Toivon hartaasti että menet vaikka lapiohommiin. Älä tunkea naamaasi joka paikkaan.
Vastaukset 9
- lapiohommahopiolamma
toivon kanssa että menee lapiohommiin eikä tunge naamansa joka paikkaan.
- persenaamanaamaperse
edelleen mun perse on samin naamalla lainas
- tajutonta
Tuossa Seiskan jutussa luki että ravintolassa naisia jonoksi asti oli ollut. Mix ihmeessä? En tajuuuuuu?? Kuminaamainen lihapulla , monta mieltä tästä tietenkin voi olla......?
- Honkis
Todella surkee tyyppi ja joka saatanan ohjelmassa. Muuttais Siperiaan ja pysyis siellä.
- Teerenpesä
Samat saatanan ilmeet joka ohjelmassa. Kanava vaihtuu heti kun tää tyyppi näkyy ruudussa.
- Jjhhggff
Helevetin ällöttävä mun mielestä.
- Haikki.kannunen
En voi kanssa sietää koko tyyppiä.
- Stundpappi
Menis vaikka mihin kun vaan pysyy pois TV:Stä.
- Suomi.saadberi
No eikös tää tyyppi oo taas jossain uudessa ”komediasarjassa”. Voihan paska sanon minä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921365- 47911
- 95885
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku85799Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57727- 64592
- 42591
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 34567
- 48547