Terve, mä olen Pekka
Ajattelin aloittaa kirjeenvaihdon netissä. Mutta ei oikein vastaajia tahtonut löytyä niin päätin kirjoitella ihan kaikille.
Kirjoittelen yhden ysiluokkalaisen tytön kanssa toisillemme. Saan vastuksia kirjeisiini sähköpostilla. Jutellaan kaikesta, minä arkisista tekemisistäni ja hän viiltelystä ja muusta. Pikkuhiljaa tuntuu että olen ainoa "kaveri" hänelle. Tuntuu oudolta kirjoitella ikä erolla 15/55.
Asumme eri kaupungeissa, turvaväli.
Miten on pitäisikö lopettaa vai jatkaa?
Eri ikäisten kirjoittelu
Kirjeitä
4
207
Vastaukset
Aeka makkee kirjutus!
- Kirjeitä
Eikös olekkin? Minä olen Pekka.
- varosyytteitä
Lopettaa jos mietit turvavälejä. Voi olla että sua huijataankin.
- Kirjeitä
Kohta se on 16/56. Sitten tilanne on erilainen. Juna kulkee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude18014819Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t11810415Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1069269Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k349008Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy648657Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk496867Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1796455Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri305493Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1485312Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole413375