Kaunis ja rikas kansankoti, sellaisena tunnettu

Vasahan--

Tässä on seuraava vaihe Suomessakin, kun eläke varannot on syöty,
ja keskiluokka saatu pidettyä tyytyväisinä.

"Yhä useampi vanhempi ihminen on koditon Ruotsissa

Ruotsissa yli 65-vuotiaiden kodittomien määrä on kasvanut yli 23 prosentilla kuuden vuoden aikana. Tämän osoittaa uusi Terveys lautakunnan tutkimus asunnottommilta kerättyä kyselyjä.
"Tulos heijastaa maan asuntopulaa", kertoo tutkija Charlotta Fondén.

Viime vuonna noin 1 850 henkilöä yli 65-vuotiaana oli kodittomia Ruotsissa, noin 350 henkilöä enemmän kuin 2011.

"Asuntomarkkinoille on vaikea päästä tänään erityisesti pienituloisena, joilla on maksuhäiriöitä tai jo... Suurin osa yli 65-vuotiaista kodittomista on miehiä, jotka ovat saattaneet joutua maksukyvyttömyyteen , Charlotta Fondén jatkaa terveydenhuollosta.

Suuri kasvu Tukholmassa
Tukholmassa asunnottomien määrä kasvoi yli 35 prosentilla vuosien 2015 ja 2016 välisenä aikana. Kansaneläkelaitoksen mukaan asunnottomuus ei kuitenkaan enää ole vain isojen kaupunkien ongelma."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/allt-fler-hemlosa-aldre

2

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SÄÄlittäviä

Två nätter med Stockholms hemlösa pensionärer
      Publicerad 3 april 2018
      I spåren av bostadsbristen blir det allt fler hemlösa äldre i Sverige. SVT har under två nätter följt hemlösa pensionärer i Stockholm, som inte får pensionen att räcka till.

73-åriga ”Astrid” spenderar nätterna på nattöppna hamburgerrestauranger. 67-årige Martin blev hemlös efter en separation och kollektivtrafiken har blivit hans hem. Många av de hemlösa pensionärerna är missnöjda med hur bostads- och integrationspolitiken förts de senaste åren. Snart är det val och flera av de hemlösa vi har träffat berättar att de ska rösta på Sverigedemokraterna för första gången.

• VERENLUOVUTUS

Satakunnan kansan tietojen mukaan keski-ikäisen porilaisen naisen pää on irrotettu tai yritetty irrottaa katkaisemalla uhrin kaula. Toisin sanoen irakilainen suoritti suomalaiselle naiselle islamilaisen halal-teurastuksen, joita monet ovat nähneet järkyttävillä isis-videoilla.

Porin "murha" onkin tyypillinen islamilainen halal-teurastus

http://beta.oikeamedia.com/o1-84317

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe