Ahtialassa kaahaa joku valkoisella autolla. Hölmö autoilija. Tulin autolla vastaan.
Ahtialassa
15
191
Vastaukset
- Kerrannähtiin
Ollaan joskus nähty, valkoinen viistoperäinen auto. Ajaa täyttä vauhtia suojatietä päin. Täytyy olla tyhmä. Ei mitään liikennekäyttäytymistä. Muutaman kerran ollaan nähty. Ahtialan tietä pitkin kaahasi.
- Lahenäijä
Kaaharit tyhmiä. Menisivät johonkin autoharrastuskerhoihin. Tyhmiä semmoset liikenteessä pätijät.
- Onnähty
Kunnakseen päin pari kertaa kaahannut joku valkoisella autolla. Tiedän rekisterinumeron. Hölmöjä julkisilla teillä sekoilijat. Joskus aina näkee.
- Lahenmies
Seuraavallla kerralla katsotaan kumman auto kulkee!
- Tyhmääliikennekäytöstä
Julkiset liikenneväylät ei ole kaahailua varten. Liikennesääntöjä pitää noudattaa. Kaaharit on ihme sekoilijoita. On erikseen rallikerhot sitä varten. Huono autoilija kaahaa. Liikenne häirikköjä.
- SCANIA_
Sopii kaahata kun häviää scanialle kuitenkin...
- hoidonpaikka
Taas tämä sama vanha ukko joka vastailee koko ketjun itselleen.
- SeparointiAhtiala
Joku vamma ahtialaisilla on päässä kun ne ei osaa ajaa, vaan ovat mukana kolareissa aina. Kauhea kiire niillä on, vaikka eivät oisi minnekään töihin menossa.
- Anonyymi
Naiset ei ainakaan osaa ajaa.
- Anonyymi
Ny jotkut latvalahot heittelee kananmunia autosta mopoilijoitten päälle, samaiset latvalahot myös kaahaa liikuntapaikoilla. Kyseessä sm-sarjan Mersu. Täydellistä älyn vähyyttä. Tällaiseen yhdistyy usein ylimielisyys, muiden huomiotta jättäminen. Itse en pidä sm-sarjan mersua enkä mitään muutakaan ihmisen tekemää autoa minään muuna kuin kulkuvälineenä. Tyhmä on ihminen joka ei ota ympäristöään huomioon. En tiedä onko kyse nk. vauraista ihmisistä, tutkimusten mukaan Nämä ihmiset kiilaavat eniten niin liikenteessä kuin muutenkin elämässä. Ovat taipuvaisia rikkomaan sääntöjä, röyhkeys, ahneus ja itsekkyys sekä sokeus muita kohtaan ominaisia. Älykkyys ja varakkuus eivät kulje käsi kädessä, usein päinvastoin. Liika materia vähentää älykkyyttä ja syvällistä asioitten oivallusta. Ylimielinen suhtautuminen muihin on tyhmyyden aste. Ihmisen todellinen luonne näkyy siinä miten hän kohtelee niitä ihmisiä joita hän kohtelee kaikkein huonoiten.
- Anonyymi
Ahtialaiset on vähän erilaisia.
- Anonyymi
Eihän se sitä tarkoita, että jos joku kaahaa ni välttämättä asuu Ahtialassa. Ahtiala on kaunista aluetta, ja en ole ikinä mitään negatiivisuutta ihmisten taholta kokenut. Ihan mukavaa aluetta.
- Anonyymi
Kauanko olet Ahtialassa asunut?
- Anonyymi
Mulle on kyllä monesti ihan tuntemattomat tulleet vittuilemaan ilman syytä. Lisäksi tuntemattomien puheesta voisi päätellä että mun tekemisiäni tarkkaillaan tosi tarkasti. Ahtiala on oma kaupunkinsa Lahden sisällä. Omat tavat, oma sisäinen piirinsä jne.
- Anonyymi
Joku ebin jonne ajoi taas kissan päälle. Nopeusrajoituksia seuraamalla näin ei voi käydä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891