Ne tunteet pitäisi kertoa ja näyttää ihan oikeassa elämässä sille ihastukselle. Palsta kirjoitukset ei varmasti vakuuta ketään. Varsinkaan, kun ei täällä juuri tunnisteita näy.
Kerro tunteesi hänelle
19
788
Vastaukset
- Kaunottarelle
Enpä voi varattuna varatulle mitään kertoa. Ihailen vain etäältä.
- Komistukselle_
Miksi me ollaan sitten varattuja?
Onko ihailu riittävää?
Minkälaisen elämän haluamme?
Kenen kanssa?
Mikä on tärkeää elämässä?
Tällaisia asioita on hyvä pohtia. - Voihanolla
En mikään enää. Aikanaan jänistin.
- pohtinut_olen
Komistukselle_ kirjoitti:
Miksi me ollaan sitten varattuja?
Onko ihailu riittävää?
Minkälaisen elämän haluamme?
Kenen kanssa?
Mikä on tärkeää elämässä?
Tällaisia asioita on hyvä pohtia.Hyvät kyssärit...vaikea vastata.
- lglgllgl
En voi kertoa kun ei häntä näy missään. Toisekseen jos tosiaan pitää paikkansa että on mennyt naimisiin en voi muuta kuin hyväksyä kohtaloni ja olla yksin.
- entinenHeilasi
Naimisissa olen.
- glgglgl
Hän ei ollut koskaan heilani.
- OmanTienTaablaaja
Kertoisin jos voisin, tuntuu siltä, et meidän tapauksessa pitää ensin saavuttaa toisen jonkinlainen luottamus, ettei tilanteessa syntyisi yllättäviä käänteitä ja väärin ymmärryksiä? Tällaisia tuntemuksia ainakin itsellä.
- pahavirhe
No entäs jos on jo kertonut IRL ja sen seurauksena joutunut palstalle ikävöimään. Ei olisi kannattanut kertoa..
- Xxxxc
Totta joka sana.
Kunhan löydän sen naisen, ei niitä tunteita pysty ihan kenelle tahansa näyttämään. - Näinkinvoiolla
Tottakai kertoisin.
On vain muumimamman mentävä aukko🤣 - Snikkers
Olen kyllä vihjannut ja sanonut että voi aina jutella mulle jos siltä tuntuu. Sanoisin varmaan enemmänkin mutta kun on tietääkseni varattu, niin en mene hämmentämään soppaa sen enempää... 😬
- Ellihalloo
Molemmat vaarallisia Elli ja minä
- IsohkoJorma
tissit
Sinua komeampaa, söpömpää ja symppiksemmän oloista
miestä on vaikeaa, lähes mahdotonta, löytää?
Olet itse viehättävyys Zorro vm. 77,
ja kaikki huomaavat sen,
ja jokainen nainen ihastuu Sinuun!
https://www.youtube.com/watch?v=nRWHrSUUZNE&list=RDYHQ4bJ2XRFY&index=10- Tunteetkannattaakertoa
Hyvin sanottu! Face to face kannattaa tunteet kertoa.
Ja nähdä toisen punainen naama ja kuulla hämmästynyt änkytys. Lopuksi kierisi lattialla nauraen että olipa taas ihan hyvä hönötys.
- Trolli_kuriin
Lämmin kiitos vinkeistä:
-Tuija Kaarina S. (Helsingin Töölö),
- Kati Sinikka P. (Salo)
-Ismo Kalevi P. (Salo) ja
- Tuula Hannele S. (Helsingin keskusta)! - SiltiHaaveileN
Ei se nyt aina ole ihan niin yksinkertaista. Emme varsinaisesti edes tunne, ja muutenkin tässä tilanteessa ja asetelmassa tunteiden tunnustus oli aivan hullun uhka- ja tyhmänrohkeaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2051403Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.831273- 191069
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50968Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146904Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä73904Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka39896Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35862- 48810
- 49737