Toivon hartaasti että menet vaikka lapiohommiin. Älä tunkea naamaasi joka paikkaan.
Vastaukset 9
- lapiohommahopiolamma
toivon kanssa että menee lapiohommiin eikä tunge naamansa joka paikkaan.
- persenaamanaamaperse
edelleen mun perse on samin naamalla lainas
- tajutonta
Tuossa Seiskan jutussa luki että ravintolassa naisia jonoksi asti oli ollut. Mix ihmeessä? En tajuuuuuu?? Kuminaamainen lihapulla , monta mieltä tästä tietenkin voi olla......?
- Honkis
Todella surkee tyyppi ja joka saatanan ohjelmassa. Muuttais Siperiaan ja pysyis siellä.
- Teerenpesä
Samat saatanan ilmeet joka ohjelmassa. Kanava vaihtuu heti kun tää tyyppi näkyy ruudussa.
- Jjhhggff
Helevetin ällöttävä mun mielestä.
- Haikki.kannunen
En voi kanssa sietää koko tyyppiä.
- Stundpappi
Menis vaikka mihin kun vaan pysyy pois TV:Stä.
- Suomi.saadberi
No eikös tää tyyppi oo taas jossain uudessa ”komediasarjassa”. Voihan paska sanon minä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116885
- 83880
- 62825
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49599En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534