Tympäsee kun edessäni on lappu johon pitää vastata kyllä tai ei. Kyse on siitä että taloyhtiöstä tuli planketti että osa osakkaista haluaa kieltää parvekkeilla tupakoinnin. Eduskunnassakin saa äänestää tyyliin jaa,ei,tyhjiä,poissa. Kaikissa vaaleissakin voi vapaasti päättää äänestääkö,jättääkö tyhjän lapun vai jääkö sohvalle makaamaan.Nyt kysytään että puollanko vai kiellänkö ehdotusta että parvekkeilla ei saa polttaa.Äänestys on julkinen,tottakai. En haluaisi olla puolesta enkä vastaan. Sitä mahdollisuutta tuossa kyselyssä ei ole. Onhan kuitenkin niin että tässä äänestetään vieraiden ihmisten omaisuudesta. Kun vuokraa tai myy asuntoaan niin se rajaa heti pois tupakoivat tai tupakoimattomat.Jos kielto tulee voimaan niin se on lopullinen. Vaikka nämä tupakointikieltoa haluavat joskus kuolevat niin taloyhtiössä ei saa polttaa koskaan enää parvekkeilla. En itse asu nyt siellä. Asunto on vuokralla.Vuokralainen kannattaa tupakointikieltoa.En haluaisi vihoja päälleni keneltäkään. Itse poltan ja ehkä joskus muutan siihen kämppään tai sitten en. Mutta vanha sanonta pitää paikkansa:Kun kumartaa toiseen suuntaan niin eittämättä tulee pyllistäneeksi peppunsa toiseen suuntaan.
Parvekkeille haetaan tupakointikieltoa,mitä teen?
Lappooniatar
3
213
Vastaukset
- SvanteSlussen
Pyllistystäs odotellen...
- Kamel-mies
Aika surkea vedätys
- 1risti2
Vastaa, että saa polttaa, niin asukkaasi voi itse valita polttaako vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262488- 201889
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51839- 1851766
- 291588
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248