Tympäsee kun edessäni on lappu johon pitää vastata kyllä tai ei. Kyse on siitä että taloyhtiöstä tuli planketti että osa osakkaista haluaa kieltää parvekkeilla tupakoinnin. Eduskunnassakin saa äänestää tyyliin jaa,ei,tyhjiä,poissa. Kaikissa vaaleissakin voi vapaasti päättää äänestääkö,jättääkö tyhjän lapun vai jääkö sohvalle makaamaan.Nyt kysytään että puollanko vai kiellänkö ehdotusta että parvekkeilla ei saa polttaa.Äänestys on julkinen,tottakai. En haluaisi olla puolesta enkä vastaan. Sitä mahdollisuutta tuossa kyselyssä ei ole. Onhan kuitenkin niin että tässä äänestetään vieraiden ihmisten omaisuudesta. Kun vuokraa tai myy asuntoaan niin se rajaa heti pois tupakoivat tai tupakoimattomat.Jos kielto tulee voimaan niin se on lopullinen. Vaikka nämä tupakointikieltoa haluavat joskus kuolevat niin taloyhtiössä ei saa polttaa koskaan enää parvekkeilla. En itse asu nyt siellä. Asunto on vuokralla.Vuokralainen kannattaa tupakointikieltoa.En haluaisi vihoja päälleni keneltäkään. Itse poltan ja ehkä joskus muutan siihen kämppään tai sitten en. Mutta vanha sanonta pitää paikkansa:Kun kumartaa toiseen suuntaan niin eittämättä tulee pyllistäneeksi peppunsa toiseen suuntaan.
Parvekkeille haetaan tupakointikieltoa,mitä teen?
Lappooniatar
3
220
Vastaukset
- SvanteSlussen
Pyllistystäs odotellen...
- Kamel-mies
Aika surkea vedätys
- 1risti2
Vastaa, että saa polttaa, niin asukkaasi voi itse valita polttaako vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422712Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423392428- 352124
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471816- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251569- 441440
- 1001419
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391365- 361156