Tiedän ettei teitä ole. Naista, jolla olisi asenne kohdalla.
Itse olen vajaa 50v yksinoleva liikuntavammainen mies.
Sinä voisit olla tavallinen ihminen, nainen , ikää sopivasti. Osoittetta vastauksien jälkeen, ellet laita itse omaasi.
Juttukaveria vajaa 50v liikuntavammaiselle
11
519
Vastaukset
- eipinnallinen
Hei haluaisin kirjoitella kanssasi, laitatko meili osoitteen?
- Emptymaili
ei taida saada osoitetta näkymään täällä. Oli poistettu
- emptymaili
Hei! Mä yritän vielä kerran. Mulla on wippies.fi sähköpiosti laatikko varanickini
Jos tämä ei onnaa, niin se sit siitä tällä tapaa! - näinnähtävästioltava
Emptymaili kirjoitti:
ei taida saada osoitetta näkymään täällä. Oli poistettu
Pitää olla muutakin tekstiä kuin vain sähköpostiosoite niin ei poisteta
- emptymaili
Jos tuntuu sille, että haluat kirjoittaa minulle.
- rekisteröitykää24
Rekisteröitykää suomi24seen. Luulenpa että muuten ei voi jättää yhteystietoja, sähköpostii. Usein tapahtunut niin.
- Emptymaili
Antaa olla koko asian, kun se on niin vaikeaa. Laitoin osoitteen piilotettuna tuohon ylemmäs. En ala rekisteröitymään tämän takia. Kun keskustelut muuttuvat, niin ne jää minulta taakse.
- louskumuna
Mulla rupes seisoom.
- niinminätein
Etkö voisi laittaa uutta ilmoitusta johon heti meili osoitteen niin silloin sitä ei kukaan poistaisi?
- Tuulikoo
Hei, minun sähköpostiosoite on: [email protected] jos etsit vielä kirjoittelukaveria.
- Anonyymi
Tämä viestiketjun alkaja voisi vielä kokeilla onko ketään joka haluaisi mailata.
Osoite löytyy ketjussa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651860Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3711687Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151219Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121091
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49968