Kännykkä muistikortti ongelma!

Auttakkkeee

Osaako joku auttaa eli minulla on Samsung J5 ja muisti täyttyi puhelimesta ja ostin siihen 16 gb:n muistikortin. Kännykkä tunnisti kortin ja laitoin kameran asetuksista tallenuskansioksi "SD KORTTI" Nyt kun otan kuvia niin en voi kuitenkaan avata kansioni kuvia mitä olen ottanut tulee että " Sovellusta ei voi avata. Tallennustila ei riitä Gallerian avaamiseen" vaikka siis on tuo SD kortti puhelimessa! Ja siinä kansion päällä on muistikortin pikakuvake mutta myös kameran...? Eli kännykkä mahdollisesti nyt tallentaa kumpaankin, laitteen muistiin ja muistikortille vaikka olen valinnut kameran tallennuspaikaksi VAIN SD KORTIN?

9

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdkljdfklfskjsd

      Siirrä osa entisistä kuvista SD -kortille tai tietokoneelle ja deletoi kaksoiskappaleet. Muistitko painaa tallenna tms. painiketta kun muutit asetuksia?

      • Auttakkkeee

        Olen siirtänyt jo. Kun otan kuvia niin menee kansioon missä on kameran pikakuva mutta myös sd kortin?? Miksi?? vaikka kameran asetuksissa lukee että tallentaa SD kortille. Eli tallentaa nyt kumpaankin, laitteen muistiin sekä sd kortille--? Muistin myös painaa tallenna.


      • Auttakkkeee

        Siirsin puhelimen tietokoneella niin katoin niin siellä "Phone" kansiossa ei ole enää ees mitään tiedostoja. ? Kuitenkin sanoo ettei voi avata galleriaa koska tallennustila ei riitä


    • kortitmuseoon

      Nää muistikortit alkaa olla museokamaa kännyköissä. Niidenkanssa joutuu aina tappelemaan kun eivät toimi halutulla tavalla. Sentakia olenkin itse luopunut niistä ostamalla sellaisen luurin jossa on yli 30 gt sisäistä muistia. Muisti ei pääse loppumaan kesken ja ei tarvitse tuhlata aikaa korttien kanssa..

    • kfnhjshd

      Formatoitko kortin puhelimessa ennen käyttöä?

      • Auttakkkeee

        Alustin juu


      • wiimeinen-Windows2025

      • ymmärtääne

    • Ehkä vielä voi kokeilla palauttaa luuri tehdasasetuksille. Sitten kortti sisään ja alustus. Lopuksi ohjelmien asetukset läpi ja käyttämään korttia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1678
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1295
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1202
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      87
      1110
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      855
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      813
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      758
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      692
    Aihe