Jos tekee keskustelun ilman käyttäjää, onko mahdollista poistaa se keskustelu?
Jos tekee keskustelun ilman käyttäjää.
9
976
Vastaukset
Moi Joni80__ keskustelun poistaminen ei ole mahdollista, sillä ketjuun saattaa tulla nopeastikin kommentteja. Poistaminen poistaisi myös nämä kommentit. Suomi24 Keskustelujen yksi tärkeä arvo on, että keskusteluja on pitkältä ajalta tallessa, ja näin mahdollisimman moni voi löytää apua vertaiskokemuksista.
Voisiko niitä keskusteluita kuitenkin "lukita" niin, että esim. kaikki yli 3 vuotta vanhat tai sitä vanhemmat avaukset olisivat edelleen luettavissa, mutta niihin ei voitaisi enää lisätä uusia kommentteja? Sillä tavoin poistuisi se satunnainen palstariesa, että joku keksii nostaa jonkun vanhan keskustelun ylös.
- Iilkeyttäänmyös
Kattiakans kirjoitti:
Voisiko niitä keskusteluita kuitenkin "lukita" niin, että esim. kaikki yli 3 vuotta vanhat tai sitä vanhemmat avaukset olisivat edelleen luettavissa, mutta niihin ei voitaisi enää lisätä uusia kommentteja? Sillä tavoin poistuisi se satunnainen palstariesa, että joku keksii nostaa jonkun vanhan keskustelun ylös.
Tuo on niin totta! Todella inhottaa nuo vanhojen juttujen nostot! Niitä nostetaan siksikin, että yritetään saada joku tuore aloitus alas.
Kattiakans kirjoitti:
Voisiko niitä keskusteluita kuitenkin "lukita" niin, että esim. kaikki yli 3 vuotta vanhat tai sitä vanhemmat avaukset olisivat edelleen luettavissa, mutta niihin ei voitaisi enää lisätä uusia kommentteja? Sillä tavoin poistuisi se satunnainen palstariesa, että joku keksii nostaa jonkun vanhan keskustelun ylös.
Hyvä huomio! Et ole ainoa, joka tämän on nostanut esiin. Ilman muuta tutkimme mahdollisuutta tähänkin. Toki on tiettyjä vanhoja aloituksia, jotka voivat olla ajankohtaisia edelleen, esimerkkinä nyt uudelleen noussut Pokémon-buumi.
Suomi24-kehitystiimi kirjoitti:
Hyvä huomio! Et ole ainoa, joka tämän on nostanut esiin. Ilman muuta tutkimme mahdollisuutta tähänkin. Toki on tiettyjä vanhoja aloituksia, jotka voivat olla ajankohtaisia edelleen, esimerkkinä nyt uudelleen noussut Pokémon-buumi.
Jos sitten lukittaisiin ne, joihin ei ole vastattu yli kolmeen (3) vuoteen?
Jos nyt tulee vaikka mainitsemasi "uudelleenoussut Pokemon -buumi" tms., niin miksi ei voisi silloin tehdä uutta avausta ja laitaa siihen linkki sellaiseen avaukseen, missä siitä jutellaan lisää (voisi sitten lukea sieltä vanhemmasta avauksesta, mutta ei enää kommentoida sinne vanhaan)? Niinhän sen luulisi toimivan muissakin asiossa? Olettehan te itsekin käyttäneet sitä samaa keinoa!
- jalaa1x
Tuo ikivanhojen ketjujen potkiminen kärkeen pitäisi estää. Yli 2 vuotta vanhat ketjut ainoastaan vain lukutilaan. Vastaaminen ei pitäisi olla enää mahdollista.
- 11235813
Mikä raja tuo kaksi vuotta on? Jos joku haluaa häiriköidä palstoja nostelemalla vanhoja aloituksia, se onnistuu kyllä nuoremmillakin kirjoituksilla. Aika hiljainen palsta on, jos on vaan muutama aloitus kahden vuoden ajalta.
Toisaalta taas, kyllähän samoista aiheista tehdään muutenkin uusia aloituksia, joten miksi niitä ei voisi tehdä jo vähän vanhoiksi käyneistä aiheista uudelleen. - meennukkumaan
11235813 kirjoitti:
Mikä raja tuo kaksi vuotta on? Jos joku haluaa häiriköidä palstoja nostelemalla vanhoja aloituksia, se onnistuu kyllä nuoremmillakin kirjoituksilla. Aika hiljainen palsta on, jos on vaan muutama aloitus kahden vuoden ajalta.
Toisaalta taas, kyllähän samoista aiheista tehdään muutenkin uusia aloituksia, joten miksi niitä ei voisi tehdä jo vähän vanhoiksi käyneistä aiheista uudelleen.Kannatan tätä. Vanhassa jutussa voi olla tietoa, joka voi olla aiheellista nostaa esiin parin kolmenkin vuoden päästä.
Vanhaa ei pidä hylätä siksi, että se on vanhaa, eikä uutta pidä ottaa varauksetta käyttöön siksi, että se on uutta ja ennen näkemätöntä. Ei myöskään pitäisi unohtaa, että "kaikki suuret totuudet ovat tulleet maailmaan kerettiläisyyden kautta", mutta oma lukunsa on tämä "litteä maa" kiistat salaliittoteoria palstalla. Kun valhetta tarpeaksi hoetaan, sitä aletaan pahimmassa tapauksessa pitämään totuutena. Ikärajaa näille palstoille ei ole.
Lisäksi ihmetyttää missä ovat asiantuntijat? Maanpuolustuspalstalla en ole nähnyt ketään virallista upseeria jeesaamassa epäselvyyksissä, enkä yritysten edustajia kertomassa oman alansa faktoja. Ei jukoliste alkaa ideat olla vähissä. Tänne tarttis paljon ehdotuksia s24:n parantamiseksi. Yksi jota kaipaan, on se vanha sinertävä suomi24. Toki nämä väritkään eivät ole huonot.
Voisitteko jo vihdoin korjata järjestelmänne niin, että niihin "arvokkaisiin" keskusteluketjuihin pääsisi myös käsiksi? Nythän kunkin palstan historiaa pääsee lukemaan vain 31 sivua eli 31 x 20 = 620 ketjua taaksepäin. Sivun alareunassa olevan laskurin mukaan niitä ketjuja olisi luettavana tuhansin kappalein mutta niihin ei siis pääse käsiksi.
Olette lupailleet korjausta tilanteeseen jo pitkään mutta mitään ei tapahdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612