Hukentelevaa matkailua.

Sensei--

Suomen kokenein Pattayan matkailija joka päätynyt asumaan Pattayalla on määritellyt uuden matkailu-, tai oikeastaan Thaimaassa asumisen määritelmän.

Hän on kartoittanut paljon elämäntyylejä runsaslukuisten ystäviensä avustuksella ja päätynyt elämäntyyliin antaen sille määritelmän huikenteleva.

No minä kun kiinnostuin selvittämään antaakseni itseni ymmärtää mitä tarkoittaa huikenteleva, katsahdin sanakirjaa, jossa:

Huikenteleva on irstas, moraaliton, immoraalinen, kevytmielinen, elosteleva, paheellinen, hurjasteleva, kevytkenkäinen, häilyväinen, hömppä.

Pukkas tämä poika pohtimaan, että mitä tämä Neiti 2010 tarkoitti osoittaessaan minun elävän huikentelevaa elämää, kun taas minun mielestäni nuo sopivat kuin nappi ottaan baarityttöjen poikakavereille ja nimenomaan Neiti kaikelle ammattitaitoisen nenun päähän.

13

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedustelu

      Laiffi !!!!!!!!!! Mikä päivä tänään on ???????

    • Siellä ei näytä kukaan asuvan Tällä palstalla >?
      Haloo.... Ken siellä on ja kenellä on kokemusta ja mistä tiedät millaisia suomalaisia
      siellä on ?

      • 44x

        Tapsa on lentolipustaan innoissaan kuin ilmapallo. Rauhoitu ja lopeta juominen. Muuten et muista lomasta mitään ja kelarahat loppuu.
        Aikoinaan ekat Pattayanlomani oli perhelomia. Sitten seuraavat oli baari ja rellestyslomia. Nyt viimeiset vähintään 12 lomaa on olleet aktiivilomia joissa aktiviteetit on korvanneet baarit miltei kokonaan. Kuukauden lomasta vietän vain noin viikon Pattayalla.


      • Asiamies2010
        44x kirjoitti:

        Tapsa on lentolipustaan innoissaan kuin ilmapallo. Rauhoitu ja lopeta juominen. Muuten et muista lomasta mitään ja kelarahat loppuu.
        Aikoinaan ekat Pattayanlomani oli perhelomia. Sitten seuraavat oli baari ja rellestyslomia. Nyt viimeiset vähintään 12 lomaa on olleet aktiivilomia joissa aktiviteetit on korvanneet baarit miltei kokonaan. Kuukauden lomasta vietän vain noin viikon Pattayalla.

        Aijasit gogo-baaritytön tyttöystävänäsi ja kerroit haaveistasi aviomiehen vaimon kanssa, ynnä muuta paskaa.


      • 44x kirjoitti:

        Tapsa on lentolipustaan innoissaan kuin ilmapallo. Rauhoitu ja lopeta juominen. Muuten et muista lomasta mitään ja kelarahat loppuu.
        Aikoinaan ekat Pattayanlomani oli perhelomia. Sitten seuraavat oli baari ja rellestyslomia. Nyt viimeiset vähintään 12 lomaa on olleet aktiivilomia joissa aktiviteetit on korvanneet baarit miltei kokonaan. Kuukauden lomasta vietän vain noin viikon Pattayalla.

        Sillälailla, nyt alkaa pikku hiljaa totuus tulemaan... Aikamme tässä haastellaan,
        niin mummin kanssa oli suunnitelmia muuttaa eläkkeellä Thaimaahan....


      • Sensei--
        Pattayalainenmyös kirjoitti:

        Sillälailla, nyt alkaa pikku hiljaa totuus tulemaan... Aikamme tässä haastellaan,
        niin mummin kanssa oli suunnitelmia muuttaa eläkkeellä Thaimaahan....

        Juu alkaa jutut miedontumaan pojulla, aktiviteetit korvanneet baarit.

        Viimeksi aijattiin perskuvia lattialla kameran kanssa maaten, viskipullo kuitteja ja pulloa.

        Todellakin mitä mahtanee tulla seuraavaksi ????


      • Sensei-- kirjoitti:

        Juu alkaa jutut miedontumaan pojulla, aktiviteetit korvanneet baarit.

        Viimeksi aijattiin perskuvia lattialla kameran kanssa maaten, viskipullo kuitteja ja pulloa.

        Todellakin mitä mahtanee tulla seuraavaksi ????

        Sä vastaat ja perustelet kuitenkin toisilla asioilla samaa asiaa.
        Mutta sinä et vastaa yksinkertaiseen kysymykseen, koska sinä tiedä
        siitä mitään ja näin et voi myöskään siihen vastata.

        Bamboo Bar on nyt on ehkä Pattayan kuuluisin Baari ja näkyvällä paikalla.
        Kakkoskadulla oli Havaiji ravintola ja sen julkisivu, kuitenkin niin erikoinen,
        että se jäi jokaisen mieleen... Aloha oli sen nimi.

        Mutta miksi valehtelet ? ?


      • Sensei--
        Pattayalainenmyös kirjoitti:

        Sä vastaat ja perustelet kuitenkin toisilla asioilla samaa asiaa.
        Mutta sinä et vastaa yksinkertaiseen kysymykseen, koska sinä tiedä
        siitä mitään ja näin et voi myöskään siihen vastata.

        Bamboo Bar on nyt on ehkä Pattayan kuuluisin Baari ja näkyvällä paikalla.
        Kakkoskadulla oli Havaiji ravintola ja sen julkisivu, kuitenkin niin erikoinen,
        että se jäi jokaisen mieleen... Aloha oli sen nimi.

        Mutta miksi valehtelet ? ?

        Minulla ei ole vastauksia sinulle Pattaya-tietovisaasi koska minun kotikaupunkini on Chiang Mai, eikä nuo sinun kysymyksesi liity millään tavalla niihin asioihin joita tiedän Pattayasta.

        Kyllä minulla joku Havili aiheinen valokuva tosin on mutta muistaakseni se on rannalta.


      • Sensei--
        Sensei-- kirjoitti:

        Minulla ei ole vastauksia sinulle Pattaya-tietovisaasi koska minun kotikaupunkini on Chiang Mai, eikä nuo sinun kysymyksesi liity millään tavalla niihin asioihin joita tiedän Pattayasta.

        Kyllä minulla joku Havili aiheinen valokuva tosin on mutta muistaakseni se on rannalta.

        Huom! Kirjoitusvirhe Laiffi !


    • 44x

      En löytänyt "hukentelevaa" sanakirjasta. Kurkkaa sana idiootti, niin vot lisätä sen CV- luetteloosi.

      • HelppoNakki

        Tahallinen kirjoitusvirhe aina paljastaa kansankynttilän 2010 olevan asialla.


      • lerpanseikkailut
        HelppoNakki kirjoitti:

        Tahallinen kirjoitusvirhe aina paljastaa kansankynttilän 2010 olevan asialla.

        Tahallinen tietenkin.)
        Alter egosi numerolerppa kertoi kirjoitusvirheidensä johtuvan ennakoivasta englanninkielisestä tekstinsyötöstä, jossa on kuitenkin ä ja ö- pilkut.
        Olet oikea Einstein-Schubert, älysäveltäjä ja selittäjä. Nyt on sitten hullujenhuoneeseenne kirjautunut juoppo kelamies Tapsa... Eih... Pitäkää mukavia nettimatkojanne ihan rauhassa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe