Parvekkeille haetaan tupakointikieltoa,mitä teen?

Lappooniatar

Tympäsee kun edessäni on lappu johon pitää vastata kyllä tai ei. Kyse on siitä että taloyhtiöstä tuli planketti että osa osakkaista haluaa kieltää parvekkeilla tupakoinnin. Eduskunnassakin saa äänestää tyyliin jaa,ei,tyhjiä,poissa. Kaikissa vaaleissakin voi vapaasti päättää äänestääkö,jättääkö tyhjän lapun vai jääkö sohvalle makaamaan.Nyt kysytään että puollanko vai kiellänkö ehdotusta että parvekkeilla ei saa polttaa.Äänestys on julkinen,tottakai. En haluaisi olla puolesta enkä vastaan. Sitä mahdollisuutta tuossa kyselyssä ei ole. Onhan kuitenkin niin että tässä äänestetään vieraiden ihmisten omaisuudesta. Kun vuokraa tai myy asuntoaan niin se rajaa heti pois tupakoivat tai tupakoimattomat.Jos kielto tulee voimaan niin se on lopullinen. Vaikka nämä tupakointikieltoa haluavat joskus kuolevat niin taloyhtiössä ei saa polttaa koskaan enää parvekkeilla. En itse asu nyt siellä. Asunto on vuokralla.Vuokralainen kannattaa tupakointikieltoa.En haluaisi vihoja päälleni keneltäkään. Itse poltan ja ehkä joskus muutan siihen kämppään tai sitten en. Mutta vanha sanonta pitää paikkansa:Kun kumartaa toiseen suuntaan niin eittämättä tulee pyllistäneeksi peppunsa toiseen suuntaan.

3

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SvanteSlussen

Pyllistystäs odotellen...

• Kamel-mies

Aika surkea vedätys

• 1risti2

Vastaa, että saa polttaa, niin asukkaasi voi itse valita polttaako vai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      321
      7635
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1856
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1392
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1261
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      57
      1186
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe