Olen 57 iloinen ja reipas mieshenkilö,etsin seuraa talvea viettämään espanjaan.
Asunto valmiina,jonka voi jakaa 3h k,joten oma yksityisyys ja rauha tarvittaessa.
Etsinnässä iloinen, ulospäinsuuntautunut rento henkilö ,joka kaipaa espanjan lämpöä ja vaihtelua suomen talveen.
Espanjan lämpöön
8
450
Vastaukset
- Espanjanaurinko
Voidaanko jatkaa sp:ssä ? kaveanso(at)gmail.com
- persona
Missäpäin Espanjaa asuntosi on? Mies vai nainen kämppis?
- Espanjanaurinko
Käy mies tai nainen,ei väliä. Asunto torreviejan keskustassa.
- BiiPoikuli
Ooksä niinku bii?
- Malaguenasalerosa
Olen täydellistä espanjaa puhuva 55-vuotias leski. Lähtisin Malagaan marraskuussa kanssasi. Tietenkin olen reipas ja pärjään misssä vain. Kielitaito on pakollinen kaikkialla ja kauneuteni ei myöskään häirtse. Ota yhteyttä...ja menoksi tuuttuun paikkaan kaxin. Malaguena salerosa.
- EEH
Olen 60 ok mieshenkilö ja lähdössä talvea pakoon Espanjaan. Olen myös tosissani tulossa, jos saamme sovittua kustannukset vuokrasta yms. Mailini on: ewigopoint (at) gmail.com
- rahat.ensin
Mitään kohdetta ei ole. Maksakaa ihmeessä!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225071
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23593Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759