Tiedän ettei teitä ole. Naista, jolla olisi asenne kohdalla.
Itse olen vajaa 50v yksinoleva liikuntavammainen mies.
Sinä voisit olla tavallinen ihminen, nainen , ikää sopivasti. Osoittetta vastauksien jälkeen, ellet laita itse omaasi.
Juttukaveria vajaa 50v liikuntavammaiselle
11
476
Vastaukset
- eipinnallinen
Hei haluaisin kirjoitella kanssasi, laitatko meili osoitteen?
- Emptymaili
ei taida saada osoitetta näkymään täällä. Oli poistettu
- emptymaili
Hei! Mä yritän vielä kerran. Mulla on wippies.fi sähköpiosti laatikko varanickini
Jos tämä ei onnaa, niin se sit siitä tällä tapaa! - näinnähtävästioltava
Emptymaili kirjoitti:
ei taida saada osoitetta näkymään täällä. Oli poistettu
Pitää olla muutakin tekstiä kuin vain sähköpostiosoite niin ei poisteta
- emptymaili
Jos tuntuu sille, että haluat kirjoittaa minulle.
- rekisteröitykää24
Rekisteröitykää suomi24seen. Luulenpa että muuten ei voi jättää yhteystietoja, sähköpostii. Usein tapahtunut niin.
- Emptymaili
Antaa olla koko asian, kun se on niin vaikeaa. Laitoin osoitteen piilotettuna tuohon ylemmäs. En ala rekisteröitymään tämän takia. Kun keskustelut muuttuvat, niin ne jää minulta taakse.
- louskumuna
Mulla rupes seisoom.
- niinminätein
Etkö voisi laittaa uutta ilmoitusta johon heti meili osoitteen niin silloin sitä ei kukaan poistaisi?
- Tuulikoo
Hei, minun sähköpostiosoite on: [email protected] jos etsit vielä kirjoittelukaveria.
- Anonyymi
Tämä viestiketjun alkaja voisi vielä kokeilla onko ketään joka haluaisi mailata.
Osoite löytyy ketjussa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4153214Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1331782Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan201542Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481420- 881170
Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta341151Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa651146En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm821064Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1551020Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar209930