Miksi sanotaan Ladaa joka tekee ohituksen?
Ihmeeksi
Lada ohittaa
2
477
Vastaukset
- terry.rytina
Olinpa tuossa päivänä muutamana menossa kohti kaupunkia samarallani ;)
Nopeusmittari näyttää just eikä sinnepäin koska alla on 14" rattaat.. Mersu220D kihnuttaa kohtuulllisesti savuttaen oikeanpuoleista kaistaa... ohitan mesen ja sen kummemmin asiaa ajattelematta jatkan matkaa..
Eipä aikaakaan kun mersu on rinnalla ja kaikkien tuntema suomalaisten käyttämä ja tieliikenteessä käyttämä tervehdys ("I') ilahduttaa matkantekoani;) ratissa jo aivan aikamies ei mikään finninaama kossi... Putken täydeltä mustaa usvaa työntäen mese kiihdyttää??? ja poistuu ..
Nauroin itseni lähes tärviölle =0
Että tämmöstä ...tämä tarina on tosi- bag_gie
siinäpä eroa ladan ja mersun välillä.
Ladan omistajat elää pitempään koskapa heillä on huumorintajua ;)
siperianladat taitaa oikein vetää puoleensa näitä ohittelijoita. Vaikka ajas ihan riittävää nopeutta niin kyllä nuihen "parempien" autojen kuskien on päästävä ohi vaikka väkisen ja otsasuonet pullistuen =)
Hyvää matkaa heille vaan, saapahan aina hyvät naurut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760