Osaako joku auttaa eli minulla on Samsung J5 ja muisti täyttyi puhelimesta ja ostin siihen 16 gb:n muistikortin. Kännykkä tunnisti kortin ja laitoin kameran asetuksista tallenuskansioksi "SD KORTTI" Nyt kun otan kuvia niin en voi kuitenkaan avata kansioni kuvia mitä olen ottanut tulee että " Sovellusta ei voi avata. Tallennustila ei riitä Gallerian avaamiseen" vaikka siis on tuo SD kortti puhelimessa! Ja siinä kansion päällä on muistikortin pikakuvake mutta myös kameran...? Eli kännykkä mahdollisesti nyt tallentaa kumpaankin, laitteen muistiin ja muistikortille vaikka olen valinnut kameran tallennuspaikaksi VAIN SD KORTIN?
Kännykkä muistikortti ongelma!
9
232
Vastaukset
- sdkljdfklfskjsd
Siirrä osa entisistä kuvista SD -kortille tai tietokoneelle ja deletoi kaksoiskappaleet. Muistitko painaa tallenna tms. painiketta kun muutit asetuksia?
- Auttakkkeee
Olen siirtänyt jo. Kun otan kuvia niin menee kansioon missä on kameran pikakuva mutta myös sd kortin?? Miksi?? vaikka kameran asetuksissa lukee että tallentaa SD kortille. Eli tallentaa nyt kumpaankin, laitteen muistiin sekä sd kortille--? Muistin myös painaa tallenna.
- Auttakkkeee
Siirsin puhelimen tietokoneella niin katoin niin siellä "Phone" kansiossa ei ole enää ees mitään tiedostoja. ? Kuitenkin sanoo ettei voi avata galleriaa koska tallennustila ei riitä
- kortitmuseoon
Nää muistikortit alkaa olla museokamaa kännyköissä. Niidenkanssa joutuu aina tappelemaan kun eivät toimi halutulla tavalla. Sentakia olenkin itse luopunut niistä ostamalla sellaisen luurin jossa on yli 30 gt sisäistä muistia. Muisti ei pääse loppumaan kesken ja ei tarvitse tuhlata aikaa korttien kanssa..
- kfnhjshd
Formatoitko kortin puhelimessa ennen käyttöä?
- Auttakkkeee
Alustin juu
- wiimeinen-Windows2025
Auttakkkeee kirjoitti:
Alustin juu
Josko tietokone ei ymmärrä Android korttia?
https://tekniikanmaailma.fi/haluatko-android-alypuhelimen-sisallon-windows-10-tietokoneelle-your-phone-app-on-microsoftin-uusi-testivaiheessa-oleva-sovellus/ - ymmärtääne
wiimeinen-Windows2025 kirjoitti:
Josko tietokone ei ymmärrä Android korttia?
https://tekniikanmaailma.fi/haluatko-android-alypuhelimen-sisallon-windows-10-tietokoneelle-your-phone-app-on-microsoftin-uusi-testivaiheessa-oleva-sovellus/Kyllä jokainen Windows 7 uudempi kone ymmärtää automaattisesti. Kortti kun on yleensä ihan perus FAT32 formaatissa.
Ehkä vielä voi kokeilla palauttaa luuri tehdasasetuksille. Sitten kortti sisään ja alustus. Lopuksi ohjelmien asetukset läpi ja käyttämään korttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592