"Hämähäkkini" kostuu mies...

Tiedätkösitä

Kun ajattelen sinua...<3 ;)

36

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm... 🤔
      ....sinulla on ilmaisutapa jotenkin suortunut😆

      • Mitässitä

        Enää mutkittelemaan. Tosiasia se on...;)


      • Tiedän, ne suortuvatkin, niin suoria sinulla, eivät mutkalla😘 Vaan lieköhän pehko, nykyisin? Ehkäpä sen takia hämähäkkiin viittaat? Semmonen "karvainen musta leski"? 🤔


      • Tietääkseni

        Et ole kurkistanut housuihini.. Vaikka sitä salaa toivonkin.. <3


      • Ai sori sitten, taitanen olla erehtynyt Ap'een henkilöllisyydestä😆


      • Noooo

        Erehdyksiä sattuu.. Mitähän lie tuolla tuolla puskan alla.. ;)


      • Noooo kirjoitti:

        Erehdyksiä sattuu.. Mitähän lie tuolla tuolla puskan alla.. ;)

        Puskan alla on tieteski lattia ku ei tää mikään teräsmies oo joka leijailee jossain atmofääreissä🤓


      • Nytmeni
        Iso_D kirjoitti:

        Puskan alla on tieteski lattia ku ei tää mikään teräsmies oo joka leijailee jossain atmofääreissä🤓

        Mutkaiseksi. ;D Tarkoitin takana.. ?😜


      • Mehän täällä lapissa ollaan niin vaatimattomia, voisi kait luonnehtia niin että takana on varmaankin yhden lappilaisen kunnan unelma, toivoakseni🤭


      • Muttariittänee
        Iso_D kirjoitti:

        Mehän täällä lapissa ollaan niin vaatimattomia, voisi kait luonnehtia niin että takana on varmaankin yhden lappilaisen kunnan unelma, toivoakseni🤭

        Yhden naisen unelma..?🤔


      • Muttariittänee kirjoitti:

        Yhden naisen unelma..?🤔

        No ny tää ei oikein ymmärrä? Meinnaakko nää että tää on joku pohjoiskalotin kiertävä sonni? Siis täähän on aina vain ja ainoastaan yhden naisen unelma/riesa😆

        Kalenteri kylläkin on täysin tyhjä🙃


      • Yhdennaisen
        Iso_D kirjoitti:

        No ny tää ei oikein ymmärrä? Meinnaakko nää että tää on joku pohjoiskalotin kiertävä sonni? Siis täähän on aina vain ja ainoastaan yhden naisen unelma/riesa😆

        Kalenteri kylläkin on täysin tyhjä🙃

        Unelma sonni.. Hmmm.. Mutta ei riesa.. 😉
        Taidanpa käydä nukkumaan, jos joku sonni vaikka mylvis unessa. ;D
        Öitä sulle!


      • Yhdennaisen kirjoitti:

        Unelma sonni.. Hmmm.. Mutta ei riesa.. 😉
        Taidanpa käydä nukkumaan, jos joku sonni vaikka mylvis unessa. ;D
        Öitä sulle!

        Öitä🙂


    • tuosehämähäkki

      Tänne ja sassiin sieltä!

      • Ettetvain

        Säikähdä.. ;)


      • tuosehämähäkki
        Ettetvain kirjoitti:

        Säikähdä.. ;)

        En säikähdä!


      • Seonkyllä
        tuosehämähäkki kirjoitti:

        En säikähdä!

        Nyt aika villillä päällä.😜


      • tuosehämähäkki
        Seonkyllä kirjoitti:

        Nyt aika villillä päällä.😜

        Todella villillä!


      • Loppuviikkoa
        tuosehämähäkki kirjoitti:

        Todella villillä!

        Kohden tuppaa villiintyä enemmän ;D Vai onkohan se aina villi..?🤔 ;)


      • tuosehämähäkki
        Loppuviikkoa kirjoitti:

        Kohden tuppaa villiintyä enemmän ;D Vai onkohan se aina villi..?🤔 ;)

        Aina villi!


      • Lienetoikeassa
        tuosehämähäkki kirjoitti:

        Aina villi!

        Varsinkin jos se näkee tietyn miehen näköpiirissä, niin se heittäytyy täysin hulvattomaksi. ;) ;D


      • tuosehämähäkki
        Lienetoikeassa kirjoitti:

        Varsinkin jos se näkee tietyn miehen näköpiirissä, niin se heittäytyy täysin hulvattomaksi. ;) ;D

        Jos se pyllistää!


      • Sevarmaan
        tuosehämähäkki kirjoitti:

        Jos se pyllistää!

        Pitää käärmeestäsi. 😜 ;D


      • tuosehämähäkki
        Sevarmaan kirjoitti:

        Pitää käärmeestäsi. 😜 ;D

        Kukapa ei pitäisi.


    • vesisade

      Hämä,hämähäkki,

      • Kiipeslangalle

        Tuli sade rankka ja hämähäkin vei. ;D


    • Ensinkylhalataan
    • Hämähäkkivipeltämässä

      talossahan kuulemma tuo hyvää onnea!

      • onnentäyttymys

        Kilttihämis talossa, on miehelle


    • olosuhteet

      Terraariossas ei ole kyl kaikki kunnossa. Suosittelen vaihtamaan.

    • vaikeaarvoitus

      Onko tämä nyt sitten ryppyreikä vai mikä lie kyseessä?

    • FinLaysSon

      Onks kumma. Sun tatuointiskin ku on yht ruma ku se "hämähäkkis". Näyttää aivan suonikohjulta. Ja seki kopioitu aikuisten lelukaupan alennuslaarin lemppaustuotteesta.
      Voisit seuraavaks tatuoida eduskuntatalon portaat. Otsaas. Vaikka se leima leijuu Sun pääs päällä, kävitpä sitte missä tahansa. ;)

    • SimoSalKari

      Simo kastelee sutki lopullisesti. ;)

    • soutelija

      Onneks ei kirkkovene : D)).

      • BättreBåtare

        Ooksä se värisokee?
        Täälpäin ku Järvelläki on nykyään liikennevalot. ;)


      • arvasitdamm
        BättreBåtare kirjoitti:

        Ooksä se värisokee?
        Täälpäin ku Järvelläki on nykyään liikennevalot. ;)

        Olen : D)).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe