut turistikohde, paljon tuollaista käsin veistettyä,todella paljon, jokun hieman rappeutunut, mutta taisi olla alkuperäisestä... voisi käydä uudelleen, kunhan vain tietäisi minne...

• 63NumBall64 kirjoitti:

Olen käynyt joskus vuosia sitten tuollaisessa samassa paikassa, lähellä bangkokkia tai korkeintaan 100 kilsan säteellä pohjoiseen tai itään, iso alue, paljon puisia rakennuksia, ei ollut turistikohde, paljon tuollaista käsin veistettyä,todella paljon, jokun hieman rappeutunut, mutta taisi olla alkuperäisestä... voisi käydä uudelleen, kunhan vain tietäisi minne...

Santtu sen sanoikin ja minä mutta se poistettiin kuvan vuoksi. Sanctuary of Truth siis kyseessä.

Kannattaa käydä, vaikka onkin uuden ajan ihme. Tuollaista duunimäärää käsityötä ei liene monessa paikassa. Angkor Wat tulee lähinnä mieleen, jossa kävin 2008.

En tunne tarinaa niin hyvin, että tietäisin miten paljon on Herra Lekin käsikirjoitusta ja ketkä ovat hänen "hoviarkkitehtejään", mutta homma jatkuu ja on vaikuttava kokonaisuun "jo nyt", 37 vuotta projektin aloituksesta.

Teemana on kuitenkin niinkin laaja käsite kuin elämän suhde Universumiin.

Angkor Watin vierailustamme olisi kerrottavana yksi tarina, mutta koska olen jo nyt väkivaltaisen hullun maineessa täällä, niin en viitsi kertoa. 8)

• vuodesta20l0 kirjoitti:

Santtu sen sanoikin ja minä mutta se poistettiin kuvan vuoksi. Sanctuary of Truth siis kyseessä.

Kannattaa käydä, vaikka onkin uuden ajan ihme. Tuollaista duunimäärää käsityötä ei liene monessa paikassa. Angkor Wat tulee lähinnä mieleen, jossa kävin 2008.

En tunne tarinaa niin hyvin, että tietäisin miten paljon on Herra Lekin käsikirjoitusta ja ketkä ovat hänen "hoviarkkitehtejään", mutta homma jatkuu ja on vaikuttava kokonaisuun "jo nyt", 37 vuotta projektin aloituksesta.

Angkor Watin vierailustamme olisi kerrottavana yksi tarina, mutta koska olen jo nyt väkivaltaisen hullun maineessa täällä, niin en viitsi kertoa. 8)

Herra Lek Viriyaphant poistui itse keskuudestamme jo vuonna 2000, mutta legacy jatkuu.

• Sensei--
        vuodesta20l0 kirjoitti:

Älä viitsi, ole mies, itse olet maineesi luonut.

Kerro nyt vaan niin saadaan vaikka kahdestaan palstaa paremmaksi kun valitsemme sanojamme harkitummin ja osoitamme hieman kunnioitusta kyseenalaistamatta kaikkea asiaa selvittämättä.

Kaunis tähtitaivas täällä Espanjassa ja rauhallista, vaimo tuossa vieressä lempipuuhassaan facekirjasessaan.

• kunei-ole-mitään-vaimoja
        Sensei-- kirjoitti:

Älä viitsi, ole mies, itse olet maineesi luonut.

Kerro nyt vaan niin saadaan vaikka kahdestaan palstaa paremmaksi kun valitsemme sanojamme harkitummin ja osoitamme hieman kunnioitusta kyseenalaistamatta kaikkea asiaa selvittämättä.

Kaunis tähtitaivas täällä Espanjassa ja rauhallista, vaimo tuossa vieressä lempipuuhassaan facekirjasessaan.

No sellaasta se onnellinen kansainvälinen avioliitto tuppaa olemaan... Rakastavaiset, joilla ei ole yhteistä kieltä?? Ovat onnellisia.. Kumpikin tahoillaan?? Toinen facebookissa ja toinen , (se jolla ei ole kavereita??) Suomi24 Matkailufoorumilla Pattaya osiolla??

• Sensei--

Jep good work ja tuolle seuraavalle että mikäs tässä, toiset kattoo elokuvia ja toiset ei, tapoja viihtyä keskenään on monia ja meillä tämä ilta näin, eli anteeksi että kansainvälisen avioliittomme ei sinua miellytä.
        Kyllä meillä on yhteinen kieli, älä ole huolissasi.

• 64NumBall63
        vuodesta20l0 kirjoitti:

Luin se sinun kirjoittaman jutunkin joka siirtyi bittiavaruuteen, miksihän ei siinä ollet mitään sellaista miksi olisi pitänyt poistaa, ei edes kevyttä kenttävittuilua, se ei ole se paikka, se sijaitsee bangkokista pohjoiseen, tai itään... mutta ei alas pattayan suuntaan, jotenkin voisin epäillä että se olisi vaikka ayutthaya siellä oli paljon lampia ja lumpeita, nuo käsittääkseni puuttuu Sanctuary of Truth olen yrittänyt etsiä sitä google mapsista mutta se ole vastaan tullut.. vuonna 1995 kävin siellä mutta tosiaan menisin varmasti uudelleen jos vain tiedäisin minne.. muuten olen käynyt ekan kerran täällä vuonna 1987, joskin phuketissa..

• 64NumBall63
        64NumBall63 kirjoitti:

Luin se sinun kirjoittaman jutunkin joka siirtyi bittiavaruuteen, miksihän ei siinä ollet mitään sellaista miksi olisi pitänyt poistaa, ei edes kevyttä kenttävittuilua, se ei ole se paikka, se sijaitsee bangkokista pohjoiseen, tai itään... mutta ei alas pattayan suuntaan, jotenkin voisin epäillä että se olisi vaikka ayutthaya siellä oli paljon lampia ja lumpeita, nuo käsittääkseni puuttuu Sanctuary of Truth olen yrittänyt etsiä sitä google mapsista mutta se ole vastaan tullut.. vuonna 1995 kävin siellä mutta tosiaan menisin varmasti uudelleen jos vain tiedäisin minne.. muuten olen käynyt ekan kerran täällä vuonna 1987, joskin phuketissa..

Vaimo oli silloin mukana, mutta ei oltu silloin vielä naimisissa, häneen mukaansa se oli bangkokin välittömässä läheisyydessä...

• "Angkor Watin vierailustamme olisi kerrottavana yksi tarina, mutta koska olen jo nyt väkivaltaisen hullun maineessa täällä, niin en viitsi kertoa. "

Avoin kysymys paikalla käyneille.
        Mitä erikoista on Siem reap tuk tukeissa?

• Sensei--
        thaimaanystävä kirjoitti:

"Angkor Watin vierailustamme olisi kerrottavana yksi tarina, mutta koska olen jo nyt väkivaltaisen hullun maineessa täällä, niin en viitsi kertoa. "

Hän kertoi tarinansa pyynnöstäni ja se tarina oli hyvä, mutta mode poisti.

Sinä ystävä voisit myös siirtyä antamaan myös vastauksia googlekysymyksiisi.

• thaimaanystävä kirjoitti:

"Angkor Watin vierailustamme olisi kerrottavana yksi tarina, mutta koska olen jo nyt väkivaltaisen hullun maineessa täällä, niin en viitsi kertoa. "

Ainakin se että vedättävät dollareilla ja rieleillä. Puhuvat hyvää englantia. Ihan ok. Pattayallahan ei "oikeita" kolmipyöräisiä tuk-tukeja ole kuin Aya Boutique hotellilla.

• Sensei--
        vuodesta20l0 kirjoitti:

Ainakin se että vedättävät dollareilla ja rieleillä. Puhuvat hyvää englantia. Ihan ok. Pattayallahan ei "oikeita" kolmipyöräisiä tuk-tukeja ole kuin Aya Boutique hotellilla.

Tämmönen tarina tukista.

Nokkapyörämaija on Tuktuk.
        NokkaPyöräMaija
        24.8.2017 18:32

Olemme perheemme kanssa juuri tulleet 14 kuukauden piipahdukselta Pattayalta ja tuli helvetinkoneella cruisailtua paljon.
        Olivat antaneet niille nimeksi NokkapyöräMaija jonkun mailmankuulun motoristin kunniaksi, joka on myös rakas Pattayan ystävä.

Ohessa linkki niille jotka ei ole Pattayalla käyneet eikä aio käydäkään.

http://www.thaimaaopas.fi/tuk-tuk-tuo-kolmipyorainen-helvetinkone/

• Ilmeisesti vastaajat eivät ole käyneet katsomassa Angkor Watia, koska eivät pystyneet vastaamaan kysymykseen.
        Missään muualla Cambodiassa ja Thaimaassa en ole nähnyt saarti sitten kulkenut tallaisilla tuk tukeilla.
        Ayutthayatanilla on myös erikoiset tuk tukit joita en ele nähnyt missään muualla Thaimaassa.

• Tapsaonviisain

Menetkö sinä yksin lavataksillakin Pattayalla??? Olisi kiva tutustua noin itseriittoiseen miehen... Tapsa uskaltaa mennä Pattaylla lavataksillakin yksin??? Siinä on pojille haastetta? Aikamoisesti. Hyvä Tapsa ala pitään blogia reissuistasi? mä seuraan?? Idioottien matkailu kiinnostaa mua ihan helvetisti. Ala tekeen juttua kakkoskadusta ja suomibaareista.

• Onpa kiva kirjoitella kun mode poistaa kaikki kuvat ja kaikki tekstit. No, Tapsa on alkkis, se ei liene yllätys hänelle itselleenkään. Ennemmin kuitenkin seuraan maalin kuivumista kuin hänen matkablogiaan.

En harrasta suomibaareja mutta ihan tavallisia suomalaisia niissä on kuin Suomessakin. Tasapainoisempia ja rauhallisempia asiakkaita kuin Suomessa kuitenkin keskimäärin. Varmaan syystä että pummit ja adhd hörhöt ei matkustele.

Tapsalle ja muille turisteille vinkiksi: Come down. Relaa! Ota iisisti! Mitä ihmettä sinä vauhkoat suomibaarien tuntemuksista ja kulkuyhteyksistä? Ei niillä ole mitään merkitystä lomalla.

Laskeudu, rentoudu ja huomaat olevasi samaa porukkaa mopotaksimiesten ja baarityttöjen kanssa. Yhdessä te löydätte perille. Voi teistä tulla kavereitakin. Ihminen on laumaeläin ja lopulta me ollaan ihan samanlaisia kaikki.

Anteeksi että latistan tunnelmaa, mutta Pattayassa ei ole mitään ihmeellistä tai erikoista että sen vuoksi tarvisi yöuniaan menettää. Täällä on vain aika paljon sitä mitä ihminen kaipaa ympärilleen positiivisessa mielessä. Elämää.

• Sensei--
        vuodesta20l0 kirjoitti:

Onpa kiva kirjoitella kun mode poistaa kaikki kuvat ja kaikki tekstit. No, Tapsa on alkkis, se ei liene yllätys hänelle itselleenkään. Ennemmin kuitenkin seuraan maalin kuivumista kuin hänen matkablogiaan.

En harrasta suomibaareja mutta ihan tavallisia suomalaisia niissä on kuin Suomessakin. Tasapainoisempia ja rauhallisempia asiakkaita kuin Suomessa kuitenkin keskimäärin. Varmaan syystä että pummit ja adhd hörhöt ei matkustele.

Tapsalle ja muille turisteille vinkiksi: Come down. Relaa! Ota iisisti! Mitä ihmettä sinä vauhkoat suomibaarien tuntemuksista ja kulkuyhteyksistä? Ei niillä ole mitään merkitystä lomalla.

Laskeudu, rentoudu ja huomaat olevasi samaa porukkaa mopotaksimiesten ja baarityttöjen kanssa. Yhdessä te löydätte perille. Voi teistä tulla kavereitakin. Ihminen on laumaeläin ja lopulta me ollaan ihan samanlaisia kaikki.

Anteeksi että latistan tunnelmaa, mutta Pattayassa ei ole mitään ihmeellistä tai erikoista että sen vuoksi tarvisi yöuniaan menettää. Täällä on vain aika paljon sitä mitä ihminen kaipaa ympärilleen positiivisessa mielessä. Elämää.

No huomenta sinne 2010.
        Tuossa tuli eilisiltana vaihdettua sanaa hieman eemmänkin enkä tiedä mitä sitten luit ennen siirtymistäsi tutumaan.
        Mode poisti useita kirjoituksia, myös minun eikä yhdessäkään ollut mitään epäasiallista, muuta kuin lerpattajan tyypillinen joka tällä kertaa kohdistui myös sinuun minun ohella.
        Se good job oli ok.

• Ensinnäkin !
      Jos olet Bamboo Baarissa käynyt " seisoiman " vai mikä se oli Pissalla !
      Mikset maininnut pelkkiä verhoja, minkä takana homma tehdään ?
      Lisäksi et maininnut Lady rahastajaa.
      Lisäksi et mainunnut kivoja peilejä ja toiseksi pisulaarissa saattaisi lukea:
      American standard !
      Huomaa, et myöskään mainunnut rumpalin jalkoja. Jotka näkyy hyvin, kun tulet
      pisulaareilta Huom.

Mitä maksaa Bamboo baarissa olut ? Ja Milloin ?
      Vanhoja matkakuvia voi näytellä jos on kerran käynyt Pattayalla pari päivää >!
      Tiedottomana voi tietenkin suurennella omia asioitaan ja kokemuksiaan.

• Anonyymi

Ketä tarvii lentolippua Pattayalle jos on lentokapteeni?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      7789
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      55
      5798
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      80
      3283
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2923
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1678
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1620
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      332
      1335
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1182
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1169
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1071
    Aihe