Suomen kokenein Pattayan matkailija joka päätynyt asumaan Pattayalla on määritellyt uuden matkailu-, tai oikeastaan Thaimaassa asumisen määritelmän.
Hän on kartoittanut paljon elämäntyylejä runsaslukuisten ystäviensä avustuksella ja päätynyt elämäntyyliin antaen sille määritelmän huikenteleva.
No minä kun kiinnostuin selvittämään antaakseni itseni ymmärtää mitä tarkoittaa huikenteleva, katsahdin sanakirjaa, jossa:
Huikenteleva on irstas, moraaliton, immoraalinen, kevytmielinen, elosteleva, paheellinen, hurjasteleva, kevytkenkäinen, häilyväinen, hömppä.
Pukkas tämä poika pohtimaan, että mitä tämä Neiti 2010 tarkoitti osoittaessaan minun elävän huikentelevaa elämää, kun taas minun mielestäni nuo sopivat kuin nappi ottaan baarityttöjen poikakavereille ja nimenomaan Neiti kaikelle ammattitaitoisen nenun päähän.
Hukentelevaa matkailua.
13
208
Vastaukset
- Tiedustelu
Laiffi !!!!!!!!!! Mikä päivä tänään on ???????
Siellä ei näytä kukaan asuvan Tällä palstalla >?
Haloo.... Ken siellä on ja kenellä on kokemusta ja mistä tiedät millaisia suomalaisia
siellä on ?- 44x
Tapsa on lentolipustaan innoissaan kuin ilmapallo. Rauhoitu ja lopeta juominen. Muuten et muista lomasta mitään ja kelarahat loppuu.
Aikoinaan ekat Pattayanlomani oli perhelomia. Sitten seuraavat oli baari ja rellestyslomia. Nyt viimeiset vähintään 12 lomaa on olleet aktiivilomia joissa aktiviteetit on korvanneet baarit miltei kokonaan. Kuukauden lomasta vietän vain noin viikon Pattayalla. - Asiamies2010
44x kirjoitti:
Tapsa on lentolipustaan innoissaan kuin ilmapallo. Rauhoitu ja lopeta juominen. Muuten et muista lomasta mitään ja kelarahat loppuu.
Aikoinaan ekat Pattayanlomani oli perhelomia. Sitten seuraavat oli baari ja rellestyslomia. Nyt viimeiset vähintään 12 lomaa on olleet aktiivilomia joissa aktiviteetit on korvanneet baarit miltei kokonaan. Kuukauden lomasta vietän vain noin viikon Pattayalla.Aijasit gogo-baaritytön tyttöystävänäsi ja kerroit haaveistasi aviomiehen vaimon kanssa, ynnä muuta paskaa.
44x kirjoitti:
Aikoinaan ekat Pattayanlomani oli perhelomia. Sitten seuraavat oli baari ja rellestyslomia. Nyt viimeiset vähintään 12 lomaa on olleet aktiivilomia joissa aktiviteetit on korvanneet baarit miltei kokonaan. Kuukauden lomasta vietän vain noin viikon Pattayalla.Sillälailla, nyt alkaa pikku hiljaa totuus tulemaan... Aikamme tässä haastellaan,
niin mummin kanssa oli suunnitelmia muuttaa eläkkeellä Thaimaahan....- Sensei--
Pattayalainenmyös kirjoitti:
Sillälailla, nyt alkaa pikku hiljaa totuus tulemaan... Aikamme tässä haastellaan,
niin mummin kanssa oli suunnitelmia muuttaa eläkkeellä Thaimaahan....Juu alkaa jutut miedontumaan pojulla, aktiviteetit korvanneet baarit.
Viimeksi aijattiin perskuvia lattialla kameran kanssa maaten, viskipullo kuitteja ja pulloa.
Todellakin mitä mahtanee tulla seuraavaksi ???? Sensei-- kirjoitti:
Juu alkaa jutut miedontumaan pojulla, aktiviteetit korvanneet baarit.
Viimeksi aijattiin perskuvia lattialla kameran kanssa maaten, viskipullo kuitteja ja pulloa.
Todellakin mitä mahtanee tulla seuraavaksi ????Sä vastaat ja perustelet kuitenkin toisilla asioilla samaa asiaa.
Mutta sinä et vastaa yksinkertaiseen kysymykseen, koska sinä tiedä
siitä mitään ja näin et voi myöskään siihen vastata.
Bamboo Bar on nyt on ehkä Pattayan kuuluisin Baari ja näkyvällä paikalla.
Kakkoskadulla oli Havaiji ravintola ja sen julkisivu, kuitenkin niin erikoinen,
että se jäi jokaisen mieleen... Aloha oli sen nimi.
Mutta miksi valehtelet ? ?- Sensei--
Pattayalainenmyös kirjoitti:
Sä vastaat ja perustelet kuitenkin toisilla asioilla samaa asiaa.
Mutta sinä et vastaa yksinkertaiseen kysymykseen, koska sinä tiedä
siitä mitään ja näin et voi myöskään siihen vastata.
Bamboo Bar on nyt on ehkä Pattayan kuuluisin Baari ja näkyvällä paikalla.
Kakkoskadulla oli Havaiji ravintola ja sen julkisivu, kuitenkin niin erikoinen,
että se jäi jokaisen mieleen... Aloha oli sen nimi.
Mutta miksi valehtelet ? ?Minulla ei ole vastauksia sinulle Pattaya-tietovisaasi koska minun kotikaupunkini on Chiang Mai, eikä nuo sinun kysymyksesi liity millään tavalla niihin asioihin joita tiedän Pattayasta.
Kyllä minulla joku Havili aiheinen valokuva tosin on mutta muistaakseni se on rannalta. - Sensei--
Sensei-- kirjoitti:
Minulla ei ole vastauksia sinulle Pattaya-tietovisaasi koska minun kotikaupunkini on Chiang Mai, eikä nuo sinun kysymyksesi liity millään tavalla niihin asioihin joita tiedän Pattayasta.
Kyllä minulla joku Havili aiheinen valokuva tosin on mutta muistaakseni se on rannalta.Huom! Kirjoitusvirhe Laiffi !
- 44x
En löytänyt "hukentelevaa" sanakirjasta. Kurkkaa sana idiootti, niin vot lisätä sen CV- luetteloosi.
- HelppoNakki
Tahallinen kirjoitusvirhe aina paljastaa kansankynttilän 2010 olevan asialla.
- lerpanseikkailut
HelppoNakki kirjoitti:
Tahallinen kirjoitusvirhe aina paljastaa kansankynttilän 2010 olevan asialla.
Tahallinen tietenkin.)
Alter egosi numerolerppa kertoi kirjoitusvirheidensä johtuvan ennakoivasta englanninkielisestä tekstinsyötöstä, jossa on kuitenkin ä ja ö- pilkut.
Olet oikea Einstein-Schubert, älysäveltäjä ja selittäjä. Nyt on sitten hullujenhuoneeseenne kirjautunut juoppo kelamies Tapsa... Eih... Pitäkää mukavia nettimatkojanne ihan rauhassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412538Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761853Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821328- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171208TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913