Masennus iskee

Tässä yritän äheltää tietokoneen ääressä ja lähettää kuvaa Facebookissa erääseen osoitteeseen, ja saan nyt todeta, että oppi ei ole mennyt perille. Jos tulee pienikin erikoisuus johonkin asiaan, niin en tiedä miten menetellä. Ja kuitenkin se on minulle näytetty. Edellisestä kerrasta vain on aikaa, Ei muisti enää tallenna uutta kuten ennen.
Minä masennun ja ahdistun.
Haluaisin pärjätä, mutta . . .
Lapsetkin tämän osaavat, he ovat syntymästään saakka käsitelleet dataa, meikä opetteli vasta eläkevuosina.
Tämä ei ole reilua. Joku toinen ikäiseni näilläkin palstoilla on niin paljon näppärämpi.
Mä en ala.

8

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älähän masennu Makriina! Siellä on ollut muutoksia tietomurron takia, mutta kun avaat sivusi lukee siinä:
      Mitä mietit,...samalla sivulla on 2 kohtaa jossa lukee---- kuva tai video---

      paina jompaa kumpaa kuvaketta, niin se avaa kuvatiedostosi, ja sieltä valitset kuvan ja painat alimmaisena olevaa ---avaa---

      Kun se ilmestyy näkyviin sivulle, painat taas---julkaise. Näin toimii minulla, lykkyä pyttyyn! 😊

    • Hei! Tarkastin vielä viestin lähettämisestä,..siinäkin on hyvin pieni logo kameralle ylärivissä, jossa lukee liitä kuva. Sähköpostissa jos lähettää lukee siinäkin---- liitä---, heippa!

    • No nyt sattui minullekin sähläys, ans'kattoo nyt miten hyvää tästä tuli!

      Olin paistanut pannussa tulisia broilerin siipiä, lisänyt monenlaisia sipuleita , suippopaprikan, lehtipersiljaa, ja ajattelin yhden jäännöspussin vihanneksia lisätä nyt lopuksi.
      Pienen pussukan otin pakasteesta, avasin ja kaadon mustikoita ja mansikoita parin desin verran paistokseeni 😍)))) sinne upposi!
      Ties kuinka kivan säväyksen tuo tuoreus antaa,..moin då!

      • Vauhdikasta!
        Kyllä ne mustikat ihan sopivat ruokaasi. Hiukan uutta makua.
        Minäkin onnistuin kuvan lähettämisessä, niin että rauhoituin hieman.
        Menin saunaan.


      • odotankuvaa
        Makriina2 kirjoitti:

        Vauhdikasta!
        Kyllä ne mustikat ihan sopivat ruokaasi. Hiukan uutta makua.
        Minäkin onnistuin kuvan lähettämisessä, niin että rauhoituin hieman.
        Menin saunaan.

        Minä jo luulin että tuohon profiiliin kuvan laitat. Olis kiva nähdä minkänäkönen olet. Nätti varmasti ,


      • odotankuvaa kirjoitti:

        Minä jo luulin että tuohon profiiliin kuvan laitat. Olis kiva nähdä minkänäkönen olet. Nätti varmasti ,

        En ole koskaan ottanut selvää miten siihen kuva saadaan. Täytyypä paneutua siihen.


    • Kenkuta

      Miksi palstavaatii jotain muuta kuin rekisteröityä. Kaikiltako.

    • elävöitys

      Heh hee salli nyt toisille pientä flirttiä sentään!
      Eipä tuo haittaa ollenkaan, kuviahan ei palsta v a a d i, vaan antanut mahdollisuuden kuviakin laittaa. 🖐

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe