muisto brittimiehestä 30 vuoden takaa

girlfriend

Olin Englannissa kesätöissä 30 vuotta sitten. Tapasin pubissa kivan brittimiehen, jonka kanssa sit-ten kävin useita kertoja treffeillä. Vaihdoin kesken kesän työpaikkaa, ja mies auttoi minua siten, että asuin jopa pari viikkoa hänen luonaan. Mies vei minut jopa tapaamaan äitiään. Sen kyllä vais-tosin tapaamisesta, että hän suhtautui minuun jotenkin varauksellisesti. Ilmeisesti, koska olin ul-komaalainen ja vain kesätöissä maassa. Pidin miehestä kovasti, mutta en koskaan sanonut hänelle, että rakastan häntä tai vastaavaa. Eikä hänkään sanonut minulle. Kun en enää tarvinnut hänen apu-aan, ja muutin toiseen osoitteeseen hänen luotaan (olosuhteiden pakosta), hän ilmoitti minulle, ettei enää halua jatkaa kanssani. Olin silloin 20-vuotias ja plakkarissa oli vasta ensimmäinen opis-keluvuosi yliopistossa. Muistiini ovat jääneet hänen sanansa: ” I am a realist. Although, we got on all right you have to go to school. You are attractive and maybe you would not give me a thought meanwhile.” Mies otti sitten kerran myöhemmin yhteyttä, kun asuin jo muualla tuon kesän aikana. Kävin hänen kotonaan, mutta koska olin ylpeä, en enää suostunut menemään hänen kanssaan sän-kyyn. Sen jälkeen emme enää tavanneet. Miehellä oli ollut hollantilainen tyttöystävä, ja ilmeisesti hän ei halunnut olla jossain etäsuhteessa toistamiseen. Ymmärrän kyllä tämän hyvin. Jos jotkut bänät harmittavat, nämä, sillä me oikeasti tulimme toimeen keskenämme. Aivan mukava muisto tästä jäi, vaikka lomaromanssin puolelle tämä menikin. Sitten joitain vuosia myöhemmin, kerran olin jo kirjoittamassa hänelle, mutta laitoin sitten kirjeen roskiin, koska asuin Suomessa, opinnot kesken jne., enkä tiennyt hänen tilannettaan. Nyt muuten, etsimisen jälkeen löysin hänet sosiaali-sesta mediasta. Hän asuu aika lailla samoilla kulmilla, ja hänellä näyttäisi olevan ihan menestyvä yritys. Jopa kuvan löysin. Samannäköinen, mutta toki harmaantunut. Ehkä oikeasti jopa rakastin häntä. Nyt haikailen hänen peräänsä, kun olen keski-ikäinen ja turhautunut avioliitossani (suoma-laisen kanssa). Sama mies ollut minulla jo yli 20 vuotta. Mutta tämä brittimies, oli kyllä kaikin puolin kiva, oli muuten ihan hyvä sängyssäkin. Ja me näytimmekin hyvältä yhdessä. Hän oli mi-nua melkein 10 vuotta vanhempi. Jos jonkun kundikaverin haluaisin takaisin, hänet. Hänen kans-saan kaikki jäi vähän kuin kesken. Tämä oli siis muisto 30 vuoden takaa. Kiitos siitä, että sain ja-kaa tämän teidän kanssanne. Kenellekään ei voi tästä kertoa paitsi teille, tuntemattomat ystävänäni palstalla…. Tämä ei nyt varsinaisesti ollut lomaromanssikaan, kun olin töissä tuon kesän, mutta vaikea sanoa, mille palstalle tämä kuuluisi.

4

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potato666

      Ei muuta kun laita FB kaveripyyntöä. Voi olla ettei muista sinua eikä hyväksy, mutta et siinä mitään menetäkkään jos laitat vaikka viestiä ja kysyt kuulumisia.

    • Alkuperäinen

      Niin, olisipa se aika uskalias liike... Täytyy harkita. Voisihan se vain osaa, jos sellainen on, herättää kysymyksiä, että kukas hän nyt on...

    • Alkuperäinen

      Siis vain osaa, jos sellainen on...

    • Alkuperäinen

      Ei oikein toimi tämä kännykän kautta viestin lähettäminen... Siis sanan piti olla "vaimossa"...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1787
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      76
      1637
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      765
    6. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      759
    7. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    8. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      747
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe