Onkohan se sit aika poistaa

entahtoisimutt

toi sun numero ku ei susta kerran mitään kuulu? :(

50

1272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmostaseon

Mitä jos kuuluukin heti kun oot poistanut numeron..
      Se on just niin. Silloin kun vähiten odottaa , tapahtuu jotain odottamatonta.

• Käviskinniin

Olishan se mukava ylläri ;)

• soitan.jos.osuu
        Käviskinniin kirjoitti:

Olishan se mukava ylläri ;)

mitkä ovat numerosarjan 3 viimeistä numeroa?

• sittensäikähtäisin

En voi katsoa kun tuo puhelin tekee joskus sellasen tempun että jos vaan katsoo jotain numeroa niin se alkaa itsestään soittaa siihen, enkä muista ulkoa ;)

• anna_sen_soida
        sittensäikähtäisin kirjoitti:

En voi katsoa kun tuo puhelin tekee joskus sellasen tempun että jos vaan katsoo jotain numeroa niin se alkaa itsestään soittaa siihen, enkä muista ulkoa ;)

yritä edes...

• omavikavoiolla

Tee vaan mitä lystäät, eihän kukaan viitsi sun kanssa tätäkään kautta seurustella, kun et itse osaa pitää yhteyttä puhelimitse elävässä elämässä.

• Abc12

Naiselle? Mikä ikä

• Kyllänaiselle

sellaselle päälle kolmekymppiselle.

• Puiden

Siinähän poistat.

• Ghjjkllk

Eiköhän tämä ole loppuunkäsitelty

• Näin-kävi_

Kyllä. Olen jo rakastunut toiseen

• pakkovaanhyväksyä

Sinusta sitten ilmeisesti näin :(

• Höpsistähöö
        Näin-kävi_ kirjoitti:

et kertoisi sitä tänne jos näin olisi ;)

• hyväettäolet
        Näin-kävi_ kirjoitti:

Sillä niin minäkin olen. Olisi ikävää jos kärvistelisit rakkaudentunteissa jotain sellaista kohtaan joka rakastaa aivan täysin toista....

• Osittainkäsitelty
        Höpsistähöö kirjoitti:

et kertoisi sitä tänne jos näin olisi ;)

Siinä olet oikeassa, pidän numeron hyvässä tallessa. Toiveissa on, että sinä soittaisit minulle jokupäivä😘.

• Osittainkäsitelty

Lupaan, että en soita enään lauantaina😉
        Sinulla on avoin kahvikutsu voimassa☕

• Läpinäkyvää
        Näin-kävi_ kirjoitti:

Anteeksi nyt vaan mutta kuka muka uskoo, että olet rakastunut toiseen mutta käyt vain kyttäämässä jostain käsittämättömästä syystä silti kuitenkin ikävä-palstalla josko siltä toiselta olisi sinulle täällä ikävöiviä viestejä? Olet joko sairaista sairain tai sitten yrität valehdella täällä kirjoittaville ja itsellesi erittäin huonolla menestyksellä. Kaikki näkee tuon läpi.

• 25.2MauriKuittaa

Ai siel levähdysalueella? ;)

• Tekisinsamallatöitä

No ei. En aio bussilla ajella.

• Jaa. Kukahan tässä on poistamassa kännykästään, ja kenen numeron?
      No, minun numeroni on ainakin julkinen, ja suht helposti löydettävissä,
      jos joku tuntemani henkilö sen kadottaa.

• Minäenole

Ootko ap?

• Osujauppos

Jotain rajaa viestin lähettelyyn miimii.

• Minäenole kirjoitti:

Ootko ap?

En ole ap.

• Osujauppos

Et olekkaan enkä minäkään mutta joka viestiin kyllä tiiviisti vastailet.

• Knainen

Miksi musta tää numeron poistelu kuulostaa teiniltä?

Itse olin 20v kun kyrpiinnyin mun avokille kun sovittiin et lähetään kauppaan yhdessä ja et se on vastassa bussipysäkillä mua. Tyyppiä ei näy eikä kuulu ja mä seison vesisateessa aivan kylmissään.
      Kiehui jo odotellessa mutta sitten pimahti täysin kun se tuli ja sen selitys oli

” mulla oli pleikkarilla peli pahasti kesken.”

Kiehu aivan täysin ja sormus lensi puskaan ja mä annoin palaa et

” siis mitä? SÄ annat mun kastua ja jäätyä tänne vesisateeseen jonkun pelin takia etkä voi vittu edes soittaa et tuu kotiin välissä kun kestää. Mitä vittua?! Tuli selväks ainakin ettet paljoo mua ajattele yhtään missään asiassa. Kiitti vitusti..”

Sitten marssin vittuun sieltä ja ex huus perään että että ” ylireagoit ja tuu nyt takas. ”

Mä poistelin vittuuntuneena kävellessä sen numeron ja kiroilin kunnes hokasin että ei saatana!

Mähän asun sen taukin kanssa ja numeron poistelu ei paljoa auta!

Ei se auta muutenkaan sillä puhelimen muistit pitää pyyhkiä ja viesti ja puheluhistoriat ja siitäkin huolimatta numerotiedustelusta kyllä saa numban aina takaisin!

• novoi

olipas mielenkiintoinen tarina. :D Pleikkaako se sun kultas pelaa? Toinen skrivaa tänne ja toinen lastenpelejä. Olette hieno pariskunta. :-)

• Laskin

Ei ainakaan minulle. Kun pleikkarin tuli niin olin jo rapiasti yli parikymmentä. Taitaapi olla-80. Luvun tyttöjä....

• Muistamuajoskus

Mulle on ihan se ja sama poistanko. Muistan hänen numeron vaikka unissanikin...

• Oisitpakaivattuni

Älä poista. Laita sinä mieluummin viestiä hänelle ja kysy vaikka kuulumisia :)

• Oisitpakaivattuni

Älä poista. Laita mieluummin hänelle viestiä ja kysy vaikka kuulumisia :)

• Kunpavainuskaltaisi

mutta hänhän on saattanut haluta musta kokaan eroon, niin en viitti tunkeilla.

• Oisitpakaivattuni

Olisi ehkä kertonut sen suoraan, jos haluaisi susta eroon? Eikä kuulumisten kysely ole tunkeilua! :)

• olisvarmaansanonut

Niin mä vähän kans luulen mutta silti hieman pelottaa että entä jos oliski näin..

• Ihastuksenpuhnronhukannu

Höh. Sittenhän se ehkä selviäis... Kurjaa, jos se toinenkin osapuoli siellä vaan odottelee, että laittaisit viestiä ja on ihan samojen tunteiden kourissa ku säki!

• KuinkaHankalaa
        Ihastuksenpuhnronhukannu kirjoitti:

Höh. Sittenhän se ehkä selviäis... Kurjaa, jos se toinenkin osapuoli siellä vaan odottelee, että laittaisit viestiä ja on ihan samojen tunteiden kourissa ku säki!

Luulen että molemmat odottelee.
        Yksi ei pistä viestiä ja toinen vain odottelee. Eikä sen takia pistä mitään.
        Fifty fifty ja sillee.
        Sitten se yksi vikisee palstalla.

• Elämäonvaikeaa

No johan on hankalaa! kyllä mä sinuna nyt vaan rohkaistuisin ja pistäisin viestiä. Eihän siinä mitään menetä :)

• Vanhajaruma

Poista poista, mä keskityn kaltaisiini 👵❤️🧓

• Taiesinahkaan

Tatskaa kannikkaas se.

• Eeeddd

Laita pari viimeistä numeroa

• kunetotayhteyttä

Jospa ottaisit itse yhteyttä, vai pelkäätkö näin perjantai-iltana, että häiritset hänen seuraelämäänsä, kun viettääkin kotona iltaa itsekseen. Voihan se olla, että toinen osapuoli pähkäilee samaa sun osaltasi.

• aamiaisnainen

Tää on aika lähelle oma ajatukseni. Ehkä hän ottaa yhteyttä kun kiireiltään ehtii. Tai sitten ei, whatever. En poista numeroita, mutta estänyt olen kyllä täysin toivottomat tapaukset.

• oli-jo-aikakin

Hieno päätös! Itse olen poistanut numerosi jo aikaa sitten, kuten olet varmaan huomannut whatsappista. Enkä todellakaan halua sulta enää yhtään viestiä, koskaan. Kiitos.

• luulenpanäin

Ei ehkä ollut sulle!!

• wwwwwww

Mitä pahaa hän teki sulle kun täällä vielä kiukuttelet hänelle?

• auttaakopäätöstäsi

Itse ainakin poistan sellaisen ihmisen numeron, josta en halua kuulla mitään, enkä olla yhteyksissä.

• vaikuttasiltä

aijaa,niin no voihan se olla että sulla mun numero vielä onki :)

• hyvääyötä

tarja saa nyt jäädä tänne yksin loppuyöksi kirjoitteleen. Ei jaksa enää tältä illalta kun aamusta pitäisi olla taas hehkeänä ja täydessä terässä. :)

• Sammaleenvihreäkateus

Joskus numeroita ja viestejä joutuu poistamaan virusturvan takia. Onneksi tärkeitä numeroita löytyy muualtakin.

• Näin_se_on

Parempi poistaa jos et edes testaria uskalla laittaa ja kysyä mitä kuuluu.

• pata_kattilalle

Ja sinäkös uskallat. Et uskalla. Siksi olet täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      257
      2344
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      89
      1562
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      28
      1333
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      60
      1275
    5. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      54
      1268
    6. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      76
      1213
    7. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      179
      1192
    8. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      73
      1119
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      53
      1109
    10. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      40
      1082
    Aihe