Kuka on ärsyttävin?
Numball?
Tapsa?
Aviomies?
Tapsa kisaa tyhmimmän tittelistä Numballin kanssa, kännissä molemmat, mutta aviomies on suurin satusetä lääkkeissään.
Haluan nähdä Kommunisti-Tapsan jouluna kun se tulee toikkaroimaan tänne. Tulee varmasti hauskaa.
Ärsyttävyysskaba
17
295
Vastaukset
- NumbalI63
Minne Sika Amalia, palstan suurin sisällöntuottaja, jäi?
- Sensei--
No mutta täällähän taas 2010 soisoina ja tuolla toisaalla 44x:nä jne.....
Enkö olekaan saanut ykköspaikkaa, miksi ?
Ainakin kirjoituksista päätellen Dille ajattelee eniten minua.
Hauskasti 44x:nä ihmetteli onko yx smurffinen tietotoimisto, unohtuiko taas oma toiminta kaiken mailman tietojen selvittäjänä nauravista ravintoloitijoista lukien omaisuusluetteloihin, joihin tosin ei kuulu 2010 omaisuusluettelot miljoonahuviloista isoon päällikköön ja hoitolaitoksiin ynnä muu haave.
No jatkuuko ärsyttävyys ??? Kyllä jatkuu tasan tarkkaan niin kauan kuin kyseisiä lapsellisia Amaliailmiöitä huoritteluineen ja kikkareineen jatkuu.
Mutta matkailuakin hieman.
En viitsi aiheuttaa kirjoituksellani Santun juttuun tyypilistä lerpatusta, joten totean vain maininneeni säävarauksesta ja ajan varaamisesta, pahoitellen että ei ollut aikaa pilvisyyden poistumisenodottamiseen mikäli sellainen mahdollisesti olisi tapahtunut, joka olisi selvinnyt paikallisilta. ( Kokemusta on )
Odottelen lisää matkajuttua Santulta ja toivotan mukavaa matkaa.
No täällä Espanjassa mukavaa ja minulle on tuolla toisaalla esitetty taas lukuisia kysymyksiä, joihin joihinkin vastaan.
Kyllä, juhannusvieraamme kuuluu Hesassa mainittuun järjestöön, on ns. Harrikkamiehiä.
Meidän perheemme kaikilla jäsenillä on kelakortit ja elämme siten että on jatkossakin.
Virallinen kotiosoitteemme on suomessa, eikä se Hesasta muutolla Paraisille ole muuksi muuttunut.
Thaimaan osoitteemme on Chiang Maissa ja ilmenee suomen maistraatintavoin Thaimaalaisesta imistä.
Poikamme käy Chiang Maissa kansainvälistä koulua joka täyttää myös Suomen oppivelvollisuuskriteerit.
Vaimoni omistaa Hesan asuntomme jonka vuokratuotoilla hän maksaa osan Paraisten ylläpitokuluista ja maksaa myös veroja tuosta, sekä hieman muista tuloistaan, joten ei hän eroa millään tavalla esimerkiksi 2010 asemasta veronmaksajana, tosin sillä erolla että hän maksaa todellisuudessa 2010 sen sijaan ollen pelkkä haavekikkare.
No tuossapa tuo pääpiirteittäin.
Kiitos muutamalle tai jollekin joka tullut palstalle mukaan ja päivän paras varmasti videon pätkä hurjasta väkivallasta kun Dillen tapainen heikkohermo väkivallan ammattilainen otti hellästi tyttöä käsivarresta.
Näillä sanoin Khiai. - Kysyjä
Sensei-- kirjoitti:
Hauskasti 44x:nä ihmetteli onko yx smurffinen tietotoimisto, unohtuiko taas oma toiminta kaiken mailman tietojen selvittäjänä nauravista ravintoloitijoista lukien omaisuusluetteloihin, joihin tosin ei kuulu 2010 omaisuusluettelot miljoonahuviloista isoon päällikköön ja hoitolaitoksiin ynnä muu haave.
No jatkuuko ärsyttävyys ??? Kyllä jatkuu tasan tarkkaan niin kauan kuin kyseisiä lapsellisia Amaliailmiöitä huoritteluineen ja kikkareineen jatkuu.
En viitsi aiheuttaa kirjoituksellani Santun juttuun tyypilistä lerpatusta, joten totean vain maininneeni säävarauksesta ja ajan varaamisesta, pahoitellen että ei ollut aikaa pilvisyyden poistumisenodottamiseen mikäli sellainen mahdollisesti olisi tapahtunut, joka olisi selvinnyt paikallisilta. ( Kokemusta on )
No täällä Espanjassa mukavaa ja minulle on tuolla toisaalla esitetty taas lukuisia kysymyksiä, joihin joihinkin vastaan.
Kyllä, juhannusvieraamme kuuluu Hesassa mainittuun järjestöön, on ns. Harrikkamiehiä.
Meidän perheemme kaikilla jäsenillä on kelakortit ja elämme siten että on jatkossakin.
Virallinen kotiosoitteemme on suomessa, eikä se Hesasta muutolla Paraisille ole muuksi muuttunut.
Thaimaan osoitteemme on Chiang Maissa ja ilmenee suomen maistraatintavoin Thaimaalaisesta imistä.
Poikamme käy Chiang Maissa kansainvälistä koulua joka täyttää myös Suomen oppivelvollisuuskriteerit.
Vaimoni omistaa Hesan asuntomme jonka vuokratuotoilla hän maksaa osan Paraisten ylläpitokuluista ja maksaa myös veroja tuosta, sekä hieman muista tuloistaan, joten ei hän eroa millään tavalla esimerkiksi 2010 asemasta veronmaksajana, tosin sillä erolla että hän maksaa todellisuudessa 2010 sen sijaan ollen pelkkä haavekikkare.
Kiitos muutamalle tai jollekin joka tullut palstalle mukaan ja päivän paras varmasti videon pätkä hurjasta väkivallasta kun Dillen tapainen heikkohermo väkivallan ammattilainen otti hellästi tyttöä käsivarresta.
Näillä sanoin Khiai.Mistä vaimosi on saanut varat Hesan asunnon ostoon?
- Sensei--
Kysyjä kirjoitti:
Mistä vaimosi on saanut varat Hesan asunnon ostoon?
Saat kiitosta päivystysaktiivisuudesta ja vastauksen että vitut se sulle kuuluu.
Osta itse asuntoja sun muuta jos on nappulaa, ostaahan kuulemma Thaimaalaiset huoratkin liiketiloja persemyyntiinsä Hesan Kalliosta, vaikka sun mielestä menevät suomeen kelaluusereidensa kanssa sossuelätiksi, jotka sinä rahoitat palkallasi paskanputsauslaitoksen monitooria kyttäämällä. - Harmaa_enimenssi
Sensei-- kirjoitti:
Näillä sanoin Khiai.Minun mielestäni sinä Sensei olet palstan yksi kiehtovimmista persoonista.
Olisit kuitenkin voinut jättää Santun kokonaan mainitsematta, koska hän kirjoittelee reissustaan yleistä palstalle ja tuo ketju on pysynyt asiallisena, mistä kiitos kuuluu myös sinulle.
- soisoiman
enköhän minä ole ärsyttävin. Vittuilen kaikille jatkuvasti eri nimimerkeillä.
- 555555555
Nou olet luuseri, sun juttus naurattaa eli olet huvittavin 2010, nimimerkkis ja elämäs varastettu, olet kihloissa valokuvan kanssa ja huolissasi tiikereistä, kun et ole ottamassa valokuvaa sormistasi tai käsivarrestasi.
Lerppa. Tämä on tänään tuon avaukseni lisäksi toinen kirjoitus.
Hauskasti vesitit oman tarinasi vaimosi omistuksista ja omaisuuksista ja Suomen sijoituksistaan alkamalla hokea vittua taas kuin pikkupoika ja et malttanut olla mainitsematta thaimaalaisia huoria joille olet erityiskatkera.
Poikasi piti olla voimassa olevine passeineen mukana Espanjassa. Nytkö sitten on pelkkä passi mukana?
Ystäväsi täällä ja tuolla kuuluu prosenttijengeihin muttet tiennyt mitä prosenttijengit on, joten se siitäkin.
Vaimosi "maksaa Paraisten asuntonne ylläpitokuluista veroja"? Mitä ne verot on? Sähkövero, kiinteistövero, lämmityskulut, aurausmaksu kenties? Eli veron osuus noista max muutama sata euroa vuodessa. Puhut taas aivan kamalaa sontaa aivan kaikesta.
"Hesan asuntonne" oli sitäpaitsi myyty viime tarinassasi ja kauppakirjat oli tehty. Miten voit vuokrata uuden omistajan asuntoa ja maksella sillä "osa ylläpitokuluista"? Et tiedä hevon häntääkään kiinteistöistä etkä niiden kaupoista.
Toiseksi mitään "hesan asuntoa" ei aiemmissa tarinoissasi edes ollut, vaan tyttärelle lahjoitettu Kulosaaren huvila. Alussa sinulla oli vain suomalaisen yksiön hintainen talo Chiang Maissa alle vuosi sitten. Nyt on omaisuutta jo 30-40 miljoonaa euroa ja jatkuva päivystys Pattaya- palstalla.
Jotakin rajaa mielikuvituksellekin.
Kerron sinulle hieman faktaa minun veronkannoistani. Olen pienyrittäjä. Kaikki yhtiöni ovat maksaneet Suomeen erilaisia veroja yhteensä noin 40 miljoonaa euroa. Henkilökohtaisia tuloveroja olen maksanut vain jotakin 400 tuhatta euroa. Omaisuuteni ei ole koskaan ylittänyt kahta miljoonaa euroa, eikä tarvi ylittääkään. En ole koskaan ylittänyt myöskään pienyrittäjyyden rajapyykkejä keskisuureksi yrittäjäksi, enkä yliyäkään. Hyvä näin.
Tuohon vaimosi 30-40 miljoonan euron omaisuuteen ja huikentelevaisen tuhlaavaan järjettömään elämäntyyliin, olisi pitänyt olla 300 miljoonan euron liikevaihdot tai pienempi summa perittynä.
Sellaisia vaihtoja ja rahoja ja perintöjä ei ole pumppuvikaisen miehen hammaslääkärimuijalla Chiang Maissa eikä missään.
Terkkuja hoitajille kuitenkin ja hyvää yötä.
- Harmaa_eminenssi
Minun mielestäni kukaan ei ole ärsyttävä.
Minun mielestäni pitäisikin kysyä että jotta köh köh kuka on kiehtovin.- kiehtovasensei
Pattiksel voit kokeilla kiehtovuuttasi. Mee keskelle täyttä baaria ja julista kovaan ääneen tota sanomaasi että mä oon todella rikas ja mulla on kaikkee kaikkialla ja teillä resuperseillä ei oo ku huoria ku muuta ette saa.
Kerro sitte mite kävi charmisi kanssa. Tai joku silminnäkijä voi kertoa jos et itse enää voi. - Harmaa_enimenssi
kiehtovasensei kirjoitti:
Pattiksel voit kokeilla kiehtovuuttasi. Mee keskelle täyttä baaria ja julista kovaan ääneen tota sanomaasi että mä oon todella rikas ja mulla on kaikkee kaikkialla ja teillä resuperseillä ei oo ku huoria ku muuta ette saa.
Kerro sitte mite kävi charmisi kanssa. Tai joku silminnäkijä voi kertoa jos et itse enää voi.Ihan hyvä kommentti muuten, mutta nyt taidat haukkua väärää puuta.
Älä välitä, itse Sensei syyllistyy kovin usein samaan.
Minulle sanoi kaun sitten jo yksi Stadilainen, että Stadilainen ei sano
koskaan ei koskaan Helsinkiä Hesaksi ja se jo kuvastaa ulkopaikkakuntalaisuutta.
Se on Helsinki tai Stadi tai joku alue. Siitä Te ny Tiedätte senkin... Ei muuta, kuin Plärämään.- Sensei--
Minä sanon Helsinkiä Hesaksi enkä ole stadilainen vaan Hesaan aikoinaan muuttanut, tosin nyt kirjoilla Paraisilla, enkä aio opiskella turkkusta.
Toisaalta sanavarastooni ei kuulu jotta, jahka, nääs, taasen, ym. kuten Neidillä 2010 perskärpäsprofiileineen. - hullumikähullu
Sensei-- kirjoitti:
Minä sanon Helsinkiä Hesaksi enkä ole stadilainen vaan Hesaan aikoinaan muuttanut, tosin nyt kirjoilla Paraisilla, enkä aio opiskella turkkusta.
Toisaalta sanavarastooni ei kuulu jotta, jahka, nääs, taasen, ym. kuten Neidillä 2010 perskärpäsprofiileineen."Kirjoilla Turussa" 1,9 miljoonan kämpässä ja vaimo maksoi, mutta sinä olet tehnyt rahasi "kiinteistökaupoilla" mutta toistaiseksi et ole myynyt mitään vaan ostanut lisää kiinteistöjä pelkästään viime joulun jälkeisessä juoppoputkessa 10 kiinteistöä Thaimaasta, kolme Suomesta, yhden Espanjasta, Saaren Suomesta ja 7 jahtia. Kaikki miljoonapelejä.
Hetken kuluttua ne onkin kaikki vaimosi ostamia.
Vain yksi kysymys: Mitä kamaa sä vedät? - Sensei--
hullumikähullu kirjoitti:
"Kirjoilla Turussa" 1,9 miljoonan kämpässä ja vaimo maksoi, mutta sinä olet tehnyt rahasi "kiinteistökaupoilla" mutta toistaiseksi et ole myynyt mitään vaan ostanut lisää kiinteistöjä pelkästään viime joulun jälkeisessä juoppoputkessa 10 kiinteistöä Thaimaasta, kolme Suomesta, yhden Espanjasta, Saaren Suomesta ja 7 jahtia. Kaikki miljoonapelejä.
Hetken kuluttua ne onkin kaikki vaimosi ostamia.
Vain yksi kysymys: Mitä kamaa sä vedät?Kirjoilla Paraisilla.
Kiinteistökauppoja rakennustoiminnan ohessa, siis myös rakentanut kiinteistöjä.
Olen myynytkin.
Joulun jälkeen ostettu vain asunto Paraisilta.
Kyllä, omaisuutemme on henkilökohtaisista syistä vaimon ja pojan nimissä.
Rellua noin kuksallisen päivässä, tosin nyt Espanjassa myös viiniä.
Kiitos ajatuksestasi, se on päätarkoitukseni.
- Eikahtasanaa
Tapsa on kaikkein suurin kusipää.
- asiantravel
Kuinka jaksatte moista paskanjauhantaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934