Israelin etsikkoaika on alkanut!

Sinne ovat nuoret vl:t vieneet evankeliumin.

Olkaa nyt SRK:ssa hereillä!

18

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro jo kaupunki, kerro osoite ja huomioi se, että tämä aloituksesi aheesta humalassa on jo 14;sta.

• Kerro jo kaupunki, kerro osoite ja huomioi se, että tämä aloituksesi aheesta humalassa on jo 14;sta.

• Rauhaajaraittiutta

Ootko sekundajuutalainen Kesitas ite kännissä?

• Vl-rules

Taidat olla itse kännikala, kun Kessia sekundaksi haukut?

• Rauhaajaraittiutta
        Vl-rules kirjoitti:

Taidat olla itse kännikala, kun Kessia sekundaksi haukut?

Juon vain ehdollisviintä.

• Voimalaitos-mies

Ehtoollisviiniä ei juoda, se nautitaan.

• Elävä usko on viety Israeliin viime vuoden maaliskuussa. Tiedän viejätkin, mutta en kerro niitä tällä palstalla. Elävää uskoa on ainakin Ramallahissa, Nasaretissa ja Jerusalemin ympäristössä.
      He ovat ottaneet uuden nimen, Kristuksen seuraajat.

• Jos he ovat ottaneet nimen, -Kristuksen seuraajat? Heitä on siellä ollut jo vuodesta 1948 lähtien kymmeniä tuhansia, mutta yhtään niistä ei varmuudella kuulu SRK;hon.
        Lestadiolainen seuraa omaa Lahkoaan, ei Kristusta, mutta näennäisesti kylläkin Jumalaa, joka on turhaa, ellei tunne Jeesusta.

• päättyyaikanaan
        Kesitas kirjoitti:

Jos he ovat ottaneet nimen, -Kristuksen seuraajat? Heitä on siellä ollut jo vuodesta 1948 lähtien kymmeniä tuhansia, mutta yhtään niistä ei varmuudella kuulu SRK;hon.
        Lestadiolainen seuraa omaa Lahkoaan, ei Kristusta, mutta näennäisesti kylläkin Jumalaa, joka on turhaa, ellei tunne Jeesusta.

Viikon perinteinen höperön avaus: räks,räks,.....

• Vl-rules
        päättyyaikanaan kirjoitti:

Viikon perinteinen höperön avaus: räks,räks,.....

Viikon perinteiset rakki- koirat ovat heränneet.

• hallelujaa
        Vl-rules kirjoitti:

Viikon perinteiset rakki- koirat ovat heränneet.

Viikon perinteisen höperön torvelo kaverikin heräsi.

• Vanhollinen_minäkin

Eikö nämä Israelissa olevat evankelista tytöt voisi alkaa evankelioda meidän seurakuntaa, lestadiolaisuutta, koska seillä on Jeesus jotenkin "outo lintu".
      Jumalaa on turhaa Israelille opettaa, he ovat tienneet Hänet ennen kun kukaan muu.
      Järkeä päähän.

• Nyt elävä usko on levinnyt Betlehemiin.

• Siellä on ollut elävää uskoa aikapäiviä ennen Suomea, ja vielä enemmän Kerhoon verrattuna.

• Shlomo.Pilsnersohn

Eipä taija sopija hoetokokkookset juutalaisen vartalolle...?

• Joko SRK:sta on menty paikalle?

Me toivotaan sitä.

• Neuvoksi

Ei ne SRK:sta taida paljoa täällä palstalla käydä. Ottakaa, Tähtiryhmä, suoraan yhteyttä johonkin SRK:een kuuluvaan henkilöön ja kertokaa tietämänne tilanne.

• Israelissa on enemmän kristittyjä, uudestsiyntyneitä mitä Suomessa ja sata kertaa enemmän, mitä lestadiolaisissa ja heidän "evankeliointi" on täyttä tsoukkia, Eipä heitä sillä juuri näy, eikä TÄHTI pysty sanomaa paikkaa ja aikaa missä piileskelevät?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4926
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      214
      2649
    3. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1715
    4. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      28
      1634
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1528
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      150
      1143
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1134
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe