Perttulantiellä oleva hyväveli ja sisar linnake näyttää murtuvan kovin hitaasti. Harmi että vaalit ovat vielä kaukana.
Linnakeeee
5
301
Vastaukset
- Sukulaiset
Eikö ollutkin joku virka jo kun tuli ihan avoimeen hakuun?
- Ypajalainen
Eiköhän se ollut tuo elinvoima ja tiedotus. Mitähän se ihminen tekee? Ypäjäläinen on tullut ihan niinku ennenkin...
- Karvalakki
Edistystystä edistystä, kun aletaan kunnioittamaan lakia ja samalla tietysti äänestäjiä.
- Demonde
Mitä mitä?? Onko jotain muutakin hyvää tapahtumassa vai kenties jo tapahtunut kuin kunnanjohtajan ja erityisopettajan poispanot?
- merzullapääsee
Kepun valta mureni. Kartanon koulun rehtori lähtee näillä tiedoin vuoden lopussa. Toivoa sopii että ensi vuodesta aletaan palkkaamaan päteviä opettajia. Iso Kiitos vapaan sivistyönlautakunnalle, saitte erityisopettajaksi pätevämmän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450