Kun tilasin aikaa huoltoon hinnaksi mainittiin 168 euroa, ja kun noudin auton niin hinta olikin 173 euroa. Mistä tuli tuo 5 euron korotus, mainitsin että älkää lisätkö pesu eikä muitakaan nesteitä, lisään aina itse jos on tarvetta. Huollon sijainti liippaa lähelle erästä eteläsuomen lentokenttää, en nyt viitsi ihan nimeä laittaa.
Huolto huijasi.
28
585
Vastaukset
- ennalta.arvaamatonta
Jäitkö vitosen velkaa?
- EImikäänedulineooTOYO
12800 eur vesipumpun vaihto piti Avensissk moottori vaihtaa kaks päivää töitä
- Joosepin_velj
Halvalla pääsit!!! Mulla jouduttiin Yarikseen vaihtamaan pyyhkijän sulat (250 300 eur/kpl) ja joku tiiviste takaikkunaan (2,5 mrd eur). Mutta on edullinen auto silti muihin verrattuna.
- rutku
Nuo tojon huollot ovat tyyriimpiä, kun niitä ei koskaan korjailla.
Osia vaihdellaan huolloissa - RMB54
Pienet ovat murheet. Huollon arviohinnasta muutos oli vain vajaa 3% suurempi. 10% on vielä hyväksyttävä.
Hinnasta on voinut jäädä jokin jätehuoltomaksu pois. Toisaalta jos olisit itse kierrättänyt käytetyt öljyt ja suodattimen, olisi hinta ollut tuo 168€.- Yaris2012
Mulla Yariksessa 6vuotta ollut Aina alle netissä ilmoitetun ja valtuutetussa TOYOTA huollossa eikä ole Kalliit .Joka toinen vuosi on vain oljyt ja suodatin .
- huoltosopimus
Oisit pyytäny listan mitä tekivät, siitä ois nähny.
- Yaris2012Ilmanvikoja
Sieltä tulee lista pyytämättä!
- mikähänlieollu
oisko vaihtaneet jakohihnan kun noin kalliiksi tullut...?
- seatVWskodaudisama
VW toleranssi pyörii tuhansissa-kova on sulla tappio
- Odotavaan
Pieniä murheita. Odota kun ensimmäinen vuosi on takanapäin, koneet vaatii hellää huoltoa ja helmat ruostuu...tule sitten ihmettelemään huoltolaskuja.
- Yaris2012
No johan vitsin murjaisit ihanko hevosmiesten tietoimistolta kuulit;) Mulla 6 vuotias Yaris kehän suolasumussa päivittäin "kylvetetty". Kysyin piruuttani katsastusmieheltä :onko ruostetta? Oli huuli pyöreänä ja totesi:Eivät nämä Ruostu!!
- seonnäinjoo
""""""Odota kun ensimmäinen vuosi on takanapäin, koneet vaatii hellää huoltoa ja helmat ruostuu...tule sitten ihmettelemään huoltolaskuja. """"
Tässä on jo 7 , (seitsemäs) vuosi menossa, ja kaikki huollot tehty virallisessa Toyota huollossa. - HauskaksiTarkoitettu
Hauskaksi aloitukseksi tarkoitettu. Otetaan se sellaisena.
Tuo on hyvä: "Kun Toyotia ei tarvitse koskaan korjata niin huollot ovat siksi vähän kalliimpia."- Rautalankamalli
Halvempiahan Toyotan huollot ovat kuin Vw-konserniromuilla ja niitä tehdään järkevin välein. Ei Toyotalla sorruta mihinkään LL-huoltoihin kun ovat oppineet että mikään moottori ei kestä pidemmän päälle 30 tkm öljynvaihtoväliä eikä kukaan asioista ymmärtävä osta käytettyä LL-autoa.
- jakohihnakatkeeVW
VW autoihin jakohihnahuolto maksaa 1000e
sillä huollat toyotaa viis vuotta- Octomurske
Vaihtaako ne niitä pohjoisessa joka vuosi?
- jaFaktaaSekaan
Tutkitusti Toyotan ylläpito on luokassaan kaikkein kalleinta poikseuksetta. Tämän voi lukea jokaisesta vertailusta joissa on tutkittu verrokkeista ylläpitokulut, et silleen se fakta tällä kertaa sanoo.
- onNääNiinNeroja
Toyotasedille on nykyään kulutus se tärkein kriteeri, mutta kuitenkin se rahaa palaa huoltoihin monin kerroin sen säästön yli, että sellaisia neroja nämä Toyotauskikset. Ja helmenä saa ruostuvimman auton joka on epämukava, meluisa ja surkein ajaa, eikä kulje mihinkään.
- 2800euroo
Kaikki laakerit vaihdettu ovat jotain kuttaperkkaa ei kestä sataa tuhatta narisevat ja vinkuvat kuin naapurin akka muutenkin rihveli TOYOSA
- talous.pettää
Kyllä noin karmeasta ryöstöstä täytyisi rehdä jo rikosilmoitus. Hävytöntä rahastusta :D :D
- Vanhavaris
Vaimolla 2008 hankittu Yaris, mittarissa 130000km.
Öljyt vaihdettu kerran vuodessa, jarrunesteet yhden kerran, etujarrukengät vaihdettu, pakoputken takapönttö vaihdettu. Muutama polttimo vaihdatettu huollossa hyvin halvalla (itse vaihtaminen onnistuisi ehkä pienikätiseltä fakiirilta).
Halpaa on ylläpito ollut.
Toyotan suosittelema 15000km huoltoväli ehkä tuottaa jotain lisäarvoa, en vaan oikein tiedä mitä.- AasilainenHuijaus
Ja pohja puoli kamalassa ruosteessa, vai oliko tuo vielä sitä vuosikertaa jos oli edes jonkinlainen suojaus?
- Aktiivimies
Yariksessa edessä jarrukengät ? Jopa vitsit murjaisit !
Takapönttö ruostumatonta terästä ja vaihdettu. Jopa vitsin murjaisit !
Taitaa olla Toyota huoltoneuvoja paikalla kun asiantuntemusta löytyy noin paljon.
- pysykää.erossa
Tojon pito ei ole köyhän hommaa, tulee yllättäen 5 euron ylimääräisiä menoja. Sehän voi olla vippilainan paikka.
- PierenUlkona
Tuuletuslisä, kun olit just pierassut tojoosi ennen huoltoon luovuttamista.
- lukijamieseikärobotti
ratkaisen nyt ongelmanne eli kyseiseen jarikseen on vaihdettu kartanlukija se kustantaa tuon 5 euroo
- Yaris2012
Taidan käyttää aina omaa Yaristanikin tuossa samassa huollossa. Ilmainen sijaisauto (Yaris) jossa erään turkulaisen TV:stä tutun työpaikan mainokset! ei myy Toyotaa vaan valtuutettu Toyota huolto.Mulla Aina alle sen netissä ilmoitetun summan alle ja alkuvuodesta 15% alekin vielä. Huollot eivät tosiaankaan ole kalliita! 138€/ 340€ sisältää vielä renkaanvaihdon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418