Sinulle nainen

pienihetikello18

Mitä sinä olet valmis tekemään rakkauden eteen? Entä, mitä sinä odotat rakkaaltasi?
Mitä vuosikymmentä sinä olet?

16

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vm.79

      haluaisin jakaa elämäni ilot ja surut hänen kansaan.luottamus,itseen ja toiseen,rakkaus,sama asia.mikäpä oli ihanampaa kuin kasvaa toisen kanssa ihmisenä jakaa asioita elämää. <3

    • oisko.kiinnostusta

      Aijai, miten ihana aloitus :) tekisin rakkauden eteen kaiken, mitä tarvitsisi, että kummallakin olisi hyvä olla. Rakkaaltani odottaisin helliä sanoja, pieniä kosketuksia, hymyä, iloa, jakamista, avoimuutta ja rakkauden näyttämistä. Vuosikymmeniä löytyy, silti ihmeellinen ikiteini :)

      • vois.olla

        Paljon niitä vuosikymmeniä löytyy?

        Epäoleellista mutta kiinnostaa! :)


      • oisko.kiinnostusta

        Todella epäoleellista minun tapauksessani. Laitankin sulle tähän haasteen: sano rajat, niin mä sanon omani eli sun pitää myös kertoo itsesi kymmenet tai viitata jotenkin sinne suuntaan :D lähde mukaan. Testataan :)


      • vois.olla
        oisko.kiinnostusta kirjoitti:

        Todella epäoleellista minun tapauksessani. Laitankin sulle tähän haasteen: sano rajat, niin mä sanon omani eli sun pitää myös kertoo itsesi kymmenet tai viitata jotenkin sinne suuntaan :D lähde mukaan. Testataan :)

        Hetkinen... mitkä rajat? :D


      • oisko.kiinnostusta

        Vuosikymmenten rajat eli mikä pienin, mikä isoin, mitkä sulatat. Heitä joku skaala tuohon ja sen jälkeen heität vinkkejä omista vuosikymmenistä :) let's play :)


      • vois.olla
        oisko.kiinnostusta kirjoitti:

        Vuosikymmenten rajat eli mikä pienin, mikä isoin, mitkä sulatat. Heitä joku skaala tuohon ja sen jälkeen heität vinkkejä omista vuosikymmenistä :) let's play :)

        Okei, selkis! :)

        Nooh, tapauksesta riippuen tietenkin mutta sanotaan vm 60-80 .

        Sun vuki! :D


      • oisko.kiinnostusta

        Heitän pallon takaisin vastauksella vm. 60 - 90. Lisään vielä, ettei ole ehdoton raja, mutta suuntaa antava.

        Seuraavaksi varmaankin katsotaan, osuuko kummallakaan lähellekään toivetta. Vastaan ekana, että kuulun tuohon sun juttuun. Vastinetta, kiitos :)


      • vois.olla
        oisko.kiinnostusta kirjoitti:

        Heitän pallon takaisin vastauksella vm. 60 - 90. Lisään vielä, ettei ole ehdoton raja, mutta suuntaa antava.

        Seuraavaksi varmaankin katsotaan, osuuko kummallakaan lähellekään toivetta. Vastaan ekana, että kuulun tuohon sun juttuun. Vastinetta, kiitos :)

        Juu, mahdun rajoihisi.

        Seuraavalle kierroksekselle siis. Mihin kohtaan sijoitut mun skaalassa? :)


      • oisko.kiinnostusta

        Sijoitun sinne alempaan puoleen tosta, mutten ihan alas. Sä ilmeisesti mun mittarissa sinne puolenvälin kieppeille? Oonko oikeassa? Ei sittenkään, sijoitut hieman ylemmäs, eikö?


      • vois.olla
        oisko.kiinnostusta kirjoitti:

        Sijoitun sinne alempaan puoleen tosta, mutten ihan alas. Sä ilmeisesti mun mittarissa sinne puolenvälin kieppeille? Oonko oikeassa? Ei sittenkään, sijoitut hieman ylemmäs, eikö?

        Mä sijoitun sun skaalassa aikalailla keskelle.

        Sä saat päättää kolmannen kierroksen :)


      • oisko.kiinnostusta

        Kolmas kierros. Olen jo vastannut kysymykseen, voit lukea vastauksen tuolta ylempää, mutta esitetään sulle se sama eli mitä oisit valmis tekemään rakkauden eteen ja mitä odotat?


      • vois.olla
        oisko.kiinnostusta kirjoitti:

        Kolmas kierros. Olen jo vastannut kysymykseen, voit lukea vastauksen tuolta ylempää, mutta esitetään sulle se sama eli mitä oisit valmis tekemään rakkauden eteen ja mitä odotat?

        Rakkautta vaalisin monin tavoin ja jonkin sitä uhatessa varmasti olisin monenlaistakin valmis tekemään. Laajahko kysymys, vaikea sanoa mitään konkreettisia tekoja.

        Odotuksena tasavertaisuus, luottamus ,avoimuus ja se rakkaus. Nämä toki molemminsuuntaisena.


      • oisko.kiinnostusta

        Hieno sanoma kokonaisuudessaan <3


    • Parassuhde

      Odotan rehellisyyttä. On helppo kommunikoida toisen kanssa, kun puhuu sydämestään totta. Ei teeskentele. Tietää, että toinen tuntee sinut ja voit olla oma itsesi. Silloin syntyy yhteys. Valehteleminen on täysin turhaa ja loukkaavaa.

    • syysihanuudet

      Tekisin rakkauden eteen kaikkeni, parhaani. Hemmottelisin häntä monin tavoin, siten miten hän haluaisi tulevan hemmotelluksi, olisin huomaavainen, avulias, avoin, suorapuheinen. Keksisin kaikkea kivaa yhdessä tekemistä.

      Häneltä toivoisin hellyyttä , läheisyyttä, rehellyyttä ja avoimuutta, kykyä ottaa puheeksi vaikeatkin asiat ts. riidellä rakentavasti.

      Olen viiskytlukulainen.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe