Nyt purkavat linja-autoasemaa ja uuden linja-autoaseman rakentaminen ei ole vielä valmis.
Eikö purkaminen olisi ollut järkevämpää tehdä sitten kun uusi linja-autoasema olisi ollut valmiina?
Kajaanilaista järjettömyyttä
3
268
Vastaukset
- Matkahuollonnainen
Voisivat myös vaihtaa sen isotissisen hapankaali naama akan vähän pirteämpään ihmiseen sillä tollainen persoona ei kuulu matkahuolto toimipisteen pitäjäksi.!
- SopimusPäättyy
Liekö elinkaarikortteliin liittyvät asiat syynä?
https://www.eura2014.fi/rrtiepa/projekti.php?projektikoodi=A73799 - asdfd
Siitä linja-autoaseman ympäristöstä, itse asema mukaan lukien, pitäisi vetää pillarilla matalaksi. Samoin ne kusisenhomeiset talot siitä vienankadun ja junaradan viereltä ja rakentaa uusia kerrostaloja. Juna-aseman kohdalle uusia asemarakennus juniin ja busseihin meneville.
Keskustasta kirkoin voisi siirtää vaikka jonnekin Talvivaaran naapuriin. Mitähän semmonenkin paikka tekee keskustassa? Sikäli kun ketään ei edes mikään jeessustelu kiinnosta ja islam on nouseva trendi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594693
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2123220- 1143061
- 482894
- 232548
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2471997- 1081872
- 361865