Ken pääsee lähemmäksi.
skinny bob listaa ihmisistä
6
141
Vastaukset
- Kenpääseelähelle
Kuka on Skinny Bob? Ja kuka on Ken?
- villakäärme
Jos oletetaan että Solakan-Bobin polla ei ole täynnä pelkkää ilmaa, niin niskansa täytyisi olla terästä kannatellakseen tuollaisen kuulan maan vetovoiman piirissä, etenkin kuuppaa kallisteltaessa. Tokihan edistyksellisellä avaruus-alienilla pää voi olla vaikkapa heliumtäytteinen ja kroppa siksi pieni että se kulkee helposti mukana sinne minne pää päättää purjehtia, mistäs sitä tietäisimme.
villakäärme kirjoitti:
Jos oletetaan että Solakan-Bobin polla ei ole täynnä pelkkää ilmaa, niin niskansa täytyisi olla terästä kannatellakseen tuollaisen kuulan maan vetovoiman piirissä, etenkin kuuppaa kallisteltaessa. Tokihan edistyksellisellä avaruus-alienilla pää voi olla vaikkapa heliumtäytteinen ja kroppa siksi pieni että se kulkee helposti mukana sinne minne pää päättää purjehtia, mistäs sitä tietäisimme.
Yksi suuri ongelma videossa on sen alareunassa juokseva aikaindeksi jota ei sen ajan tekniikalla kuvatuissa filmeissä ollut.
BFO kirjoitti:
Yksi suuri ongelma videossa on sen alareunassa juokseva aikaindeksi jota ei sen ajan tekniikalla kuvatuissa filmeissä ollut.
No tuon sitten jotkut foliokuupat kuittaavat sillä, että video on kuvattu nykyaikaisella kameralla kankaalta johon se on filmiprojektorilla heijastettu. Herää vain kysymys, että miksi siinä ei kuulu mitään taustaääniä ja projektorin äänikään ei ole oikeanlainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482