Hei, onko mammutti saanut asiat kuntoon? Ei ole paljon ihan viime aikoina täällä kirjoiteltu ongelmista. Muutaman vuoden ollut kyllä ihan hunningolla.
Uskaltaa ostaa?
Mammutti saanut hommat kuntoon?
32
426
Vastaukset
- Sivustaseurannut
Paljon on heidän sivuillaan hirsikoteja myynnissä. Vaikuttaa homma taas pelittävän.
- jopajotain
Ei se että on paljon taloja ennakkomarkkinoinissa, tarkoita sitä että homma toimisi. Kun ei osattu tehdä muuttovalmista, niin nyt koitetaan tehdä täysin valmista ja saadaan asiakas pois tontilta häiritsemästä. Liikaa on näissä viestiketjuissa ja esim. facebookissa kertomuksia pilalle menneistä kohteista ja huonoista asiakaskokemuksista.
- Papinpoika
Mutta synnit saa aina anteeksi. Ry:llä Lapanen kohti pilveä, pienet pikakyyneleet ja nessulla pyyhintä. Maallikkosaarnaaja antaa synnit anteeksi ja homma jatkuu puhtaalta pöydältä.
- qerwq
Katso ostovalmiita taloja länsirannikolta. Ei voi ainakaan kuvien perusteella kuin kehua.
- piirtäjä2
Kuvia voi piirtää kuka tahansa, Taloja pitää osata rakentaa.
- Teronvaara
Niillä ei ole painumatonta. Muuten voisi ehkä harkita.
- FiG6qTA
Minulla oli tilaisuus käydä valmiissa mammutissa "talonäyttelyssä" kaakkois-suomessa.
Hyvin miellyttävä vanhempi herrasmies jakoi paksuja kirjoija joissa kerrottiin talomalleista ym
Talo oli hyvä, ainut asia oli ulkoväri, se oli mielestäni mitäänsaamaton. - Uubertarkka
Tuoreimmat tilinpäätöstiedot pari vuotta vanhoja ja todella huonoja... miksi ei uutta tietoa saatavilla? Taidan skipata?
- Hyytyy
järki päätös,kierrä kaukaa
- Teronbaana
Onkohan sitten kuitenkin niin että ei ne ole paljoa myyneetkään kun ei näytä tulevan mitään kommentteja nykyään niistä?
- minä678
Ei ole saanut kuntoon hommia. Rakennusvirheitä, toimittamattomia asioita yms. Menepä lukeeman vaikka fb:hen raksakimppaan ja hirsitalojen rakentajiin.
Tilejä myös suljettu rautakaupoissa heille. - Vihervassari2
On hommat kunnossa (makkaranpaistoon). Johtaja käy kuumana kuin hellankoukku, raivoaa pienimmistäkin asioista.
- AsiakkaallaEiOleRahaa
Siinä menee koko perheeltä työpaikat. Ei mikään yritys pyöri ilman asiakkaita, kun asiakkaat ovat yritykselle pelkkä riesa, tässä tulos. Vuodesta toiseen saa lukea samoja keskusteluja täältäkin palstalta. Ei ole ollut edes halua yrittää muuttaa toimintatapoja.
Suosittelen ottamaan nämä keskustelut vakavasti, älä erehdy ostamaan heiltä mitään. - Tiedustelija
Onko uutta tietoa Mammuttikodeista. Missä tilinpäätös viipyy?
- minä567
7 päivää ennen loppua tilikausi pidennettiin 6kk ja loppui 30.07.2018. Nyt sitä tilinpäätöstä saa odotella varmaan ens kevääseen asti. Eivät varmana julkaise sitä ennen kuin kaupparekisteri älähtää...
- Teronvaara
Uusia johtajia tullut liuta taloon. Nyt on kovat piipussa.
- Terontuho
Vaiko liuta jo talossa olevia työntekijöitä, jotka tuovat tyhjillään olevaan kassaan rahaa. Mikä muuttuu, todennäköisesti ei mikään.
- Sisäpiirivuotaa
Miettisin kaks kertaa ja jos sen jälkeen olisin päätymässä vielä Mammuttikotiin, niin miettisin uudelleen. Toki, jos aikaa ja viitseliäisyyttä on, niin mikä jottei.
Täysvalmis -> tokkopa kuitenkaan muuhun kuin ongelmiin. Hinnat heitellään kuulemma "hatusta" kun ei tiedetä kuka osaurakan tekee ja millä hintaa.
Myyntipäällikkö sanonut ettei uskaltais yhdellekään asiakkaalleen soittaa kun kaikki projektit menny enempi vähempi pieleen. - SikariSakari
Älä luota mammuttikotiin.
Firman talous on ala-arvoisessa kunnossa.
=> Yrityksessä on n. 50 työntekijää ja tilillä on rahaa n. 80.000, eli ei edes sen vertaa että saisi palkkaa maksettua henkilökunnalle kerralla
=> Pysyy pystyssä vain sillä, että kiristää asiakkaita (Lakitoimiston avulla) maksamaan kuluttajasuojan vastaisesti tekemättömästä työstä
Firma ei kanna vastuutaan:
=> Ei hoida reklamaatioita
=> Vika on aina asiakkaansa - Kulkurinkello
UUsia omistajia messissä. Rahamiehiä. Hommat kunnossa. Ei väityjä onkelmia. Vahva suositu ja tytyväiset asiakkaat.
- Sivustaseurannut
Tyytyväiset asiakkaat näkyvät Facebookin arvosteluissa kunhan laitatte sen jälleen julkiseksi.
Uudet omistajat ovat vanhoja työntekijöitä, jotka ovat jo luovuttaneet. Ei tahtoa hoitaa asioita kuntoon. Rahapuolesta ei ole tietoa, mutta raha pelkästään ei tätä yritystä auta.
Ei tarvitse kuin soittaa esimerkiksi kuluttajaneuvontaan, niin saa helposti selville, että ongelmia on.
Suosittu? Esimerkiksi Facebookin postauksissa usein 3-4 tykkäystä, joista suurin osa yrityksen työntekijöitä.
Asiakastyytyväisyyttä mitataan? Mistä tulokset näkee? En löytänyt internet-sivuilta. - Kulkurinkello
Mutta on tämä hyvä yhtiö. Raha liikuu ja tavara seisoo. Palka aina ajallaan maksetu. Hyvät autot.
- Anonyymi
Hahhah. Omistaja vaihtu niin jäi palkatki maksamatta vaikka 2milj saivat pankista rahaa. Tämä kertoo aika paljo uuden johtajan johtamistaidoista. Entisen omistajan aikana ei jääny ikinä palkat maksamatta, ei ees myöhästynyt.
- Turbourpo
Työmaat hanskasa. Orkanisaatio iskussa. Myynti vauhdissa. Täysin valmista pukkaa tonteilla. Hyvät palkat maksetaan. Asiakaat voittaa ja tytyväisiää.
- toivoton2
....Ja sitten heräsin ja muistinkin että hanskat hukassa , orkanisaatio rempallaan, myyjillä tuskaa, täysvalmiita vain ennakko markinoinissa, rahaa palkkoihin ei ole ja tyytyväisiä asiakkaita ei ole, lue vaikka facebookista.....kaikki tarinat päättyvät joskus.
- Anonyymi
Paikallislehdessä luki
Olokoto liiketoiminta on myyty Kontio tuotteelle. Tehtaalla yk ssa tuotanto näyttää edelleen olevan seis.- Anonyymi
Tuotanko seis? Miksi ja miten sen huomaa? Eikö hirsitoimituksia sitten ole? Onko väki lomautettu?
- Anonyymi
Tehtaan tuotantopuolen pihassa ei ole mitään liikettä ollut koko talvena, kun kauppa varmistui aurasivat pihan siinä se. Oisko samat 3-4 hirsi nippua ollut pihassa jo kuukauden kaksi. Ns pääkonttorin pihassa on joitakin n 10-15 autoa arkisin joten kait siel vielä joku on töissäkin.
- Anonyymi
Kyllä johdatus koitaa kiristäjän ylle. Ei korkein anna tämä tapahtua, kaikin se näkee. Oikeus ja kohtuus kolmannes vuosisadan elämän työstä. Palkkana pilkka? Suviseurat pian.
- Anonyymi
Kyllä tuosta pesästä vielä monet pölyt pölähtää lakituvassa, kun setvitään kuka teki ja mitä teki. Ja pölyn värinä tuttu RR, vihreä, setelin väri.
- Anonyymi
Yksikään asiakas ei voi toivoa yrityksen konkurssia ja takuiden menettämistä. Elämän työ pitää tehdä hyvin, silloin siitä voi olla ylpeä. Asiakkaiden huijaaminen ja laaduttomien tuotteiden tekeminen ei ole sellaista. Paha yleensä saa palkkansa.
- Anonyymi
Voi kun jokaisella valittajalla olisi mahdollissuus lukea KOTKAN Remontoi & Rakenna messut-LEHDESTÄ, upean, varsin kattavan kirjoituksen jonka on ollut osaltaan "sorvaamassa" edustaja O.K.
HYVÄ TARJOUSPYYNTÖ SÄÄSTÄÄ AIKAA JA RAHAA, painettu oikein isoilla kirjaimilla.
Autonhankinnassa ollaan tarkkoja, mutta talonostossa ei raaskita maksaa ammatti-ihmiselle joka tekee pilkuntarkan tarjouspyynnön. Sitten valitetaan, "eikö siivous ja talkooviinat kuuluneet pakettiin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289