jokune kirjotta

Olen nyt jokune kun jonkinlainen rekisteröityminen pitää mielestäni olla.

Ihmettelen tässä sini-sirkun viestiä, jossa hän ehdotti omien mielipiteiden käyttöönottoa kirjoittelussa. En itse ainakaan osaa tiedä enkä hallitse. Muut hoitakoon tonttinsa paremmin. Omiahan nämä ovat kaikki, eller hur? Anteeksi nyt tämä viisasteluni!

Haluan myös vanhana palstalaisena tuntea mielihyvää siitä, että palstalla taas kirjoitetaan kunnon viestejä, asiallisesti ja hyvin mielipitein.

12

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvaanko.oikein

      Järjestitkö arvauskilpailun, kuka olet ? Kuulostaa ruunelta, kun sinisirkun vetää tähän. Ja kun vaatii kunnon viestejä, asiallisia ja hyviä mielipiteitä, niin kuin aina on vaatinut. Näytä nyt itse esimerkkiä !

      • arvaillaan-lisää

        Varppina arvasit minunkin mielestäni. Tuo kellonaikakin jotenkin paljastaa hänet, koska kuka toinen täällä siihenaikaan on edes valveila?

        Onhan täällä myös yksi höyrypää, joka ruunen aina yhdistää tähän Ruotsista kirjoittavaan apina faniin, mutta ei usko, että on väärässä. Kyllä tämä "elämä, alias att ja mitä niitä olikaan on todellakin aivan toinen henkilö.

        Vaan puhuppa hänelle järkeä, ei se onnistu. Hänellä on vain joku pakkomielle mollata Ruunea. Eikö ruune ole kirjoittanut hänelle jotain rakkausrunoa, kun noin ottaa koville.


    • En muista lukeneeni sinisirkun tällaista viestiä, mutta voin silti kommentoida, että yleensä on tarkoitus esittää palstalla omia mielipiteitä. Niin hänkin varmasti tekee. Kenenpä muun mielipiteitä tässä kopioisi?
      Syysterveisiä, pakkanen on tainnut iskeä joka puolelle. Mieli kuitenkin pysyköön lämpimänä!

    • Unta on taitanut nyt nähdä ruune "jokunen" , jossa minäkin olen saanut olla mukana.
      Unta riitti kyllä minullakin tänä aamuna, kun vasta klo 01 olin kotona Sipoon vierailusta! Ilta sinänsä oli siellä lämminhenkinen ja kotoista.
      Kirjautumisessako on hankaluuksia meijän jokusella,... kun niin monenlaisia nimimerkkejä ollaan nyt nähty?

      Kuitataan se kuitenkin näin : "rakkaalla lapsella on monta nimeä" 😊

    • mummo.pulassa

      Kysyn nyt kun en tiedä enkä ala arvailemaan, millainen on se asiallisesti ja hyvin mielipitein kirjoitettu kunnon viesti?

      Enpä taida kelvata tälle palstalle kun olen ihan tavallinen tallukka, ja kaiken lisäksi vielä rekkaamaton.
      Toivottavasti täältä ohjataan tällaiset mitättömyydet johonkin meille sopivaiseen palstaan, mites olisi tuo 80 vuotiaitten palsta, kun sinne ei tunnu tunkua olevan edes ikäluokkaansa kuuluvilta?

      Olisi kivaa vielä vaihtaa ajatuksia ikäistensä kanssa, mutta vaatimustaso taitaa olla liian korkea..... eikös jokaisen mielipide ole palstan pitäjille arvokas, .... eihän e tyhjiä palstoja kauan pidä?
      Aloittajalta vielä kysäisen, oliko tämä viestini sopiva vaatimustasollesi?

      Ystävyydellä. nimimerkkini näkyy aloituksessa.🤗

      • Makriina.ei.kirj

        Turhaa vaatimattomuutta, mummo! Jokainen kirjoittaa mielipiteensä, jos haluaa. Mihin perustuu kokemuksesi, että joku on pitänyt sinua "mitättömyytenä"? Kahdeksankymppisten palstalla kirjoittavat sen ikäluokan ihmiset. Ei se ole mielestäni mikään mitättömyyksien joukkio. Meitä ikänsä myöntäviä vain ei ole toistaiseksi montakaan.
        Jokainen kirjoittaa täällä nimmarilla, ja minusta on turhaa ruveta arvailemaan, kuka nimmarin takana on. Emmehän tunne toisiamme muutenkaan.


      • Pysy mummeli hyvä, mukana. Olet kaikkien muiden tavoin tervetullut. Ruune voi mennä Hevon kuuseen, siihen suureen.


    • Ei minulla. Itään vaatimustasoa ole, kunhan kirjoitan.

      Palstan hyvän hengen kannalta olisi ystävällisyys toivottavaa.

      ruunep on ainoa vielä jäljellä oleva.

      • Makriina.ei.kirj

        Miten niin ainoa jäljellä oleva?
        Kyllä nämä muutkin ovat aitoja. Tuskin kukaan kirjoittaa aavekirjoitusta.
        Ystävällisyys on valttia.


      • olen-minäkin-jäljellä
        Makriina.ei.kirj kirjoitti:

        Miten niin ainoa jäljellä oleva?
        Kyllä nämä muutkin ovat aitoja. Tuskin kukaan kirjoittaa aavekirjoitusta.
        Ystävällisyys on valttia.

        Ruunehan keksii noita nimmareita yhtenään, kuten muistan tuonkin inkentinken, tai jotain sinnepäin. Minä voisin taas vannoa, että olen ollut näillä palstoilla enen ruunea ja Pilmaria, sillä olen ollut täällä "koekaniinina", kun näitä luotiin.

        Surfihan tämä oli aikojen alussa ja taisi olla joku muukin, mutta kun mummi ei muista ja sitäpaitsi en ollut mitenkään aktiivi kirjoittaja. Silloin toimi lapseni Turussa jonkinlaisena nettiguruna tutkien ulkomaisia sivustoja, kuinka siellä toimitaan ja sitten kyseli minulta, että ymmärränkö minä, jos olisi noin, tai noin, mutta älkää minua syyttäkö näistä nykyisistä sivustoista, koska tuottaja on vaihtunut useaan kertaan.

        Silloinen liittymäni nettiin oli edellytys puhelimeen, joten kallista oli , sillä ei sitä voinnut pitää varattuna määrättömästi, ei edes kohtuudella.

        Ruunehan haluaa korostaa, että hän on se ensimmäinen, mutta yksinkö hän kirjoitteli täällä, vai olettaako, että toiset ovat jo kuolleet?


    • omianipuhun

      Voiko ihminen muuttaa toisen päähän? ja kirjoittaa "jonkun muun mielipiteitä"? kuin omiansa?

      En pääse jokunen, enkä ruunem päähän joten en tiedä kuka mitäkin on kirjoittanut, onko jokune sama kuin ruunem? sillä ei ole minulle mitään merkitystä, kun en kummankaan ajatuksia ja mielipiteitä voi kirjoottaa!!!

      Tyydyn omaan mielipiteeseeni ja totean; Osataan täällä vaatia kummallisia asioita, kun pyydetään omia mielipiteitä?
      Kenen mielipiteitä täällä onkaan saanut lukea vaikkapa ruunem;n kirjoittamina.

      Tämä oli se minun oma mielipiteeni, Kelpaako?

    • Se on vain niin, että täällä on pyydetty omia mielipiteitä. Jos joku täällä muiden mielipiteitä esittää niin lopettaa voi heti..

      Palsta on ollut surkean sekaisin ja minä siellä nimimerkkeineni. Rukattu nimimerkki vaihtui jatkuvasti. Tuo Apuli tuli hyväksytyksi, ainakin hetkellisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      641
      3956
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      46
      1742
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1527
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      41
      1476
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      172
      1446
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      1351
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1126
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      50
      1066
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      62
      1017
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      969
    Aihe