Aloitin uudelleen valokuvaharrastuksen ja koska olen Olympuksen kanssa parhaiten sinut, sillä aloitan kurssini. Tuo vanha e410 riittäköön kurssin ajaksi. Mutta ongelma on siinä, että hätäpäissäni ostin Sigman 80-200:n jonka piti olla Olympukselle, liekö vanhemmalle... no melkein sopii runkoon, mutta aina jää toisesta puolesta irti. Millainen sovitinosa pitää olla: OM 4/3 tai T..ne ovat hebreaa. osaako joku ystävällinen sielu neuvoa :) jos osaa, kiitän ja kumarran
Olympus E410 linssin sovitin
3
248
Vastaukset
- fdshghdg
Eipä taida Kannattaa hankkia sovitetta tuohon linssiin. Eipä taida edes löytyä.
Parempi aloittaa sillä linssillä, joka kamerassa nyt on. Luultavasti 14-42 mm. Se riittää kaikkeen"normaaliin" kuvaukseen. Muut linssit sitten myöhemmin tarpeen mukaan. - Kysyjäitte
No kun sillä mennään. Pohjalta aloitan. Tilasin 5 eurolla om 4/3 sovittimen. Sigms 30 euroo. Kalliimmat olen myynyt pois kun tykkään että pohjalta pitää aloittaa. Onko siis tuo oikea sovitin eikä T-sovitin? Tätä siis kysyn. Kohteliaasti köyhänä kysyy hän.
- kfjsdihighh
Sinun kamerassasi on 4/3 bajonetti, mutta mikä tuossa objektiivissa on?
Luultavasti Olympus OM-bajotetti.
Siis kameranpuoleinen bajonetti pitää olla 4/3 ja objektiivin puoleinen pää OM.
Mutta jos Sigmassa onkin jenkakiinnitys on se Wanha Pentax-objektiivi ja silloin sovite on T.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029