Volkswagen-konsernin laatu järkyttää koko maailmaa

UskomatottomanLaaduton

Volkswagen-konsernin autojen laatu on romahtanut todella alas. Kaikki maailman lehdet kirjoittavat jatkuvasti valtavista laatuongelmista.

Konsernin valmistamissa autoissa eivät kestä jakoketjut, turvatyynyt, polttoainepumput, pyöränlaakerit, turbojen voitelu takkuilee, ovissa on liian lyhyet johtosarjat, dsg-laatikot jumittuvat, poikkeavan paljon öljyä kuluttavat moottorit aiheuttavat lähes 10.000 euron korjauskulut.

Nyt lisäksi on tullut esiin valtavat ruosteongelmat. Korikaan ei kestä. Ei moottorit, ei vaihteistot eikä kori.

Jos haluat lukea noista enemmän niin syötä kyseistä asiaa koskeva teksti Googleen. Jos haluat lukea ruosteesta syötä: "ruoste kukkii asiakas maksaa"

On uskomatonta, että kokonaisen konsernin, jonka valmistamat autot käyttävät samoja osia valmistamien autojen laatu on painunut aivan pohjamutiin.

75

274

    Vastaukset

    • Mutta arvaas mikä kestää, no volkkarin korjaaminen kestää, se kestää jopa kuukausia, sen aikana voi nauttia sijaisautosta joka on yleensä kaikkein halvin kulimalli, vaikka autosi olisi huippuvarusteltu, sitä on vw arki.

      Joo ja ei koskaan tule kerralla kuntoon, aina kokeillaan teippi, letku tai nippuside korjauksia moneen kertaan, asiakkaan piikkiin mitataan öljynkulutukset siis myös bensat tutkimusten ajalta maksaa syytön asiakas

    • Minultakin hajonnut alta uudehko ja suht kallis VW, jonka ostin itse uutena.
      Petyin enkä luultavasti osta enää koskaan uutta volkkaria. Toimiessaan auto oli toki enimmäkseen odotuksien mukainen. Eniten tapauksessa uitutti se, että valmistaja oli selvästi tietoinen ongelmasta jo vuosia. Mutta ei välittänyt. Sellainen on ainakin minulle anteeksiantamatonta.

      • Sama mulla, mutta Toyotalla. Ruoste söi pohjaa ja VVT-i söi öljyä simona, mutta ei mitään vastaantuloa tai korjausehdotusta, kiertoon laiton pian ja otin Octavia, nyt menee hyvin.


    • Ja jo vuosi pari sitten lehdistö kertoi kuinka VW on taittanut ongelmat ja maine nousussa hurjaa tahtia. No ehkä se on syynä Holistin mustamaalaus kamppiksille joita puskee kiihtyvään tahtiin, nolo poika se on.

    • Ei kannata laittaa liian pitkiäkään johtosarjoja. Ei se yhtä autoa kohden tee paljoa, mut miljoonassa autossa menee turhan rahaa ylimääräiseen sähköjohtoon jota kertyy kilometritolkulla! Ja kaikki pois osakkeenomistajan osingoista. Mietipä sítä.
      Itselläni volsumurheet loppui, kun jätin paskan kauppaan. Vaihdoin japanilaiseen. Kokeilepa tuota.

      • Valitettavasti japanilainen ruostuu ja on kaikkein surkein kaikessa mitä autoilija oikeasti haluaa.
        No Holisti, ei sulla ole edes rahaa auton vaihtoon ja joudut kitkuttamaan sillä mädällä Corollalla niin kauan kun se vaan suostuu kulkemaan ja menee katsastuksesta läpi.


      • Mistä se japsi ruistuu, kun olen kontannut auton läpi monta kertaa ja ei vain ruostetta löydy, ei edes niitä sinkki kuplia, ai niin, eihän tätä ole sinkittykään, luojalle kiitos.


      • kopioi linkki selaimeen, Suomi24 ei tue ääkköslinkkejä!!! Sivu kyllä löytyy!


    • VW:llä on vanhemmissa autoissa ongelmana ohjaustehostimen öljyvuotoja tai öljyn tulvimista. Yleisin ongelma VW:llä on tuulilasin pyyhkijöiden vivuston jumiutuminen.

      • vw autoissa on aina uudet öljyt


    • Aloituksen aiheeseen sen verran, että ei se koko maailmaa järkytä. Minuun se ei ole vaikuttanut mitenkään. Aika vannoutunut vihaaja saa olla, jos tuollainen järkyttää.
      Miksi ottaa peltilootasta paineita, ei voi ymmärtää.

      • Vastuuntunto kyseisen auton ostaneesta lähimmäisestä kyllä aina järkyttää tervettä ihmistä.


      • Kylläsejärkyttää kirjoitti:

        Vastuuntunto kyseisen auton ostaneesta lähimmäisestä kyllä aina järkyttää tervettä ihmistä.

        tunne vastuusi veskodan omistajasta
        voi peitellä ja hävetä ongelmaansa


    • Ei järkytä vieläkään tämä volkkarin toiminta. Läheisiä tai ystäviä ei ole. joten heidän varaansa ei voi mitään laskea. Miksi järkyttyä, jos ei ole koko autoa?
      Kuka ja miten hermoherkät tästä järkyttyy?
      Uskomatonta!!

      • Tuo on varmasti totta. Ei trollilla voi olla ystäviä. Eikä trolli järkyty koska skitsofrenia vie lopunkin järjen.


    • Uskomatonta. Lehden mukaan autoissa ei ole ainuttakaan kestävää osaa.

    • Kaikkein pahinta olivat pistäneet VAG paskaventtiinin (ERG pakokaasunkierrätys) Mondeoon 280t ja veto katos jäi jumiin auki nokes moottorin totaalisesti.

    • En ole rakastunut minkään merkkiseen peltilaatikkoon jossa on ratti ja neljä pyörää.
      Enkä aio rakastua,
      Joku kuitenkin fanaattisesti kirjoittelee 50 kohtaisia vastustuskirjoituksia ja taas toisaalta 50- kohtaisia kehumiskirjoituksia tietyistä automerkeistä.
      Tulee mieleen 30- 40-luvulla vaikuttanut merkkihenkilö, jonka nimikirjaimet on AH.
      Fanaatikko on aina fanaatikko, eikä pääse siitä eroon.
      No, maailma kuitenkin niistä lopulta pääsee,

    • Sosiaalisessa mediassa voi nopeasti nousta julkinen kohu. Kohu voi lähteä liikkeelle esimerkiksi huonosti käsitellystä palautteesta tai siitä, että yrityksen työntekijä on toiminut asiattomasti. Sosiaalisessa mediassa viestintävirheen sattuessa on parasta pahoitella tapahtunutta ja sen jälkeen pyrkiä korjaamaan tilanne parhaalla mahdollisella tavalla. Anteeksipyynnön olisi suotavaa olla vilpitön. Asiakaspalvelussa on helppo tehdä virheitä, jos poistaa saamiaan negatiivisia kommentteja esimerkiksi blogin keskustelupalstalta. Muita ihmisiä syyttämällä ja leimaamalla asiakaspalvelija saa itsensä näyttämään nololta ja mahdollisesti aiheuttaa vain kommenteilla lisää kohua. Oman aggression sisällä pitäminen on suotavaa, jotta pystyy vastaamaan oikealla tavalla mahdollisiin negatiivisiin viesteihin.

      Negatiivisen kohun noustessa on tärkeää ottaa mahdollisimman pian kantaa asiaan samalla foorumilla, mistä kohu on lähtenyt liikkeelle. Viestintä ja puolustautuminen vain esimerkiksi omalla Facebook-seinällä ei riitä. Kohutilanteessa korostuu entisestään luontevan kielen käyttö, joka erityisesti soveltuu sosiaaliseen mediaan. Asian pois sysäämisellä ei hallita kohua vaan kaivetaan syvempää kuoppaa yritykselle.

      Reklamaatiotilanteissa hoitamalla reklamaation saman tien nopeasti alta pois ehkäisee mahdollisen kohun syntyä sosiaalisessa mediassa. Tyytymätön asiakas aiheuttaa mahdollisesti paljon suurempia tappioita yritykselle, jos reklamaatioon ei reagoida nopeasti ja hyvin. Kaikki kanssakäyminen yrityksen ja asiakkaan välillä sosiaalisessa mediassa dokumentoituu, jolloin yritys ei voi vältellä vastuuta tilanteessa. Julkisessa keskustelussa on asiakkaan helppo kerätä kannatusta viestilleen, jolla on reklamoimassa yrityksen suuntaan. Asiakas saa myös helposti muiden sympatian puolelleen. Oleellista olisikin reklamaatiota käsitellessä yksilöidä tilanne.

    • Miksi noita tänne työnnätte?Me kolme ollaan jo luettu nuo moneen kertaan.
      MTV- kolme uutiset olisi sopiva paikka noille.
      Ilmainen neuvo, ei maksa taaskaan mitään.
      Joskin teille se voi maksaa,
      Rohkeasti vain uutisiin.
      Innolla ootamme vaikka loppukevennykseen, että vw trollit on sanonut vw.laadun järkyttävän koko maailmaa.
      Siinä se olisi sanottu. Kaiken maailman edessä
      Ei paha, Härkää vain sarvista ja telkkariin.
      Täällä teette itsenne lahinnä pelleiksi.

      • 3 miljoonaa lukijaa viikossa on petollisen maahantuojan painajainen, pahin painajainen, kaikki tietää kaikki viat ja takuuaikana ei viat tule kuntoon ja lisäöljyyn menee tuhansia ja ja ja...

        Ei kyllä ihan heti lopu kirjoittelut, ehkä jos joku maksais tarpeeksi niin voisin harkita, tästä ilmaisesta huvista ei kukaan ilmaiseksi luovu, pitäähän elämässä jotain sisältöäkin olla. Jossais fyrkkaa niin vois ostaa jotain kivaa kuten kunnon auton.


      • halvat.huvit kirjoitti:

        3 miljoonaa lukijaa viikossa on petollisen maahantuojan painajainen, pahin painajainen, kaikki tietää kaikki viat ja takuuaikana ei viat tule kuntoon ja lisäöljyyn menee tuhansia ja ja ja...

        Ei kyllä ihan heti lopu kirjoittelut, ehkä jos joku maksais tarpeeksi niin voisin harkita, tästä ilmaisesta huvista ei kukaan ilmaiseksi luovu, pitäähän elämässä jotain sisältöäkin olla. Jossais fyrkkaa niin vois ostaa jotain kivaa kuten kunnon auton.

        Tuskin VW:llä ollaan kovin paljon huolissaan persaukisten kirjoittelusta niin kauan kun ostava osa väestöstä löytää kauppaan. VW:n valmistamia autoja ostetaan vuodesta toiseen enemmän kuin tojon, Fordin ja Volvon autoja yhteensä ja yli kaksi kertaa enemmän kuin Tojoja.
        Kyllä maailmaan mölyä mahtuu, raha kuitenkin ratkaisee.


      • Tohon öljynkulutukseen, on perin huvittavaa, että Volkswagenin öljypolttimiin saa lisätä vain kalleinta huiipuöljyä ettei moottori hajoaisi, silti ne hajoaa. Toisaalta onko öljyn laadulla suurtakin väliä, jos moottorin öljyt vaihtuu 18 kertaa 30tkm huoltovälillä kuten mun ex Polosessa, mutta vain parasta ja kalleinta öljyä premium vaikutteiseen laatuvaikutelman antavaan autoon, vain paras on kyllin hyvää.


      • ylivoimainen.ykkönen kirjoitti:

        Tuskin VW:llä ollaan kovin paljon huolissaan persaukisten kirjoittelusta niin kauan kun ostava osa väestöstä löytää kauppaan. VW:n valmistamia autoja ostetaan vuodesta toiseen enemmän kuin tojon, Fordin ja Volvon autoja yhteensä ja yli kaksi kertaa enemmän kuin Tojoja.
        Kyllä maailmaan mölyä mahtuu, raha kuitenkin ratkaisee.

        No älä sitten itke vaan laita sitä rahaa tulemaan kun sulla sitä tuntuu olevansa enempikin jopa ylimäärästä korjausrahaakin on sulla volkkarin vikoja mikäs on korjatessa kun hillot riittää, meillä köyhillä ei ole varaa on huonoja volkkareita, siksi varoitamme kaikkia köyhiä joita muuten on 99 % kaikista suomalaisista. Eli jäljelle jää vain Keskon johtajat joilla varaa volkkareihin, melkoista lehmänkauppaa kun juuston myynnillä tienatuilla rahoilla pyöritetään autokauppaa omarahoitteisesti. Onnea te 1 %

        Hyi vittu mitä romuja vw nykyään pukkaa


    • Miksi nuo uutiset järkyttäisi koko maailmaa?
      Joidenkin trollien mukaan se järkyttää heidän maailmaansa!
      Pieni on siten heidän maailma!
      Pelkästään volkkari järkyttää heitä!
      Heitä ei järkytä esim. perhetragediat, raiskaukset, sodat, tsunamit, maajäristykset, eläkeläisten huono kohtelu, aktiivimalli ,lasten pahoinpitely tai murhat, timo soinin takinkäännöt yms yms.
      Heitä järkyttää vain tuo vitun volkkari.
      Niinhän ne on sanoneet, että se on ykköskohde. Miksi?¨
      Nää muuthan on heille pelkkää pelleilyä??
      Aivoton peltilaatikko, joka valtaan vihantunteessa yli kaikien noiden edellämainituiden.
      Järkyttävää todeta, että pelkkä auto on edellä kaikkien noiden.
      Uskomatonta!!

      • Ilmeisesti järkyttää myös sinua kun vaivauduit tulemaan tänne tuon aivopierusi kirjoittamaan. Mene vaikka poliitiikka osioon kirjoittelemaan ja jätä meidät rauhaan senkin skodisti.


    • Ettei vain ottanut omaantuntoon?
      Tuollainenhan on juuri välinpitämättömän ihmisen mielestä aivopieru.
      Senhän huomaa jo tuosta, skoda asenteesta.
      Et tiedä minkä auton omistan tai omistanko ollenkaan autoa?
      Yritit veikata jotain (skodaa) ja olla muiden mielestä pätevä?
      Mitkään muutkaan asiat ei ole tärkeitä sinulle , edes murhat, raiskaukset, sodat yms, sinulle vain autot järkyttää maailmaasi. Tässä tapauksessa tuo skoda.
      Miksi olet noin vitun tyhmä idiootti?
      Otin vapauden sinutella ,koska itsekin teit niin.

      • Jos sinua kiinnostaa edellämainitut asiat niin mene niiden asioiden palstoille kirjoittamaan äläkä tule tänne, kukaan ei ole sinua tänne toivonut. On päivänselvää että sinua kiinnostaa muut kun nuo edellä mainitut asiat kun olet tänne ajoneuvot ja liikenne palstalle tullut meuhkaamaan. Sinulla on siis skoda ja se ahdistaa sinua, tulit katsomaan että mitä lempi automerkistäsi on sanottu ja pahoitit mielesi kun siitä puhuttiinkin pahaa eikä sitä oltukaan kehuttu maailman parhaaksi autoksi. Täällä ei puhuta murhista raiskauksista tai muusta niille on oma palsta jonne voit skoda lippis päässä suunnistaa.


    • Anteeksi, nostan käden pystyyn virheen merkiksi, menen muualle täältä meuhkaamasta, skoda on alentanut itsetuntoani ja siksi piti meuhkata.

      • Asia vilpitön, niin ajattelinkin, parempaa uuttavuotta!


    • Ei minua kiinnosta edellä mainitut asiat, Minua vain ihmetyttää , ettei sinua ne kiinnosta yhtään?
      Sinua kiinnostaa vain minun mollaaminen ja järkyttää pahasti mielikuvitusautoni Skoda.
      Katso nyt itseäsi!
      Jos se on elämäsi pääasia, niin olet edelleen tyhmääkin tyhmenpi idiootti, kuten jo lempeämmin äsken sanoin vain yhdellä tyhmä sanalla.
      Nyt jo sävy on muutunyt astetta tummemmaksi, koska idiootit on kovapäistä porukkaa.

    • Ajattelitko vielä tyhmyyksissäsi että, kun kirjoitat molempien nimissä, niin voitat tyhmmyyden maailmanmestaruuden?
      Onneksi olkoon, se on sinun!

    • Anteeksi, kaksoispersoonani sai taas vallan, taidan lähteä tästä nukkumaan, toivottavasti nään kaunista unta itäautostani. Hyvää yötä!

    • Trolli vain uupui ja lähti nukkumaan kaksoispersoonineen. Mutta muista, tyhmyys ei poistu nukkumalla!!
      Kauniita neron unia.
      Ja aamulla heräät yhtä tyhmänä.Ellet vielä vieläkin...
      Ilmoitteletahan sitten itsestäsi.
      Saamme lisää hupia.

    • Tänään 3 suolihuuhtelun ja levolac kuurin jälkeen tulin uskoon, skodillak sai väistyä ja toyota tuli tilalle. Tuntuu olo ihan eri miehelle nyt, ei ole murheita näköpiirissä.

      • Perkele, minä olen vanhalestadiolainen Kainuun mies eikä meillä uskontoa vaihdeta, muuten joutuu epäsuosioon.


    • Kyllähän se ihmispoloinen on kauheassa loukussa jos on erehtynyt ostamaan Volkswagen-konsernin auton. Kymmenen vuotta elämästäni oli yhtä helvettiä. Lipevä automyyjä vaihtui kaksi kertaa pirulliseksi korjaamopäälliköksi.

      • Ei niitä Volkkareita ole mikään pakko ostaa ja jo omistamansakin voi myydä pois jos ei tykkää.
        Jos 10 vuotta itseään kiduttaa niin voi ihan jo katsoa peiliin.


    • Auto, joka tulee ostajalleen todella kalliiksi. Ostin Volkswagenin ja ajoin koko ajan korjaamon sijaisautolla.

      • Sama täällä, paitsi että VW ei tullut ikinä kuntoon.


    • Ei järkytä ainakaan 98 Passat omistajia huoltolkulut 700 e vuosi siihen laskettu kaikki paitsi vakuutukset nekin vaan pakolliset repikää siitä ajo ominaisuudet ei hirveesti muuttuneet jos joku muuta väittää ei osaa ees ajaa jne.. Ei oo mitään muuta vikaa Passatissa kuin että naapurit kateellisia kun ei auto ees ruostu.

      • Kuuluuko tuohon renkaatkin jos kuuluu niin on yksilö olen kateellinen...


    • Niin tämähän on VAG-konsernin tuotteen valinneen arkipäivää. Ei hetkauta enää mikään, edes kilpailijoiden, Toyotien menestys. Kun koko VAG-konserni lyöty maahan, niin syvälle, että japsiherrat olisivat lopettaneet itsensä tuossa asemassa. Japsiherra pyytänyt aikoinaan anteeksi laatuasioissa, mutta vag-konsernilta joutui pomo vankilaan. Kertoo melko hyvin vakavuusasteesta.
      Vag-kuskit ovat aivan maassa, ei lyödä lyötyjä. Ps. ehkä vähän kuitenkin, itse kipponsa valitsivat, vaikka viat olleet piiitkään tiedossa.

      • Kjäh Kjäh, en ole vahingoniloinen en...enpä.


      • "Vag-kuskit ovat aivan maassa, ei lyödä lyötyjä. Ps. ehkä vähän kuitenkin, itse kipponsa valitsivat, vaikka viat olleet piiitkään tiedossa."

        Tämän palstan innokkaimmat Vollkkari-kriitikot tuntuvat kyllä olevan niitä joilla on omien juttujensa perustella ollut vuosia kamala vikoja täynnä oleva VW mutta jostain kumman syystä he eivät ole siitä tajunneet hankkiutua eroon vaan ovat kärsineet suuria tuskia sen kanssa vuosikausia.
        No uskoo ken tahtoo...


      • TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "Vag-kuskit ovat aivan maassa, ei lyödä lyötyjä. Ps. ehkä vähän kuitenkin, itse kipponsa valitsivat, vaikka viat olleet piiitkään tiedossa."

        Tämän palstan innokkaimmat Vollkkari-kriitikot tuntuvat kyllä olevan niitä joilla on omien juttujensa perustella ollut vuosia kamala vikoja täynnä oleva VW mutta jostain kumman syystä he eivät ole siitä tajunneet hankkiutua eroon vaan ovat kärsineet suuria tuskia sen kanssa vuosikausia.
        No uskoo ken tahtoo...

        Volkkaria jossa oli dsg-vaihteisto, ei niin vaan vaihdeta mihinkään muuhun kuin toiseen Volkkariin. Auto jonka arvo romahti parissa vuodessa kolmasosaan uuden hinnasta jakopään ja dsg:n takia.


      • Vw-ei_koskaan_enää kirjoitti:

        Volkkaria jossa oli dsg-vaihteisto, ei niin vaan vaihdeta mihinkään muuhun kuin toiseen Volkkariin. Auto jonka arvo romahti parissa vuodessa kolmasosaan uuden hinnasta jakopään ja dsg:n takia.

        "Auto jonka arvo romahti parissa vuodessa kolmasosaan uuden hinnasta jakopään ja dsg:n takia."

        No saathan toki silläkin rahalla vielä sen ihanan luotettavan kymmenvuotiaan Toyotan jolla voit ajella huolettomia kilometrejä elämäsi loppuun saakka ilman yhtään öljynlisäystä! Turha siis valittaa kun vaihtoehtoja on tarjolla.


    • Tuottaako VW ollenkaan voittoa?

      kriisistä toiseen ja tuotekehittelyssä jäljessä

    • Mutta juntit ostaa kun VW-konsernilla on suurin mainosbudjetti.

      • Uskonlahkon saarnamiesten mainospuhe puree yksinkertaisiin ja vikaisuus ja ruoste unohtuu.


    • Laakkonen joutui luopumaan konsernin autoista niiden huonon laadun aiheutamien kustannusten vuoksi.

      • No oikeasti Laakkosen huoltotoimínta oli niin tehoton ja kulurakenteeltaan raskas että jo tavallisia asiakaskorjauksia vähemmän tuottavat takuukorjaukset veivät tuloksen heti miinukselle. Varmaan osasyynä tehottomuuteen oli Laakkosen edustama harvinaisen suuri merkkien kirjo joka edellytti liian monen merkin korjausten osaamista ja liian laajan varaosavalikoiman ylläpitoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No oikeasti Laakkosen huoltotoimínta oli niin tehoton ja kulurakenteeltaan raskas että jo tavallisia asiakaskorjauksia vähemmän tuottavat takuukorjaukset veivät tuloksen heti miinukselle. Varmaan osasyynä tehottomuuteen oli Laakkosen edustama harvinaisen suuri merkkien kirjo joka edellytti liian monen merkin korjausten osaamista ja liian laajan varaosavalikoiman ylläpitoa.

        Laakkonen on itse kertonut että VW oli virheinvestointi, helppo uskoa kun on itse paskalaadun todennut, VW oli jo uutena paska.
        Itse olin tuolloin tyhmä ja tein VW Airportissa oikein tehdastilauksen. Tuota päätöstä olen katunut, ja varmaa on etten kyseisen valmistajan romuja toistamiseen osta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laakkonen on itse kertonut että VW oli virheinvestointi, helppo uskoa kun on itse paskalaadun todennut, VW oli jo uutena paska.
        Itse olin tuolloin tyhmä ja tein VW Airportissa oikein tehdastilauksen. Tuota päätöstä olen katunut, ja varmaa on etten kyseisen valmistajan romuja toistamiseen osta.

        "Itse olin tuolloin tyhmä ja tein VW Airportissa oikein tehdastilauksen. Tuota päätöstä olen katunut, ja varmaa on etten kyseisen valmistajan romuja toistamiseen osta."

        Kirjoituksellasi olisi edes jotain uskottavuutta jos kertoisit tilaamasi auton mallin, mallivuoden, varusteet yms. sekä seikkaperäisesti sen miksi et ollut tyytyväinen.


    • Höpö höpö.
      Laakkosella on eriytetty Ww ja Audi omiksi yksiköikseen ja niiden asentajat huoltavat vain näitä.
      Autotaloilla on eri nimetkin.
      Tietämättömyys valtaa tämänkin palstan.

    • "Laakkonen joutui luopumaan konsernin autoista niiden huonon laadun aiheutamien kustannusten vuoksi."

      Paljon on palstalla arvailuja ja selittelyä, kommentoijasta riippuen, mutta tämä tuntuisi uskottavimmalta. Ei haluttu ottaa lisää riskiä kun tuo merkin lähihistoria nyt on mikä on eikä haluta samaistua konsernin yrityskulttuuriin. Saattoi olla kannattamaton, liian työllistävä vaikutus "takuukorjauksissa" Eihän kukaan järkevä yrittäjä haluaisi luopua mistään "kruunun jalokivestä" tai "kultamunasta"! Rasitteesta se on paljon helpompaa.

      • Eiköhän Laakkosella yksinkertaisesti vain ollut liian monta eri merkkiedustusta ja kun joku oli valmis Vollkkarista jotain ihan maksamaankin niin myytiin pois. Noiden muiden merkkien kohdalla kilpailukin on vähäisempää. Volkkarissa oli koko ajan iso kilpailija siinä hengittämässä niskaan.


    • Audi möi +4 vuotta eri autoissa tfsi moottoria jossa suunnitteluvika, männänrenkaat.

      Suuri öljynkulutus joska kärsii miljoonat. Eikä audi korjaa omaan laskuun joka kuuluisi.

      Luotto meni

    • Minunkin Octavina mottori piti vaihtaa. Kulutti litran öljyä tankillisella bensaa. Itse jouduin maksamaan 2000 euroa ja maahantuoja maksoi 5000 euroa.

    • Nää ininät volokkarista naurattaa 20 v. volokkarilla ajaneena ihmettelen kuka onnistuu uuden ostaman autonsa saamaan huolto kuntoon mulla kulut n. 700 e v. ja koko ajan ollu volokkari kaikki renkaat huoltokulut mut ei vakuutus laskettu..Ostakee volokkari ette pety.

      • Ostin uuden audin 2016 ja olen kyllä pettynyt aikas pahasti. Onko Volkkari paljonkin parempi kuin Audi?
        Isoin kutuksen kohde oli umpisurkea vaihteisto. Ei enää viivyttelevää ja nykivää arpalaatikkoa.


    • Onneksi pääsin juuro Passatistani eroon aivan kohtuuhinnalla. Ruoste oli hirveä ongelma ja moottorin viat.

    • Suomen Kangasniemellä asuvat Suomen onnettomimmat auton omistajat.

    • turvavyöt tuli äkkiä kuntoon kun TM ei antanut periksi ja koko maailma tiesi

      Kuinkas öljynsyönti-onkos Usassa ea888 koneet autot maksatettu valmistajalla?

      Usassa kun asiakkaan syyllistäminen ei niin vain onnistu

    • Ei ihme, että niitä ei enää Suomessa paljon osteta.

    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ruotsin linja ihmetyttää maailmalla

      "– Tämä on hullu kokeilu 10 miljoonalla ihmisellä. Kertokaa edes, miksi teemme tämän. Minusta tuntuu tällä hetkellä, että meitä johdetaan kuin lammasl
      Maailman menoa
      403
      11892
    2. Suomalaisten eristäytyminen näkyy jo koronatartuntatilastossa

      Hyvä juttu. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/be78bc0b-4a82-4fd2-a82b-15ffa09761da
      Maailman menoa
      204
      8765
    3. Hesburgerin omistaja vaatii valtiota korvaamaan

      kaikki liiketappionsa koronavirustilanteessa eli riihikuivaa rahaa heti. https://www.iltalehti.fi/talous/a/ca6b4409-671c-4de2-b1d0-ad8d511d043c
      Maailman menoa
      466
      4664